Cochise Burger
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Cochise Burger to koncept burgerowni o wyjątkowej aranżacji w stylu dzikiego zachodu. Głównym naszym produktem są burgery premium i frytki belgijskie. Niepowtarzalny smak i oryginalność kilkunastu kompozycji pozwoliła nam wyróżnić się na tle konkurencji i zdominować łódzki rynek street food. Postawiliśmy od początku na duży rozwój kanału delivery dzięki czemu nasz udział w rynku w okresie pandemii pozostał niezagrożony i otworzyliśmy kolejne dwa lokale z nie mniejszym sukcesem. Przyzwyczailiśmy Łodzian do pysznych burgerów, bo marka Cochise to znak gwarantujący doskonałą jakość. Jesteśmy zdeterminowani na osiąganie sukcesów finansowych tworząc doskonała ofertę dla miłośników burgerów. Dlatego też wykorzystując naszą wiedzę, przygotowaliśmy ofertę współpracy opartej na zasadach franczyzy, do której
Zapraszamy wszystkich chętnych. Oferujemy możliwość otwarcia i prowadzenia własnej burgerowni COCHISE przy wykorzystaniu naszego doświadczenia i know-how.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
- Łódź, ul. Sacharowa 30
- Łódź, ul. Piotrkowska 209
- Łódź ul. Umińskiego 12
- Łódź ul. Kusocińskiego 67
- Food Truck
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Projekt technologiczny
- Wykonanie projektu aranżacji wnętrza
- Udostępniamy nasz rozpoznawalny znak towarowy
- Gwarantujemy wyłączność terytorialną
- Wstępną ocenę atrakcyjności lokalu proponowanego przez franczyzobiorcę
- Szkolenia w zakresie zarządzania restauracją
- Szkolenia załogi przygotowujące do pracy w lokalu obejmujące receptury i technologię przygotowywania potraw, obsługi urządzeń i systemu obsługi klienta
- Obecność doświadczonych pracowników franczyzodawcy w lokalu franczyzobiorcy na kilka dni przed i po otwarciu restauracji dla klientów;
- Objęcie adresu franczyzobiorcy akcjami reklamowymi i promocyjnymi marki COCHISE
- Opracowanie i udostępnianie projektów materiałów marketingowych;
- Stałe wsparcie, doradztwo oraz rozwiązywanie potencjalnych problemów w trakcie współpracy franczyzowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji potrzebna do otwarcia lokalu COCHISE uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu:
- posiadając lokal po innej gastronomii, koszt inwestycji już od 100 tys. zł
- posiadając lokal nowy, do przygotowania od podstaw, koszt inwestycji już od 200 tys. zł
W ramach współpracy pobieramy opłatę wstępną w wysokości 15.000 złotych, która pokrywa wszystkie elementy wsparcia opisane powyżej.
Po otwarciu lokalu dla klientów franczyzobiorca wnosi co miesiąc opłatę bieżącą w wysokości 5% od obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasza oferta skierowana jest do osób:
- Kreatywnych, dynamicznych i przedsiębiorczych;
- Chętnych odbyć program szkoleń w zakresie zarządzania restauracją;
- Gotowych do realizacji standardów określonych przez franczyzodawcę;
- Posiadających odpowiedni kapitał własny;
- Dysponujących lokalem 80-120m2 w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Jesteś ambitny? Chcesz osiągnąć sukces finansowy w gastronomii? Lubisz kontakt z ludźmi?
Zadowolenie na twarzach klientów daje ci satysfakcję? To ta oferta jest w sam raz dla Ciebie!
Zdominuj rynek gastro w swoim mieście i zostań Franczyzobiorcą!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cochise Łódź Mateusz Lesiak
92-542 Łódź ul. Sacharowa 30
662034054
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mateusz Lesiak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Cochise Łódź Mateusz Lesiak (92-542 Łódź ul. Sacharowa 30). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cochise Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cochiseburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.