Ramen Shop by Sushi Kushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ramen Shop wywodzi się bezpośrednio z wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu jednej z większych sieci franczyzowych kuchni japońskiej w Polsce - Sushi Kushi - i jest odpowiedzią na stale rosnące zainteresowanie i modę na kuchnię japońską. Dzięki temu opracowaliśmy model biznesowy restauracji, który jest odporny zarówno na pandemię jak i rynek pracy.
Poprzez wyeliminowanie wymogu zatrudnienia kucharzy i opracowania technologii produkcji (posiadamy własną kuchnię centralną) dostarczamy do lokali półprodukty, które umożliwiają utrzymanie najwyższych standardów jakościowych i smakowych przy zatrudnieniu niewykwalifikowanej kadry pracowniczej - szkolenie nowego pracownika, to tylko 2 dni robocze.
Taki model biznesowy jest idealny dla osób, które nie znają się na branży gastronomicznej oraz nie chcą poświęcać zbyt dużej ilości czasu na pilnowanie nowej inwestycji. W tym modelu wszystkie składniki są policzalne, dzięki czemu kontrola sprowadza się do sprawdzenia kilku parametrów.
Jeśli jesteś zainteresowany? Zadzwoń i umów się na spotkanie informacyjne.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie od samego początku inwestycji do otwarcia lokalu:
- pełne know how biznesowe - ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu lokali gastronomicznych w całej Polsce
- wybór lokalizacji i negocjacje w sprawie najmu lokalu
- prace projektowe oraz technologiczne niezbędne do otwarcia lokalu gastronomicznego
- wsparcie przy pracach remontowych
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników uwzględniając umiejętności oraz zdolności do pracy w zespole
- system szkoleń dla inwestora oraz pracowników
- strategia marketingowa oraz jej wyrażenie
- wsparcie prawne oraz podatkowe
- platforma wymiany wiedzy z pozostałymi Franczyzobiorcami w sieci
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego.
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu to 250 tys. zł netto
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 30 tys. zł netto (wliczona we wcześniej podaną kwotę minimalną)
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi: 3000 zł. Nie pobieramy dodatkowych opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Aby rozpocząć współpracę franczyzową z naszą firmą musisz posiadać kapitał niezbędny do pokrycia kosztów inwestycji związanej z uruchomieniem placówki sieci i uiszczeniem opłat franczyzowych. Musisz także dysponować lokalem, w którym prowadzona będzie twoja placówka Ramen Shop. Lokal może być wynajmowany, musi mieć powierzchnię minimum 50m2 i być przystosowany do prowadzenia w nim działalności gastronomicznej. W przypadku braku lokalu, jako firma, pomagamy znaleźć taki, który spełnia warunki oraz wspieramy na etapie adaptacji go do naszych potrzeb.
Od naszych Franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy i rozumienia zasad współpracy franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Olivier Ficiński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ramen Shop by Sushi Kushi (Piotrkowska 211, Łódź ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ramen Shop by Sushi Kushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ramenshop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.