Gentlemen Barber Shop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gentlemen Barber Shop to sieć, która powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach. Nietuzinkowe wnętrze, najwyższa jakoś usług, najlepsze kosmetyki to wszystko sprawia, ze Gentlemen Barber Shop zwykły barbering zmienił w sztukę. Już dziś możesz stać się częścią tego biznesu, jeżeli szukasz pomysłu na biznes, który pozwoli Ci osiągnąć niezależność finansową przy relatywnie niskiej inwestycji to dobrze trafiłeś ! Napisz do nas i ciesz się swoim biznesem pod szyldem znanej i cenionej marki w branży beauty.
JEDNOSTKI WŁASNE
Rzeszów, Jana Matejki 9
Rzeszów, Paderewskiego 51C/U6
Rzeszów, Leska 4
Stalowa Wola, Okulickiego 99/1
Stalowa Wola, Okulickiego 99
Stalowa Wola, Floriańska 1
Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 12
Lublin, Wincentego Granata 9
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Chorzów, Opolska 1
Kielce, Klonowa 23
Krosno, Humieckiego 2
Leszno, Towarowa 13
Łódź, Wspólna 1
Poznań, Rubież 14/43
Rzeszów, Marszałkowska 15
Rzeszów, Strażacka 40
Rzeszów, Świętej Kingi 24
Sanok, Jagiellońska 23
Słupsk, Filmowa 3A
Słupsk, Marii Zaborowskiej 16/14
Tarnów, Lwowska 4
Tarnobrzeg, Adama Mickiewicza 2
Łańcut, Jana Pawła II 19/U9
Warszawa - Grochowska 75
Warszawa - Sobieskiego 45
Wrocław, Buforowa 81
Gdynia, wkrótce otwarcie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie wizualizacji lokalu w oparciu o dotychczasowe realizacje.
- Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji oraz przedstawienie rozwiązania, które pomogą ją promować.
- Pomoc w znalezieniu wykwalifikowanej obsługi, szkolenia personelu oraz franczyzobiorcy.
- Stała pomoc w promowaniu lokalu oparta o współpracę z firmą marketingową oraz influenserami.
- Organizacja eventów tematycznych, uczestnictwo w lokalnych przedsięwzięciach.
- Pomoc merytoryczna, stałe podnoszenie kwalifikacji franczyzobiorcy oraz nieograniczone możliwości rozwoju.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wkład własny 100 tysięcy złotych;
- Przewidywana suma inwestycji to około 100 tysięcy złotych łącznie z opłatami licencyjnymi.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal powyżej 35 m2;
- Determinacja w dążeniu do zamierzonych celów;
- Stała chęć podnoszenia kwalifikacji;
- Umiejętność zarządzania (umiejętności menadżerskie);
- Nastawienie na współpracę i wspólne wypracowywanie zysków.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gentlemen Barber Shop
Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów
790371100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Miłosz Anbatawi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gentlemen Barber Shop (Krogulskiego 37/8/2; 35-233 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gentlemen Barber Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gentlemenbarber.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?

Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.