Nano Gym

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lepsze niż franczyza, prostsze niż myślisz!
Spełnij marzenie o własnym klubie fitness. Koncept Nano to idealny wybór dla miejscowości już od 10 tys. mieszkańców lub nowo wybudowanych osiedli w większych miastach. Bezpieczna inwestycja o niskim progu wejścia i wysokim potencjale zysku.
BEZ OPŁAT FRANCZYZOWYCH
Poznaj nasze koncepty:
Nano Gym Fitness Klub
Własna siłownia bez stresu i z minimalną inwestycją!
- Kompletna siłownia od 149 900 zł netto
- 3 kanały zarabiania pieniędzy
- Brak opłat franczyzowych
- W każdej miejscowości od 10 tys. mieszkańców
- Zysk na poziomie 30-50 tys zł miesięcznie
Nano Gym Pilates
Nowoczesne studio pilatesu na reformerach z treningiem funkcjonalnym – postaw na innowację i przyciągnij klientów!
- Rentowny biznes już od 8 klientów miesięcznie
- Kompletne studio już od 70 000 zł netto
- Dostęp do aplikacji motywacyjnej Nano Bit
- Brak opłat franczyzowych
- W każdej miejscowości od 10 tys. mieszkańców
Nano Gym System
Aplikacja dla właścicieli klubów fitness, aby uatrakcyjnić zajęcia i zwiększyć zarobki.
Potrzebujesz smartTV, aby móc na telewizorach wyświetlać treningi z aplikacji. Całe sterowanie odbywa się za pomocą komputera lub telefonu z aplikacją Nano Gym System.
Intuicyjny interfejs i prostota w tworzeniu i wyświetlaniu treningów sprawia, że korzystanie z aplikacji jest szybkie i bezproblemowe.
Aplikacja zawiera kilkadziesiąt gotowych treningów i ponad 500 ćwiczeń, wykorzystujących ponad 40 popularnych akcesoriów dostępnych w każdej siłowni. Maksimum możliwości, zero zbędnych kosztów!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
39 małych, dziewięć pełnowymiarowych i trzy w realizacji
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Know How
Dajemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, jak otworzyć dobrze prosperującą siłownię
Pełne wyposażenie
Oferujemy sprzęt do ćwiczeń najwyższej jakości. Dodatkowo otrzymujesz od nas TV i dostęp do aplikacji
Analizę i projekt lokalu
Oceniamy potencjał Twojego lokalu, jego lokalizacji oraz projektujemy wnętrze studia i dobieramy odpowiedni sprzęt
Leasing
Pomagamy w pozyskaniu leasingu na sprzęt
Profesjonalne szkolenie
Przeszkolimy Ciebie i Twój zespół z działania aplikacji i korzystania ze sprzętów
Marketing
Dzięki współpracy z agencją ProjectUP, nasi klienci otrzymują darmowe wsparcie marketingowe w początkowym okresie działalności
Wsparcie na każdym etapie
Wspieramy i doradzamy zawsze, gdy tego potrzebujesz
Montaż i serwis sprzętu
Od instalacji sprzętu, przez jego serwis, aż po sprzątanie kartonów – zadbamy, aby Twoja siłownia była w
pełni gotowa do użytku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od wyboru konceptu:
- Nano Gym Pilates Studio – od 70 tys. zł netto (sprzęt, TV i aplikacje)
- Nano Gym Fitness Klub – od 149 tys. zł netto (sprzęt, TV, aplikacje i podłoga gumowa)
Aplikacje sterujące jeden rok gratis, a potem od 490 zł/miesiąc
W obu przypadkach możliwość wzięcia leasingu.
BEZ OPŁAT FRANCZYZOWYCH
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal
- Lokal powinien znajdować się w promieniu maksymalnie 10 minut jazdy samochodem od miejscowości zamieszkałej przez ponad 10 tys. mieszkańców;
- Preferowane duże osiedle;
Finansowanie
Zdolność finansowa do adaptacji lokalu i wzięcia leasingu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Joanna Paszun
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma IMG SA (ul. Obrońców Wybrzeża 9/4 80-398 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Nano Gym oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie nanogym.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Perfect Look Clinic to sieć salonów beauty, która już od 8 lat doskonali model biznesowy i dynamicznie rozwija się za pośrednictwem franczyzy oraz sieci własnej.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.