Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Od ponad dekady realizujemy ideę kompleksowej pielęgnacji i indywidualnego podejścia do klienta, dbając nie tylko o urodę i zdrowie, ale również o dobre samopoczucie oraz ukojenie zmysłów. To niewątpliwie główne wartości, które tworzą wyjątkowy świat pielęgnacji i relaksu Yasumi.
Zajrzałeś tu, bo szukasz pomysłu na biznes. Pozwól, że przybliżymy Ci, dlaczego warto zainwestować w branżę beauty. W dobie wyścigu informacji i nowych technologii, wzrasta w nas potrzeba ukojenia, relaksu i odprężenia. Nacisk na wygląd zewnętrzny i potrzeba piękna sprawiają, że coraz więcej klientów - zarówno kobiet, jak i mężczyzn - oddaje się w ręce specjalistów z dziedziny kosmetyki profesjonalnej. Zwiększająca się świadomość konsumentów sprawia, że szukają rozwiązań sprawdzonych i pewnych. Wykorzystując te tendencje rynkowe, zachęcamy Cię, byś swoje zainteresowanie skupił na branży kosmetycznej, a po zapoznaniu się z naszym programem partnerskim i franczyzowym, skontaktował się z naszym konsultantem.
Co nas wyróżnia?
Doświadczenie i zaufanie
Jesteśmy dla naszych partnerów doświadczonym kontrahentem, który osiągnął sukces w branży i dzieli się doświadczeniem zdobywanym od 2003 roku. Posiadamy 3 gabinety własne oraz ponad 100 gabinetów i instytutów objętych programami partnerskimi i franczyzowymi
Rozwój i uznanie
Yasumi to największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Gabinety partnerskie powstają również za granicami naszego kraju. Nasze projekty i urządzenia są laureatami wielu prestiżowych konkursów, zdobywcami medali na imprezach wystawienniczych oraz targach.
Bezpieczeństwo
Dzięki naszemu kilkunastoletniemu doświadczeniu ryzyko partnera jest zminimalizowane. Na każdym etapie planowania inwestycji oraz po uruchomieniu gabinetu dzielimy się cenną wiedzą i doświadczeniem.
Większy może więcej
Stanowimy największą sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Prowadzimy wspólne kampanie reklamowe. Sprzedajemy bony upominkowe do realizacji w każdym gabinecie sieci Yasumi w Polsce. Nawiązujemy współpracę ze znanymi markami. Posiadamy własne linie kosmetyków, które produkują dla nas najlepsze francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. Naszych kontrahentom oferujemy kosmetyki i urządzenia, które mogą oferować swoim klientom do pielęgnacji uzupełniającej. Dzięki udziałowi w grupie Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa. Dzielimy się sukcesami innych gabinetów w sieci i wspieramy wiedzą o drodze do ich osiągnięcia.
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś inwestorem i szukasz biznesu, który przyniesie dochód,
- pracujesz w korporacji, ale marzy Ci się własna działalność,
- jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ale chcesz się przebranżowić,
- chcesz zainwestować w poważny biznes dla bliskiej Ci osoby.
Program o najszerszej ofercie zabiegowej. Zawiera rozbudowane moduły m.in.: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, wyszczuplanie, masaże, zabiegi day spa, depilacja laserowa. Instytuty Zdrowia i Urody Yasumi wyróżniają się ofertą skonstruowaną w oparciu o najnowocześniejsze technologicznie i najskuteczniejsze urządzenia z mniej więcej równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych w ofercie.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
122
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
- możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
- dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
- przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia Yasumi,
- bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
- udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
- wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
- stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera,
- pomoc w rekrutacji personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wejście do programu ok. 200 tys. zł,
- koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
- lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100 mkw., tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
- pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
- przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
- praca wyłącznie na kosmetykach Yasumi
- zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
- Marzena Pawlik 606 399 541
- Mateusz Grzmilas 799 028 603
- Paweł Orłowski 691 363 258
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Yasumi Polska Sp. z. o. o. (ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Yasumi Instytut Zdrowia i Urody oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie yasumi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
22. edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi, które odbędą się od 24 do 26 października, to trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i możliwości dla tych, którzy marzą o prowadzeniu własnego biznesu pod znanym szyldem.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Xtreme KiDS to nie tylko biznes – to przestrzeń, która umożliwia rozwój zarówno przedsiębiorcom, jak i rodzinom korzystającym z naszych usług.
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.