Ramen Shop by Sushi Kushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ramen Shop wywodzi się bezpośrednio z 10 lat doświadczenia w prowadzeniu jednej z większych sieci franczyzowych kuchni japońskiej w Polsce - Sushi Kushi (obecnie ponad 30 lokali w kraju) i jest odpowiedzią na stale rosnące zainteresowanie i modę na kuchnię japońską.
Dzięki temu opracowaliśmy model biznesowy restauracji, który jest odporny zarówno na pandemię jak i rynek pracy.
Po przez wyeliminowanie wymogu zatrudnienia kucharzy i opracowania technologii produkcji (posiadamy własną kuchnię centralną) dostarczamy do lokali półprodukty, które umożliwiają utrzymanie najwyższych standardów jakościowych i smakowych przy zatrudnieniu niewykwalifikowanej kadry pracowniczej - szkolenie nowego pracownika, to tylko 2 dni robocze.
Taki model biznesowy jest idealny dla osób, które nie znają się na branży gastronomicznej oraz nie chcą poświęcać zbyt dużej ilości czasu na pilnowanie nowej inwestycji.
W tym modelu wszystkie składniki są policzalne, dzięki czemu kontrola sprowadza się do sprawdzenia kilku parametrów.
Jeśli jesteś zainteresowany? Zadzwoń i umów się na spotkanie informacyjne.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie od samego początku inwestycji do otwarcia lokalu:
- pełne know how biznesowe - 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu lokali gastronomicznych w całej Polsce
- wybór lokalizacji i negocjacje w sprawie najmu lokalu
- prace projektowe oraz technologiczne niezbędne do otwarcia lokalu gastronomicznego
- wsparcie przy pracach remontowych
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników uwzględniając umiejętności oraz zdolności do pracy w zespole
- system szkoleń dla inwestora oraz pracowników
- strategia marketingowa oraz jej wyrażenie
- wsparcie prawne oraz podatkowe
- platforma wymiany wiedzy z pozostałymi Franczyzobiorcami w sieci
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
110 000 zł netto + koszt adaptacji lokalu
25 000 zł netto - opłata franczyzowa
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- brak wymóg znajomości branży gastronomicznej
- budżet inwestycyjny na poziomie 180 - 220 tysięcy złotych netto
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biznesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Radosław Szwugier
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ramen Shop by Sushi Kushi (Piotrkowska 211, Łódź ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ramen Shop by Sushi Kushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ramenshop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.