Al.Capone

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.

JEDNOSTKI WŁASNE

24 sklepy zlokalizowane min. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucine, Mielecu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim. W najbliższym czasie w Grodzisku Mazowieckim i Konstancinie Jeziorna.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

28 sklepów zlokalizowanych min. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawine, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku i niedługo w Warszawie.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
  • szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
  • obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
  • korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
  • stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
  • aktywny marketing sieci,
  • szkolenia branżowe,
  • niskie koszty uczestnictwa,
  • możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
  • wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • średni koszt prac adaptacyjnych około 75 tytsięcy złotych (możliwość leasingu),
  • zatowarowanie (gotówka około 15 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
  • opłata wstępna 27 tysięcy złotych (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu. 
  • opłata bieżąca  2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
  • opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
  • bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
  • chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Al. Capone

ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów

601 292 042

franczyza@alejacapone.pl

al.capone.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Marcin Górski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Al.Capone.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.