FABBRICA Italian Comfort Food
![](https://img.franchising.pl/pl/eab/e59/fabbrica_logo_l_cmyk.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Powstaliśmy w czasach, kiedy oferta kulinarna w polskich miastach nie była tak bogata i zróżnicowana jak teraz. Tworząc pierwszą Fabrykę Pizzy przecieraliśmy szlaki. Naszym celem było otwarcie trattorii – czyli lokalu utrzymanego we włoskim stylu, o nieco mniej formalnym charakterze niż restauracja. Szybko staliśmy się bardzo popularnym miejscem i zyskaliśmy uznanie naszych gości. Z czasem Fabryka zaczęła się rozrastać.
Po 24 latach Fabryka Pizzy prezentuje swoją nową odsłonę -FABBRICA Italian Comfort Food, to połaczenie tradycji z nowoczesnością. Zmiana nazwy naszej sieci nie wiąże się tylko z nową kartą i wystrojem - symbolizuje nasze zaangażowanie w rozwój na tle kulinarnym jak i determinację w dostarczaniu Wam atmosfery słonecznej Italii.
Naszą specjalnością jest włoska, słoneczna kuchnia. W menu mamy pizze, makarony, risotto, gnocchi, sałatki, dania mięsne i rybne
Nieprzerwanie od 2000 roku realizujemy nasze marzenie tworząc sieć włoskich restauracji. Jeśli i Ty marzysz o własnej restauracji, napisz do nas i dołącz do naszej sieci”.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteśmy wsparciem dla naszych partnerów przez cały czas. Od momentu podpisania umowy, przez okres inwestycyjny aż po codzienne funkcjonowanie. Stałym elementem naszych lokali jest przemyślane menu oraz wysoka jakość produktów, z których przyrządzamy dania
Dajemy sprawdzony sposób na działanie. Dostarczamy kompletny projekt restauracji (architektura wnętrza, rozkład pomieszczeń łącznie z zapleczem i wyposażeniem, wizualizacje). Przeprowadzamy szkolenia oraz przekazujemy całą wiedzę, którą zgromadziliśmy przez ponad dwadzieścia lat naszego działania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego
- Kwota inwestycji: od 300 000 zł
- Opłata wstępna: 25 000 zł
- Oplata miesięczna: 2% od obrotu brutto+2500 netto opłaty stałej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zabezpieczenie finansowe dla inwestycji.
Zaangażowanie i chęć nauki.
Każdą lokalizacje oceniamy indywidualnie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fabryka Pizzy spółka z o.o.
Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków
509 675 426
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Zych
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fabryka Pizzy spółka z o.o. (Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego FABBRICA Italian Comfort Food oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fabrykapizzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/030/03d/sphinx-zajawka.jpg)
Sfinks Polska już za kilka dni przejmuje całkowicie Fabrykę Pizzy. Wartość transakcji to 8 mln zł.
Sfinks zamknął pierwsze półrocze 2018 z mniejszymi przychodami ze sprzedaży, niż rok wcześniej. Zarząd spółki twierdzi, że to m.in. efekt niehandlowych niedziel.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.