FABBRICA Italian Comfort Food
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Powstaliśmy w czasach, kiedy oferta kulinarna w polskich miastach nie była tak bogata i zróżnicowana jak teraz. Tworząc pierwszą Fabrykę Pizzy przecieraliśmy szlaki. Naszym celem było otwarcie trattorii – czyli lokalu utrzymanego we włoskim stylu, o nieco mniej formalnym charakterze niż restauracja. Szybko staliśmy się bardzo popularnym miejscem i zyskaliśmy uznanie naszych gości. Z czasem Fabryka zaczęła się rozrastać.
Po 24 latach Fabryka Pizzy prezentuje swoją nową odsłonę -FABBRICA Italian Comfort Food, to połaczenie tradycji z nowoczesnością. Zmiana nazwy naszej sieci nie wiąże się tylko z nową kartą i wystrojem - symbolizuje nasze zaangażowanie w rozwój na tle kulinarnym jak i determinację w dostarczaniu Wam atmosfery słonecznej Italii.
Naszą specjalnością jest włoska, słoneczna kuchnia. W menu mamy pizze, makarony, risotto, gnocchi, sałatki, dania mięsne i rybne
Nieprzerwanie od 2000 roku realizujemy nasze marzenie tworząc sieć włoskich restauracji. Jeśli i Ty marzysz o własnej restauracji, napisz do nas i dołącz do naszej sieci”.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteśmy wsparciem dla naszych partnerów przez cały czas. Od momentu podpisania umowy, przez okres inwestycyjny aż po codzienne funkcjonowanie. Stałym elementem naszych lokali jest przemyślane menu oraz wysoka jakość produktów, z których przyrządzamy dania
Dajemy sprawdzony sposób na działanie. Dostarczamy kompletny projekt restauracji (architektura wnętrza, rozkład pomieszczeń łącznie z zapleczem i wyposażeniem, wizualizacje). Przeprowadzamy szkolenia oraz przekazujemy całą wiedzę, którą zgromadziliśmy przez ponad dwadzieścia lat naszego działania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego
Opłaty franczyzowe
- Opłata wstępna 25 tys. zł netto
- Opłata miesięczna – 4% od obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zabezpieczenie finansowe dla inwestycji.
Zaangażowanie i chęć nauki.
Każdą lokalizacje oceniamy indywidualnie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fabryka Pizzy spółka z o.o.
Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków
509 675 426
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Zych
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fabryka Pizzy spółka z o.o. (Ul. Zwierzyniecka 17/28, 30-611 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego FABBRICA Italian Comfort Food oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fabrykapizzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Sfinks Polska już za kilka dni przejmuje całkowicie Fabrykę Pizzy. Wartość transakcji to 8 mln zł.
Sfinks zamknął pierwsze półrocze 2018 z mniejszymi przychodami ze sprzedaży, niż rok wcześniej. Zarząd spółki twierdzi, że to m.in. efekt niehandlowych niedziel.
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.