Fit +
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Czekamy na ludzi, którzy szukają dochodu pasywnego, chcą zarabiać duże pieniądze, poświęcając biznesowi jak najmniej czasu. Nie chcą też w dzisiejszych czasach mieć problemów z pracownikami, którzy bywają najsłabszym i zarazem najdroższym elementem w firmie.
Sieć siłowni fit+ to najszybciej rozwijająca się marka w branży siłowni na świecie. Obecnie siłowni jest ponad 220 w Europie i z każdym tygodniem otwierają się nowe. Teraz w roku 2023 fit+ pokazała się również w Polsce.
Siłownie fit+ to siłownie na miarę XXI Wieku. Fit+ są to siłownie w 100% bezobsługowe. Wszystko, począwszy od rejestracji użytkowników, poprzez ich kasowanie i rozliczanie, a na wpuszczaniu do klubu kończąc, odbywa się bez udziału jakichkolwiek pracowników.
Nasza koncepcja ma wiele innowacyjnych rozwiązań. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4 (pięć kolejnych w procesie otwarcia)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy model biznesowy, który w większości przypadków jest rentowny i wychodzi na plus już w dniu otwarcia. Nasi franczyzobiorcy mają pełne wsparcie centrali od momentu podpisania umowy.
- pomagamy w znalezieniu odpowiedniego lokalu
- robimy analizę miejscowości w której siłownia ma być otwata
- pomagamy w negocjacjach umowy i ceny za lokal, jeśli jest taka potrzeba
- pomagamy w zaplanowaniu przestrzeni oraz rozmieszczeniu sprzętu
- dajemy do dyspozycji schematy franczyzowe i całe doświadczenie, które zdobyliśmy otwierając ponad 220 klubów w Europie.
- robimy pełne szkolenia z zakresu prowadzenia klubu oraz obsługi systemów
- uczestniczymy i pomagamy w organizowania dni otwartych klubu
- organizujemy coroczne spotkania franczyzobiorców na których omawiamy nowe trendy i wymieniamy się doświadczeniami
- zapewniamy 9 miesięcy marketingu i kampanii reklamowych ( 3 miesiące przed i 6 miesięcy po otwarciu siłowni).
Reasumując – jesteśmy do dyspozycji na każdym etapie budowania firmy, od momentu podpisania umowy aż do otwarcia klubu. Po jego otwarciu pomagamy w akcjach marketingowych i zdobywaniu nowych klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 139 tys. euro netto
- Jest to całkowita kwota inwestycji wraz z opłatami franczyzowymi oraz całym wyposażeniem sprzętowym siłowni.
- Pomagamy załatwić finansowanie w postaci leasingu, zabezpieczając go własnymi gwarancjami.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wynajęty lub własny lokal o powierzchni 200-250 m2 (optymalnie).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
East Fitness Company Sp. z o.o.
Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań
780 53 63 63
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Dobrowolski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma East Fitness Company Sp. z o.o. (Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fit + oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fitplus-club.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Biznes oparty na zdrowiu
/26.09.2025
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
Od klientki do właścicielki salonu
/17.09.2025
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
Pasja do sportu i biznesowa kalkulacja sprawiły, że Mateusz Moj zrezygnował z niemieckiego kontraktu. Dziś rozwija franczyzę Fit+ w opolskich Większycach
Estetic Point umożliwia otwarcie gabinetu medycyny estetycznej już od 150 tys. zł. Franczyzobiorca może osiągnąć rentowność nawet po dwóch miesiącach.
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Świat Podologii buduje sieć centrów podologicznych i szuka partnerów. W branży, która startuje, ale ma duży potencjał.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.