Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Od ponad dekady realizujemy ideę kompleksowej pielęgnacji i indywidualnego podejścia do klienta, dbając nie tylko o urodę i zdrowie, ale również o dobre samopoczucie oraz ukojenie zmysłów. To niewątpliwie główne wartości, które tworzą wyjątkowy świat pielęgnacji i relaksu Yasumi.
Zajrzałeś tu, bo szukasz pomysłu na biznes. Pozwól, że przybliżymy Ci, dlaczego warto zainwestować w branżę beauty. W dobie wyścigu informacji i nowych technologii, wzrasta w nas potrzeba ukojenia, relaksu i odprężenia. Nacisk na wygląd zewnętrzny i potrzeba piękna sprawiają, że coraz więcej klientów - zarówno kobiet, jak i mężczyzn - oddaje się w ręce specjalistów z dziedziny kosmetyki profesjonalnej. Zwiększająca się świadomość konsumentów sprawia, że szukają rozwiązań sprawdzonych i pewnych. Wykorzystując te tendencje rynkowe, zachęcamy Cię, byś swoje zainteresowanie skupił na branży kosmetycznej, a po zapoznaniu się z naszym programem partnerskim i franczyzowym, skontaktował się z naszym konsultantem.
Co nas wyróżnia?
Doświadczenie i zaufanie
Jesteśmy dla naszych partnerów doświadczonym kontrahentem, który osiągnął sukces w branży i dzieli się doświadczeniem zdobywanym od 2003 roku. Posiadamy 3 gabinety własne oraz ponad 100 gabinetów i instytutów objętych programami partnerskimi i franczyzowymi
Rozwój i uznanie
Yasumi to największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Gabinety partnerskie powstają również za granicami naszego kraju. Nasze projekty i urządzenia są laureatami wielu prestiżowych konkursów, zdobywcami medali na imprezach wystawienniczych oraz targach.
Bezpieczeństwo
Dzięki naszemu kilkunastoletniemu doświadczeniu ryzyko partnera jest zminimalizowane. Na każdym etapie planowania inwestycji oraz po uruchomieniu gabinetu dzielimy się cenną wiedzą i doświadczeniem.
Większy może więcej
Stanowimy największą sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Prowadzimy wspólne kampanie reklamowe. Sprzedajemy bony upominkowe do realizacji w każdym gabinecie sieci Yasumi w Polsce. Nawiązujemy współpracę ze znanymi markami. Posiadamy własne linie kosmetyków, które produkują dla nas najlepsze francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. Naszych kontrahentom oferujemy kosmetyki i urządzenia, które mogą oferować swoim klientom do pielęgnacji uzupełniającej. Dzięki udziałowi w grupie Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa. Dzielimy się sukcesami innych gabinetów w sieci i wspieramy wiedzą o drodze do ich osiągnięcia.
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś inwestorem i szukasz biznesu, który przyniesie dochód,
- pracujesz w korporacji, ale marzy Ci się własna działalność,
- jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ale chcesz się przebranżowić,
- chcesz zainwestować w poważny biznes dla bliskiej Ci osoby.
Program o najszerszej ofercie zabiegowej. Zawiera rozbudowane moduły m.in.: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, wyszczuplanie, masaże, zabiegi day spa, depilacja laserowa. Instytuty Zdrowia i Urody Yasumi wyróżniają się ofertą skonstruowaną w oparciu o najnowocześniejsze technologicznie i najskuteczniejsze urządzenia z mniej więcej równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych w ofercie.
JEDNOSTKI WŁASNE
8
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
95
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
- możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
- dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
- przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia Yasumi,
- bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
- udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
- wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
- stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera,
- pomoc w rekrutacji personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wejście do programu ok. 200 tys. zł,
- koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
- lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100 mkw., tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
- pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
- przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
- praca wyłącznie na kosmetykach Yasumi
- zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yasumi Sp. z. o. o. Sp. k.
ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz
(62) 501 92 54
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Yasumi Sp. z. o. o. Sp. k. (ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Yasumi Instytuty Zdrowia i Urody oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie yasumi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.

Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.
Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.
DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.
Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.