Bestpresso

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Bestpresso – lider rynku vendingowego z doświadczeniem i wizją
Bestpresso to operator vendingowy z ponad 16-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w automatach do kawy i przekąsek. W swojej sieci posiada ok. 1,6 tys. urządzeń, z których wydano już ponad 200 mln porcji napojów.
Firma jest oficjalnym dystrybutorem włoskiego sprzętu Bianchi Vending S.P.A., producenta z rocznym obrotem wynoszącym około 60 mln euro, a także marki kawy Pelican Rouge – historycznej, holendersko-belgijskiej palarni, obecnie będącej częścią grupy Selecta. Pelican Rouge przykłada dużą wagę do zrównoważonej produkcji, czego dowodem są certyfikaty: Rainforest Alliance, Fairtrade oraz Organic. Gwarantują one, że produkt jest naturalny, bezpieczny dla zdrowia i przyjazny środowisku.
Bestpresso zatrudnia ponad 150 pracowników i dynamicznie rozwija działalność na kolejnych rynkach. Firma konsekwentnie dąży do popularyzacji kultury picia kawy oraz wyznaczania wysokich standardów jakości w branży. Celem Bestpresso jest pozycja lidera vendingu nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie. Fundamentem działalności są otwartość, uczciwość i profesjonalizm – wartości, które budują zaufanie i wzmacniają pozycję rynkową firmy.
Zostań partnerem Bestpresso – rozpocznij własny biznes
Obecnie firma poszukuje franczyzobiorców vendingu kawowego, którzy chcą prowadzić własną, dochodową działalność na podstawie sprawdzonego modelu biznesowego, przy pełnym wsparciu doświadczonego zespołu.
Jeśli szukasz niezawodnego pomysłu na biznes, który daje wolność działania, skalowalność, realne zyski i możliwość startu niemal od zaraz – franczyza Bestpresso to propozycja dla Ciebie. To nowoczesna forma przedsiębiorczości – mobilna kawiarnia w automacie, która zarabia nawet wtedy, gdy ty odpoczywasz.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach systemu franczyzowego zapewniamy:
- Gotowy model biznesowy umożliwiający szybkie osiągnięcie rentowności;
- Cenne know-how oparte na 16-letnim doświadczeniu w branży;
- Wsparcie w wyborze lokalizacji;
- Dedykowanego opiekuna oraz pomoc na każdym etapie – od startu po skalowanie działalności;
- Szkolenia z zakresu prowadzenia biznesu vendingowego;
- Najwyższej jakości produkty;
- Preferencyjne warunki zakupu maszyn – ceny wynegocjowane przez Bestpresso, niedostępne dla indywidualnych nabywców;
- Organizację dostaw przez cyfrowy system zamówień;
- Profesjonalne działania marketingowe;
- Nowoczesną telemetrię do zarządzania sprzedażą i kontroli zapasów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Z tytułu korzystania z modelu franczyzowego pobierana jest opłata licencyjna w wysokości 2-1,6 proc. od obrotu;
- Koszt inwestycji od 200 tys. zł do 1 mln zł (w zależności od liczby maszyn vendingowych).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do założenia działalności gospodarczej i współpracy w modelu franczyzowym;
- Dysponowanie środkami na zakup automatów (środki własne lub leasing);
- Chęć pozyskiwania lokalizacji pod maszyny vendingowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bestpresso PL Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A / 301, 04-041 Warszawa
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bestpresso PL Sp. z o.o. (ul. Ostrobramska 101A / 301, 04-041 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bestpresso oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bestpresso.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.