Homla

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Homla to marka wyposażenia wnętrz, która rozwija się na polskim rynku już od paru lat. Główne biuro firmy znajduje się w Krakowie, a salony stacjonarne powstają w centrach handlowych w całej Polsce – między innymi we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie czy Krakowie. Obecnie na mapie Polski odnaleźć można 63 salonów własnych i 10 franczyzowych – jednak zaplanowane są kolejne otwarcia.

Głównym założeniem firmy jest przybliżanie nowoczesnego wzornictwa i pokazanie, że może ono równocześnie być funkcjonalne, wygodne oraz dostępne w przystępnej cenie. Wszystkie produkty Homla łączą minimalistyczne piękno z walorami użytecznymi – i za to właśnie pokochali ją także właściciele niewielkich mieszkań. W ofercie znajdują się produkty umożliwiające kompleksowe urządzenie krok po kroku domu, mieszkania, ogrodu czy balkonu. 

„Homla to wyjątkowy design w najlepszej cenie i rozwiązania, które sprawiają, że życie konsumentek staje się prostsze i bardziej wygodne. Produkty tej marki pokochają wszystkie osoby, które pragną zachować odpowiedni balans pomiędzy funkcjonalnością, a pięknym wyglądem mebli czy dodatków w dobrej cenie.”                    

Tę misję Homla pragnie zachować także podczas współpracy franczyzowej. Właśnie dlatego niezależni przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwijać się we współpracy z marką, muszą spełnić podstawowe wymagania sieci. Lista korzyści jest jednak zdecydowanie dłuższa. 

JEDNOSTKI WŁASNE

63

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

10

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Naszym Partnerom oferujemy:

  • wsparcie Franczyzobiorców w poszukiwaniu i doborze lokalizacji negocjowaniu oraz ustaleniu najkorzystniejszych warunków najmu,
  • realizację i przygotowanie projektu aranżacyjnego,
  • korzystny pakiet narzędzi, oraz wypracowane know-how w zakresie handlu,
  • dobór asortymentu oraz najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny,
  • jednolitą politykę cenową,
  • zarządzanie asortymentem - wydajną logistykę, bieżące dostawy, stałe zaplecze towarowe, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją,
  • pełne zatowarowania salonu Franczyzobiorcy,
  • stałą komunikację marketingową,
  • niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami,
  • stałą opiekę i bieżącą pomoc ze strony regionalnego menagera sprzedaży.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Koszt inwestycji zaczyna się od 1 tys. zł /m2;
  • Szacowany okres zwrotu inwestycji - 2 lata.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • optymalna powierzchnia lokalu 150 do 300 m2.;
  • lokal powinien być zlokalizowany w mieście, które posiada powyżej 30 tys. mieszkańców;
  • pod uwagę brane są lokale usługowe w centrach handlowych lub na znanych ulicach handlowych;
  • udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności i zarządzaniu personelem;
  • gotowość do podpisania umowy na okres 5-ciu lat;
  • tytuł prawny do lokalu.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

N2H Sp. z o.o.

al. Solidarności 36, 25-323 Kielce

12 311 07 10

m.larwa@n2h.com.pl

homla.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Małgorzata Larwa

tel. +48 885 998 466

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Homla.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma N2H Sp. z o.o. (al. Solidarności 36, 25-323 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Homla oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie homla.com.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.