Chorten
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Grupa Chorten prowadzi model partnerskiej współpracy optymalny dla właścicieli sklepów ogólnospożywczych, mięsnych i alkoholowych, którzy chcą pozostawać niezależni, a otrzymywać wsparcie handlowo-doradcze dla podniesienia rentowności.
W umowie Grupy Chorten nie ma zapisów o zakazie konkurencji, okresie karencji, kar umownych. Partnerzy mają miesięczny okres wypowiedzenia.
Współpraca opiera się na wsparciu detalistów poprzez wynegocjowane dla całej grupy sklepów atrakcyjnych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów. Grupa Chorten pozyskuje wysokie środki przekazywane właścicielom sklepów. Sklepy partnerskie łączą wspólne akcje promocyjne i działalność pod znaną marką.
JEDNOSTKI WŁASNE
Grupa Chorten nie prowadzi sklepów własnych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 2500 sklepów partnerskich w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przystępując do Grupy Chorten placówki partnerskie otrzymują:
- Bezkonkurencyjne bonusy retrospektywne
- Preferencyjne warunki zakupu towaru niedostępne dla innych sklepów
- Dostęp do wynegocjowanych dla całej grupy atrakcyjnych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów – blisko 800 umów ogólnopolskich i regionalnych
- Wspólne akcje promocyjne – gazetowe, plakatowe, billboardowe, okazjonalne
- Dostęp do innowacyjnej platformy i aplikacji mobilnej, przez którą można składać zamówienia produktowe, sprawdzać rozliczenia, brać udział w targach, zamawiać materiały reklamowe, sprawdzać umowy handlowe
- Samodzielność w wyborze dostawców i określaniu polityki cenowej swojego sklepu
- Profesjonalną opiekę koordynatora sklepu
- Wsparcie marketingowe
- Nowy wygląd zewnętrzy sklepu – inwestycja w obrandowanie po stronie Grupy Chorten
- Pomoc w remodelingu i nowym ustawieniu kategorii produktowych w celu lepszej rentowności
- Szkolenia m.in. z zakresu zarządzania cenami, merchandisingu
- Regularnie wdrażane innowacje wspierające sprzedaż
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie ma potrzeby inwestycji, brak opłat licencyjnych, funkcjonują jedynie opłaty administracyjne zróżnicowane regionalnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Działający sklep ogólnospożywczy lub alkoholowy w dobrej lokalizacji lub chęć jego otwarcia;
- Chęć utrzymywania wspólnych akcji promocyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Frankowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Grupa Chorten (ul. Usługowa 2, 16-070 Łyski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chorten oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chorten.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Zainteresowanie współpracą z Chorten rośnie. W tym roku dołączyło do grupy 150 nowych partnerów.
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.