Gentlemen Barber Shop
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gentlemen Barber Shop to sieć, która powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach. Nietuzinkowe wnętrze, najwyższa jakoś usług, najlepsze kosmetyki to wszystko sprawia, ze Gentlemen Barber Shop zwykły barbering zmienił w sztukę. Już dziś możesz stać się częścią tego biznesu, jeżeli szukasz pomysłu na biznes, który pozwoli Ci osiągnąć niezależność finansową przy relatywnie niskiej inwestycji to dobrze trafiłeś ! Napisz do nas i ciesz się swoim biznesem pod szyldem znanej i cenionej marki w branży beauty.
Gentlemen Barber Academy - Akademie Barberingu
Poznań - Wrocław - Katowice - Kraków - Rzeszów - Kielce
Jesteś przedsiębiorcą ? Otwórz własny Gentlemen Barber Shop w leasignu dla firm!
Gotowy kontener barberski w Twojej lokalizacji. Gentlemen Barber Shop Cube w Twoim mieście!
JEDNOSTKI WŁASNE
- Katowice, Sokolska 30
- Kraków, wkrótce otwarcie !
- Lublin, Wincentego Granata 9
- Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 12
- Rzeszów, Jana Matejki 9
- Rzeszów, Paderewskiego 51C/U6
- Rzeszów, Leska 4
- Rzeszów, Kwiatkowskiego 44
- Stalowa Wola, Okulickiego 99
- Stalowa Wola, Floriańska 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Bydgoszcz, wkrótce otwarcie
- Chorzów, Opolska 1
- Gliwice, Ignacego Daszyńskiego 66H
- Gdynia, Obrońców wybrzeża 6/75
- Jarosław, wkrótce otwarcie
- Katowice, Raciborska 6
- Kielce, Klonowa 23
- Kielce, gen. Andersa 5/U2
- Krosno, Humieckiego 2
- Leszno, Towarowa 13
- Łańcut, Jana Pawła II 19/U9
- Łódź, Wspólna 1
- Łódź, Cedry 6
- Ostrowiec Świętokrzyski, wkrótce otwarcie
- Poznań, Rubież 14/43
- Radom, MULTIVO Centrum
- Rzeszów, Marszałkowska 15
- Rzeszów, Strażacka 40
- Rzeszów, Świętej Kingi 24
- Sandomierz, Stefana Żeromskiego 11
- Sanok, Jagiellońska 23
- Słupsk, Filmowa 3A
- Słupsk, Marii Zaborowskiej 16/14
- Świdnik, wkrótce otwarcie
- Tarnów, Lwowska 4
- Tarnobrzeg, Adama Mickiewicza 2
- Poznań, Jeleniogórska 14/LU1
- Warszawa - Sobieskiego 45
- Wrocław, Buforowa 8
- Wrocław, Cynamonowa 8A
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie wizualizacji lokalu w oparciu o dotychczasowe realizacje.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji oraz przedstawienie rozwiązania, które pomogą ją promować.
- Pomoc w znalezieniu wykwalifikowanej obsługi, szkolenia personelu oraz franczyzobiorcy.
- Stała pomoc w promowaniu lokalu oparta o współpracę z firmą marketingową oraz influenserami.
- Organizacja eventów tematycznych, uczestnictwo w lokalnych przedsięwzięciach.
- Pomoc merytoryczna, stałe podnoszenie kwalifikacji franczyzobiorcy oraz nieograniczone możliwości rozwoju.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wkład własny 100 tysięcy złotych;
- Przewidywana suma inwestycji to około 100 tysięcy złotych łącznie z opłatami licencyjnymi.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal powyżej 35 m2;
- Determinacja w dążeniu do zamierzonych celów;
- Stała chęć podnoszenia kwalifikacji;
- Umiejętność zarządzania (umiejętności menadżerskie);
- Nastawienie na współpracę i wspólne wypracowywanie zysków.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gentlemen Barber Shop
Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów
790371100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Miłosz Anbatawi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gentlemen Barber Shop (Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gentlemen Barber Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gentlemenbarber.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.