Chinkalnia Restauracja Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Chinkalnia - to największa sieć gruzińskich restauracji!
Dzielimy się z Wami miłością do Gruzińskiej kuchni i biesiady.
Gruzja jest popularnym kierunkiem turystycznych wypraw wśród Polaków. Poza wspaniałymi wspomnieniami, przywożą apetyt na nieznane, wyraziste kaukaskie smaki.
Aktualnie w ramach franczyzy w Polsce, na Ukrainie, Litwie, Łotwie i Białorusi działa blisko 90 restauracji. W naszym kraju funkcjonuje już 16 Chinkalni, a kolejne punkty są w trakcie adaptacji.
Największym atutem sieci jest menu, opracowane przez szefa kuchni Levana Meparishviliego, Gruzina z Kutaisi. W menu znajdziemy więc hity gruzińskiej kuchni, czyli poza pierożkami wypełnionymi aromatycznym bulionem i mięsem wieprzowo-wołowym Chinkali, stanowiącymi znak rozpoznawczy marki, także np.: wypiekane na miejscu - serowe placki z ciasta drożdżowego chaczapuri, mięsną zupę charczo, gruzińskie szaszłyki, pchali z bakłażana czy gruzińską sałatkę. W karcie jest też duży wybór znakomitych gruzińskich win. Lokale zaopatrują się u miejscowych dostawców, dzięki czemu na ceny składników nie wpływają koszty transportu i wahania związane z importem towarów.
Sieć zainteresowana jest pozyskaniem w Polsce nowych franczyzobiorców i kolejnych atrakcyjnych lokalizacji. Idealnymi punktami na restauracje są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszego, deptaki i bulwary, centra miast, starówki, ale w ofercie jest także format dostosowany do galerii handlowych.
Sieć zapewnia technologiczne know how, menu, szkolenia kucharzy oraz zespołu obsługującego restaurację, doradza i ostatecznie akceptuje wybór lokalu. Franczyzodawca ponadto oferuje dostęp do sprawdzonych dostawców sprzętu kuchennego i produktów spożywczych oraz wspólną politykę promocyjną.
Koszt inwestycji oscyluje w granicach 300 tys. zł, ale może być różny przez wzgląd na stan i rozmiar lokalu. Jest to cena stosunkowo niska w porównaniu z inwestycjami w restauracje tej klasy na polskim rynku. Sieć pobiera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości średnio ok. 50 tys. zł (od 8-19 tys. dol. - kwota ta uzależniona jest od wielkości miasta oraz potencjału restauracji). Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 2 proc. od obrotu brutto.
Każdy franczyzobiorca otoczony jest opieką osobistego menedżera, do którego może się zawsze zwrócić po pomoc. Jak wynika z doświadczeń polskich franczyzobiorców restauracje Chinkalnia osiągają rentowność już po drugim miesiącu działalności. Natomiast zwrotu kosztów inwestycji należy spodziewać się po okresie 16-18 miesięcy.
Kuchnia gruzińska ma w Polsce ogromny potencjał. Jest wystarczająco egzotyczna i odmienna od tego, co serwujemy na polskich stołach, więc budzi zaciekawienie. Z drugiej strony cenimy używane w niej produkty (wysokiej jakości mięso, tradycyjne sery, świetne wino, sezonowe warzywa). Poza tym po prostu lubimy gościnnych, szczerych Gruzinów i chętnie siadamy z nimi do stołu.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
82
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze lokalu i jego adaptacji,
- Szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
- Każdy partner otrzymuje opiekę osobistego menedżera,
- Przekazanie know-how - standardów technologicznych i sprawdzonego modelu inwestycyjnego,
- Wsparcie restauratora w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
- Centralne zaopatrzenie - korzystne zakupy i bonusy u dostawców surowców,
- Wsparcie marketingowe i promocyjne,
- Wspólna organizacja otwarcia restauracji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji: 60 tys. dol.,
- Koszt licencji: 8-19 tys. dol.,
- Oplata miesięczna: 2 proc. od obrotu,
- Okres zwrotu 16 -18 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
● Lokal o powierzchni 100-200 m2.
● Pozwolenie na sprzedaż alkoholu (A, B, C),
● W lokalu sieć elektryczna zasilana z 3-ch faz napięciem 220V, ogólny pobór mocy- w razie gazyfikacji od 35 kW, bez gazyfikacji od 50 kW,
● Możliwość adaptacji ogródka letniego,
● Dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów.
Akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Georgian Food Systems Sp. z o.o.
ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin
730 899 599
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Greczanowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia Restauracja Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.