Apteka Codzienna
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System franczyzowy "Aptek Codzienna" to innowacyjny model biznesowy, oparty na ponad 20-letnim doświadczeniu w branży farmaceutycznej, który umożliwia przedsiębiorcom kontynuowanie działalności własnej apteki lub mikro sieci aptecznych pod marką, która cieszy się uznaniem i zaufaniem pacjentów, z zachowaniem pełnej niezależności.
Na obecną chwilę, stanowimy konsolidację 58 aptek z terenów centralnej, południowej i wschodniej Polski, należących do indywidualnych farmaceutów, którym przyświeca hasło: „Być siecią, by wygrać z siecią”. W efekcie naszej wspólnej działalności, mimo tak niewielkiej liczby, nasze apteki należą pod względem liczby pacjentów i obrotów, do liderów na własnych rynkach lokalnych, nie ustępując pod tym względem, nawet najbardziej agresywnym cenowo sieciom. Każdy rynek należy rozpatrywać indywidulanie, ale jak do tej pory nie zanotowaliśmy mniejszego wzrostu obrotu po wejściu apteki indywidualnej do naszej franczyzy, niż 2-krotny, zaś rekordem jest wzrost 15-krotny. Tym samym mimo skomplikowanej sytuacji na rynku farmaceutycznym, nasze apteki notują wzrost rentowności, systematycznie powiększając wartość apteki.
Mimo niezwykle aktywnego udziału w walce o rynek, pracujący w aptekach „Codziennych” farmaceuci nadal są farmaceutami, a nie sprzedawcami, zaś pacjenci pozostają dla nich pacjentami, a nie klientami.
Argumentem przemawiającym za naszą franczyzą jest fakt, iż pomimo bardzo krótkiego okresu ewentualnej rezygnacji ze współpracy (zaledwie 1 m-c) i braku jakichkolwiek kar umownych tytułu takowej rezygnacji, na przestrzeni od początku trwania franczyzy (ponad 8 lat), z naszej sieci franczyzowej nie odeszła żadna apteka.
Zapraszamy do odwiedzenia naszych aptek pod adresem: https://aptekicodzienne.pl/wirtualny-spacer/
JEDNOSTKI WŁASNE
20
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
38 aptek zlokalizowanych w województwach: mazowieckim, lubelskim, świętokrzyskim, podkarpackim, małopolskim, śląskim, łódzkim.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Siłą sieci aptek Codzienna jest wzajemne wsparcie, usystematyzowana współpraca oraz pełna transparentność dotycząca wspólnych działań.
Nie wstydzimy się oferowanych zasad współpracy, stąd przed przystąpieniem do franczyzy, każdy kandydat ma możliwość sprawdzenia jak ta współpraca wygląda poprzez kontakt z aptekami, które już w niej funkcjonują od lat.
Współpracującym z nami aptekom, oferujemy szerokie wsparcie na wielu płaszczyznach funkcjonowania apteki, w tym także: w zakresie zamawiania towaru w najlepszych cenach, w zakresie uaktualniania wiedzy fachowej, prawnej, rozwiązań związanych z organizacją pracy personelu itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Franczyzobiorca wychodzi z założenia, że apteka nie wchodzi do sieci po to, by pieniądze wydawać, tylko, żeby je zarabiać, stąd poza zmianą oszyldowania i ewentualnym ulepszeniem systemu informatycznego (tylko jeśli obecny mógłby być niewydolny), nie ma innych, kosztownych wymogów wdrożenia apteki do sieci, takich jak zmiana umeblowania itp.
Każda apteka składa się na funkcjonowanie tzw. centrali zakupowej (gdzie są prowadzone negocjacje warunków zakupowych), przy czym zważywszy na powyższe założenia, czyni to od momentu uzyskania wzrostu dochodu operacyjnego.
Należy mieć jednak na uwadze specyficzną politykę magazynowa sieci franczyzowej, która w przypadkach niektórych aptek może prowadzić do powiększenia stanu magazynowego produktów., a tym samym wymagać dodatkowych nakładów finansowych (dotyczy przede wszystkim aptek słabo zaopatrzonych).
Szczegółowe zasady wzajemnych rozliczeń finansowych, zostaną kandydatom przedstawione podczas indywidualnego spotkania.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie apteki;
- Brak w stosunku do apteki postępowań ze strony WIF, grożących odebraniem koncesji;
- Gruntowane zapoznanie się przed zawarciem umowy franczyzowej, z zasadami funkcjonowania sieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
AR Stelmach Spółka Jawna
ul. Zagnańska 94/8/2, 25-560, Kielce
509 418 222
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Kotte
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma AR Stelmach Spółka Jawna (ul. Zagnańska 94/8/2, 25-560, Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Apteka Codzienna oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aptekicodzienne.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.
Ile kosztuje zdrowie, dowiadujemy się przy okazji choroby. A ile kosztuje biznes w branży zdrowotnej i jakie zyski może przynieść?
Rynek okularów i soczewek jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów gospodarki.
Michał Tarczyński prowadzi rodzinną aptekę, a obok niej franczyzowy sklep medyczny Zdrowie. Jak łączy te biznesy?
Vision Optyk chce w tym roku osiągnąć liczbę 100 salonów. Jak daleko ma do celu?
W sobotę, 8 czerwca 2024 roku, w malowniczo położonym hotelu Warszawianka nad Zegrzem, odbyła się uroczysta gala z okazji otwarcia 100. lokalu sieci Kodano Optyk.
Marka Veni Vidi otwiera salony optyczne we franczyzie. Kto może poprowadzić taki biznes?
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.