Islak Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Islak Burger to najnowszy i najtańszy koncept franczyzowy w Polsce współpracujący ze wszystkimi wiodącymi operatorami take away.
Jesteśmy pierwszą w Polsce siecią mogącą współpracować z innymi sieciami franczyzowymi!
Nasz soczysty burger w sosie pomidorowym, którego nazwa podlega ochronie prawnej, to potrawa pochodząca z Turcji, bliżej określając ze Stambułu, gdzie w latach 70. XX wieku powstała przez szczęśliwą pomyłkę.
Od tamtego czasu burger sprzedaje się dziennie w tysiącach sztuk w samym Stambule, a teraz w Polsce, zachowując swój smak dzięki godzinom szkoleń spędzonym w Turcji, szkoląc się pod okiem wieloletnich praktyków.
Zapraszamy każdego do odwiedzenia naszego showroom w Krakowie, w samym sercu Kazimierza, gdzie dziesiątki klientów miesięcznie wracają po nasz przysmak.
Nasz koncept to przede wszystkim rozwiązanie dla istniejących placówek, które chcą zwiększyć grono klientów, a także przy niskiej inwestycji zarobić kilka dodatkowych tysięcy do swojego budżetu.
Jednakże nic nie stoi na przeszkodzie, aby franczyzę realizować jako niezależny biznes przy absolutnie minimalnych wymaganiach co do lokalu.
Przy tak niskiej inwestycji, której zwrot następuje już od szóstego tygodnia, nie ma na polskim rynku bardziej rentownej franczyzy.
Wysoka jakość produktu, dzięki stałej współpracy z wyselekcjonowanym dostawcą, którą stale nadzorujemy, połączona z marketingiem, który zapewniamy, gwarantuje sukces jednocześnie zapewniając odkupienie urządzeń jeżeli franczyza nie spełni Państwa oczekiwań.
Podstawowe informacje w pigułce:
- Cała inwestycja to 4.499,00 zł netto;
- Potencjalny zwrot opierający się na obrotach naszego showroom w Krakowie to sześć tygodni, co daje zysk na poziomie od 30 tys. zł miesięcznie;
- Pełne wsparcie ze strony franczyzobiorcy, począwszy od wsparcia grafika przez pomoc przy odbiorze sanepidu aż po bezpłatny marketing;
- Wsparcie dedykowanego menedżera na każdym etapie współpracy;
- Wsparcie przy wyborze lokalizacji;
- Model biznesowy zapewniający funkcjonowanie w miejscowościach już od 5 tys. mieszkańców;
- Całoroczny biznes opierający się na produkcie spożywczym na każdą kieszeń.
Dlaczego warto nas wybrać?
Działamy w oparciu o doświadczenie biznesowe i pobieramy jedną, stałą opłatę za kompleks usług wspierających franczyzobiorcę, mamy pełną świadomość grania do jednej bramki.
Ponadto jako jedyni w Polsce mamy prawo posługiwać się nazwą tego soczystego burgera, znaną na całym świecie.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Całkowita inwestycja zawiera wsparcie na poziomie uruchomienia, bądź dostosowania obecnie działającego lokalu.
Opłata franczyzowa zawiera:
- wymagany sprzęt,
- materiały marketingowe,
- wsparcie przy tworzeniu grafik pod social media,
- stały marketing Państwa jednostki oraz sieci,
- branding lokalu,
- narzędzia kuchenne ułatwiające przygotowanie produktu,
- profesjonalne szkolenie,
- know-how od A do Z,
- codzienne wsparcie na każdym etapie od dedykowanego managera.
Gwarantujemy szybki zwrot inwestycji oraz współpracę nakierowaną na wspólny sukces.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
4.499,00 zł netto to całkowity koszt inwestycji przy rozszerzeniu działalności, czy otwarciu nowego lokalu typu okienko podawcze, w przypadku kiedy lokal wcześniej funkcjonował jako gastronomiczny.
BRAK OPŁATY LICENCYJNEJ
STAŁA OPŁATA bieżąca w wysokości 440 zł netto od drugiego miesiąca współpracy, niezależnie od wysokości obrotu, nie pobieramy żadnego procentu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane;
- Zaangażowanie w tworzenie sieci opierającej się na tureckim burgerze, nowej potrawie na rynku polskim, która zwiększa zyski w gastronomii przy minimalnym nakładzie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Akademia Influencerów Sp. z o. o.
Milenijna 43/2; Warszawa
500 753 222
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Matysik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Akademia Influencerów Sp. z o. o. (Milenijna 43/2; Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Islak Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie islakburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.