Al. Capone
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostki własne: 57 sklepów zlokalizowane m. in. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim, Grodzisku Mazowieckim, Konstancinie-Jeziornie, Gdyni, Brzesku i Janowie Lubelskim.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Jednostki franczyzowe: 65 sklepów znajdujących się m. in. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku, Warszawie, Gdańsku, Wyszkowie, Łomiankach, Michałowicach, Ostrowie Wielkopolskim, Białymstoku, Łodzi, Jasienicy, Radomiu, Wołominie, Środzie Wielkopolskiej.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
- szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
- obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
- korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
- stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
- aktywny marketing sieci,
- szkolenia branżowe,
- niskie koszty uczestnictwa,
- możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
- wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- średni koszt prac adaptacyjnych około 25 tysięcy złotych
- zatowarowanie (gotówka około 20 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
- opłata wstępna 30 tysięcy złotych netto (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu.
- opłata bieżąca 2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
- opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
- bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
- chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Górski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Al. Capone (ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Al. Capone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie al.capone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – może to truizmy, ale to też najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.