Homla
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Homla to marka wyposażenia wnętrz, która rozwija się na polskim rynku już od paru lat. Główne biuro firmy znajduje się w Krakowie, a salony stacjonarne powstają w centrach handlowych w całej Polsce – między innymi we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie czy Krakowie. Obecnie na mapie Polski odnaleźć można 63 salonów własnych i 10 franczyzowych – jednak zaplanowane są kolejne otwarcia.
Głównym założeniem firmy jest przybliżanie nowoczesnego wzornictwa i pokazanie, że może ono równocześnie być funkcjonalne, wygodne oraz dostępne w przystępnej cenie. Wszystkie produkty Homla łączą minimalistyczne piękno z walorami użytecznymi – i za to właśnie pokochali ją także właściciele niewielkich mieszkań. W ofercie znajdują się produkty umożliwiające kompleksowe urządzenie krok po kroku domu, mieszkania, ogrodu czy balkonu.
„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”
Tę misję Homla pragnie zachować także podczas współpracy franczyzowej. Właśnie dlatego niezależni przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwijać się we współpracy z marką, muszą spełnić podstawowe wymagania sieci. Lista korzyści jest jednak zdecydowanie dłuższa.
JEDNOSTKI WŁASNE
63
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Partnerom oferujemy:
- wsparcie Franczyzobiorców w poszukiwaniu i doborze lokalizacji negocjowaniu oraz ustaleniu najkorzystniejszych warunków najmu,
- realizację i przygotowanie projektu aranżacyjnego,
- korzystny pakiet narzędzi, oraz wypracowane know-how w zakresie handlu,
- dobór asortymentu oraz najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny,
- jednolitą politykę cenową,
- zarządzanie asortymentem - wydajną logistykę, bieżące dostawy, stałe zaplecze towarowe, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją,
- pełne zatowarowania salonu Franczyzobiorcy,
- stałą komunikację marketingową,
- niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami,
- stałą opiekę i bieżącą pomoc ze strony regionalnego menagera sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji zaczyna się od 1 tys. zł /m2;
- Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- optymalna powierzchnia lokalu 150 do 300 m2.;
- lokal powinien być zlokalizowany w mieście, które posiada powyżej 30 tys. mieszkańców;
- pod uwagę brane są lokale usługowe w centrach handlowych lub na znanych ulicach handlowych;
- udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem;
- gotowość do podpisania umowy na okres 5-ciu lat;
- tytuł prawny do lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Małgorzata Larwa
tel. +48 885 998 466
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.