Chinkalnia Restauracja Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Soczyste pierożki chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój. W sieci restauracji Chinkalnia dzielimy się miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady.
W naszym menu znajdują się najbardziej popularne dania kuchni gruzińskiej, a o jakość dba szef kuchni Levan Meparishivili, który też osobiście szkoli wszystkich kucharzy.
Zainteresowanym ofertą franczyzy proponujemy sprawdzony pomysł na biznes, poparty wieloletnim doświadczeniem. Pierwsza Chinkalnia powstała w 2014 roku, aktualnie działamy w 94 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce działają 23 restauracje w 16 miastach, a prace nad kolejnymi lokalami trwają.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
90
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc przy wyborze lokalu i jego aranżacji,
- projekt technologii lokalu,
- szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
- opieka osobistego menedżera,
- przekazanie kompendium wiedzy - standardów technologicznych, podręcznik operacyjny,
- wsparcie w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
- korzystne zakupy u sprawdzonych dostawców,
- wsparcie marketingowe,
- wspólnie otwieramy restaurację!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od metrażu lokalu oraz jego stanu technicznego, rekomendujemy wybór pomieszczenia po gastronomii.
- Kwota inwestycji: od 200 000 zł
- Opłata licencyjna: 35 000 zł
- Oplata miesięczna: 3% od obrotu brutto
- Okres zwrotu 10-18 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta powyżej 100 tys. mieszkańców,
- lokal o powierzchni 100-250 m2,
- pozwolenie na sprzedaż alkoholu,
- dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów,
- akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Georgian Food Systems Sp. z o.o.
ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin
730 899 599
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Greczanowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia Restauracja Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W tym roku Chinkalnia otworzyła już trzy restauracje, kolejne są w przygotowaniu. Marce szczególnie zależy teraz na znalezieniu franczyzobiorców we wschodniej Polsce.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.