Chinkalnia Restauracja Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gruzja jest coraz częstszym kierunkiem turystycznych wypraw Polaków. Poza wspaniałymi wspomnieniami i nowymi przyjaciółmi, przywożą apetyt na nieznane, wyraziste tamtejsze smaki. Dostrzegając to, i sam będąc wielkim orędownikiem gruzińskiej kuchni, Wadym Kostenko, przedsiębiorca z Ukrainy postanowił w 2015 roku wprowadzić sieć gruzińskich restauracji Chinkalnia, która jako system franczyzowy znakomicie rozwija się na Wschodzie, także do Polski.
Aktualnie w ramach franczyzy w Polsce, na Ukrainie, Litwie i Białorusi działa blisko 60 restauracji. W naszym kraju funkcjonuje 9 Chinkalni - we Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Kielcach, Szczecinie i Bielsku-Białej.
Największym atutem sieci jest menu, opracowane przez szefa kuchni Levana Meparishviliego, Gruzina z Kutaisi. W menu sieci znajdziemy więc hity gruzińskiej kuchni, czyli poza sakiewkami chinkalni, stanowiącymi znak rozpoznawczy marki, także np.: serowe placki chaczapuri, mięsną zupę charczo, gruzińskie szaszłyki, pchali z bakłażana czy schłodzony deser pelamuszi z soku winogronowego. W karcie jest też duży wybór znakomitych gruzińskich win. Lokale zaopatrują się u miejscowych dostawców, dzięki czemu na ceny składników nie wpływają koszty transportu i wahania związane z importem towarów.
Sieć zainteresowana jest pozyskiwaniem w Polsce nowych franczyzobiorców i kolejnych atrakcyjnych lokalizacji w miastach, których liczebność przekracza 100 tys. mieszkańców. Idealnymi punktami na restauracje są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszego, deptaki i bulwary, centra miast, starówki, ale w ofercie jest także format dostosowany do galerii handlowych.
Sieć zapewnia technologiczne know how, menu, szkolenia kucharzy oraz zespołu obsługującego restaurację, doradza i ostatecznie akceptuje wybór lokalu. Franczyzodawca ponadto oferuje dostęp do sprawdzonych dostawców sprzętu kuchennego i produktów spożywczych oraz wspólną politykę promocyjną.
Koszt inwestycji oscyluje w granicach 230 tys. zł (60 tys. dol.), ale może być różny przez wzgląd na stan i rozmiar lokalu. Jest to cena stosunkowo niska w porównaniu z inwestycjami w restauracje tej klasy na polskim rynku. Sieć pobiera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości średnio ok. 50 tys. zł (od 8-19 tys. dol. - kwota ta uzależniona jest od wielkości miasta oraz potencjału restauracji). Comiesięczna opłata franczyzowa wynosi 2 proc. od obrotu.
Elastyczny system miesięcznych rozliczeń, dopasowany do zmiennego nasilenia ruchu gości w ciągu roku, nie stawia franczyzobiorców w sytuacji, której nie są w stanie podołać. Poza tym marka udziela partnerowi wsparcia w zakresie analizy i optymalizacji kosztów. Każdy franczyzobiorca otoczony jest opieką osobistego menedżera, do którego może się zawsze zwrócić po pomoc. Jak wynika z doświadczeń polskich franczyzobiorców restauracje Chinkalnia osiągają rentowność już po drugim miesiącu działalności. Natomiast zwrotu kosztów inwestycji należy spodziewać się po okresie 16-18 miesięcy.
Kuchnia gruzińska ma w Polsce ogromny potencjał. Jest wystarczająco egzotyczna i odmienna od tego, co serwujemy na polskich stołach, więc budzi zaciekawienie. Z drugiej strony cenimy używane w niej produkty (wysokiej jakości mięso, tradycyjne sery, świetne wino, sezonowe warzywa). Poza tym po prostu lubimy gościnnych, szczerych Gruzinów i chętnie zasiadamy z nimi do stołu.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
60
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze lokalu i jego adaptacji,
- Szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
- Każdy partner otrzymuje opiekę osobistego menedżera,
- Przekazanie know-how - standardów technologicznych i sprawdzonego modelu inwestycyjnego,
- Wsparcie restauratora w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
- Centralne zaopatrzenie - korzystne zakupy i bonusy u dostawców surowców,
- Wsparcie marketingowe i promocyjne,
- Wspólna organizacja otwarcia restauracji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji: 60 tys. dol.,
- Koszt licencji: 8-19 tys. dol.,
- Oplata miesięczna: 2 proc. od obrotu,
- Okres zwrotu 16 -18 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni 120-170 mkw. z dostępem do wody i prądu,
- Dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów.
Akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Georgian Food Systems Sp. z o.o.
ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin
730 899 599
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Greczanowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia Restauracja Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy gastronomia przetrwa kolejny lockdown? I jak długo on potrwa? Branża powołała sztab kryzysowy.
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Chinkalnia chce mieć w Polsce kilkadziesiąt lokali. Ile pieniędzy potrzeba na inwestycję?

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.