Ramen Shop by Sushi Kushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ramen Shop wywodzi się bezpośrednio z 10 lat doświadczenia w prowadzeniu jednej z większych sieci franczyzowych kuchni japońskiej w Polsce - Sushi Kushi (obecnie ponad 30 lokali w kraju) i jest odpowiedzią na stale rosnące zainteresowanie i modę na kuchnię japońską.
Dzięki temu opracowaliśmy model biznesowy restauracji, który jest odporny zarówno na pandemię jak i rynek pracy.
Po przez wyeliminowanie wymogu zatrudnienia kucharzy i opracowania technologii produkcji (posiadamy własną kuchnię centralną) dostarczamy do lokali półprodukty, które umożliwiają utrzymanie najwyższych standardów jakościowych i smakowych przy zatrudnieniu niewykwalifikowanej kadry pracowniczej - szkolenie nowego pracownika, to tylko 2 dni robocze.
Taki model biznesowy jest idealny dla osób, które nie znają się na branży gastronomicznej oraz nie chcą poświęcać zbyt dużej ilości czasu na pilnowanie nowej inwestycji.
W tym modelu wszystkie składniki są policzalne, dzięki czemu kontrola sprowadza się do sprawdzenia kilku parametrów.
Jeśli jesteś zainteresowany? Zadzwoń i umów się na spotkanie informacyjne.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie od samego początku inwestycji do otwarcia lokalu:
- pełne know how biznesowe - 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu lokali gastronomicznych w całej Polsce
- wybór lokalizacji i negocjacje w sprawie najmu lokalu
- prace projektowe oraz technologiczne niezbędne do otwarcia lokalu gastronomicznego
- wsparcie przy pracach remontowych
- przeprowadzenie rekrutacji pracowników uwzględniając umiejętności oraz zdolności do pracy w zespole
- system szkoleń dla inwestora oraz pracowników
- strategia marketingowa oraz jej wyrażenie
- wsparcie prawne oraz podatkowe
- platforma wymiany wiedzy z pozostałymi Franczyzobiorcami w sieci
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
110 000 zł netto + koszt adaptacji lokalu
25 000 zł netto - opłata franczyzowa
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- brak wymóg znajomości branży gastronomicznej
- budżet inwestycyjny na poziomie 180 - 220 tysięcy złotych netto
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu biznesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Radosław Szwugier
Katarzyna Włodarczyk-Pięta tel. 795 213 891 katarzyna@sushikushi.plDOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ramen Shop by Sushi Kushi (Piotrkowska 211, Łódź ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ramen Shop by Sushi Kushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ramenshop.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca Lodolandii i SiGelato dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Jurek Sobieniak, doświadczony restaurator, zdradza przepis na zyskowną knajpę.
Patrycja Niedźwiecki prowadzi z mężem już trzy restauracje pod złotymi łukami. Jak wygląda franczyza Maka „od kuchni”?
– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.
Dariusz Gardyjas został Top Franczyzobiorcą w kategorii „Najszybszy rozwój sieci”. Jaka była jego droga do sukcesu?

Mniami Ice Cream – jedyny w Polsce koncept franczyzowy, łączący dwa najpopularniejsze rodzaje lodów!
Kebab Yum Yum to koncept stworzony z myślą zarówno o mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Ile trzeba zainwestować?
Franczyzobiorcy lodziarni SiGelato od tego sezonu w ofercie będą mieć również kawę Costa Coffee. Wszystko dzięki współpracy, którą franczyzodawca nawiązał z doświadczonym producentem i dystrybutorem kawy.
Franczyzodawca Cukrem i Solą jest zadowolony z nowego formatu sprzedażowego, czyli wysp handlowych. Pierwsza już działa, marka myśli o kolejnych.
– Szukamy franczyzobiorców, którzy docelowo będą prowadzić co najmniej kilka lokali pod naszym szyldem – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
– Postanowiliśmy szeroko udostępnić model multifranczyzy, który da franczyzobiorcom dużo większe możliwości skalowania biznesu – mówi Jarosław Chłopecki, kierownik rozwoju sieci Stava.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W świeżo upieczonych mamach coraz częściej budzi się duch przedsiębiorczości. Jakie pomysły na biznes realizują i jak sobie radzą?
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć lodziarnię, strzelnicę, klub muzyczny, placówkę bankową i rozpocząć produkcję kosmetyków.
Potencjalni franczyzobiorcy wciąż natykają się na wiele, często skrajnych opinii na temat franczyzy. Co jest prawdą, a co tylko plotką?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.