Yasumi Instytut Zdrowia i Urody

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Yasumi to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących szeroki wachlarz zabiegów kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna. Od ponad dekady realizujemy ideę kompleksowej pielęgnacji i indywidualnego podejścia do klienta, dbając nie tylko o urodę i zdrowie, ale również o dobre samopoczucie oraz ukojenie zmysłów. To niewątpliwie główne wartości, które tworzą wyjątkowy świat pielęgnacji i relaksu Yasumi.
Zajrzałeś tu, bo szukasz pomysłu na biznes. Pozwól, że przybliżymy Ci, dlaczego warto zainwestować w branżę beauty. W dobie wyścigu informacji i nowych technologii, wzrasta w nas potrzeba ukojenia, relaksu i odprężenia. Nacisk na wygląd zewnętrzny i potrzeba piękna sprawiają, że coraz więcej klientów - zarówno kobiet, jak i mężczyzn - oddaje się w ręce specjalistów z dziedziny kosmetyki profesjonalnej. Zwiększająca się świadomość konsumentów sprawia, że szukają rozwiązań sprawdzonych i pewnych. Wykorzystując te tendencje rynkowe, zachęcamy Cię, byś swoje zainteresowanie skupił na branży kosmetycznej, a po zapoznaniu się z naszym programem partnerskim i franczyzowym, skontaktował się z naszym konsultantem.
Co nas wyróżnia?
Doświadczenie i zaufanie
Jesteśmy dla naszych partnerów doświadczonym kontrahentem, który osiągnął sukces w branży i dzieli się doświadczeniem zdobywanym od 2003 roku. Posiadamy 3 gabinety własne oraz ponad 100 gabinetów i instytutów objętych programami partnerskimi i franczyzowymi
Rozwój i uznanie
Yasumi to największa sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Gabinety partnerskie powstają również za granicami naszego kraju. Nasze projekty i urządzenia są laureatami wielu prestiżowych konkursów, zdobywcami medali na imprezach wystawienniczych oraz targach.
Bezpieczeństwo
Dzięki naszemu kilkunastoletniemu doświadczeniu ryzyko partnera jest zminimalizowane. Na każdym etapie planowania inwestycji oraz po uruchomieniu gabinetu dzielimy się cenną wiedzą i doświadczeniem.
Większy może więcej
Stanowimy największą sieć gabinetów kosmetycznych w Polsce. Prowadzimy wspólne kampanie reklamowe. Sprzedajemy bony upominkowe do realizacji w każdym gabinecie sieci Yasumi w Polsce. Nawiązujemy współpracę ze znanymi markami. Posiadamy własne linie kosmetyków, które produkują dla nas najlepsze francuskie, hiszpańskie i kanadyjskie laboratoria. Naszych kontrahentom oferujemy kosmetyki i urządzenia, które mogą oferować swoim klientom do pielęgnacji uzupełniającej. Dzięki udziałowi w grupie Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa. Dzielimy się sukcesami innych gabinetów w sieci i wspieramy wiedzą o drodze do ich osiągnięcia.
Ten program jest dla Ciebie, jeśli:
- jesteś inwestorem i szukasz biznesu, który przyniesie dochód,
- pracujesz w korporacji, ale marzy Ci się własna działalność,
- jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ale chcesz się przebranżowić,
- chcesz zainwestować w poważny biznes dla bliskiej Ci osoby.
Program o najszerszej ofercie zabiegowej. Zawiera rozbudowane moduły m.in.: pielęgnacja twarzy, pielęgnacja ciała, wyszczuplanie, masaże, zabiegi day spa, depilacja laserowa. Instytuty Zdrowia i Urody Yasumi wyróżniają się ofertą skonstruowaną w oparciu o najnowocześniejsze technologicznie i najskuteczniejsze urządzenia z mniej więcej równym udziałem poszczególnych modułów zabiegowych w ofercie.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
122
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji i ocenie technicznej obiektu,
- możliwość przygotowania projektu lokalu w formie 2D i wizualizacji 3D,
- dobór optymalnego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi,
- przekazanie know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o kilkunastoletnie doświadczenia Yasumi,
- bezpłatne certyfikowane szkolenia personelu,
- udostępnienie i zaprojektowanie wszelkich niezbędnych narzędzi marketingowych i PR, w tym wspólnej responsywnej strony www,
- wspólne działania marketingowe i pomoc w rozwoju przedsięwzięcia,
- stałą pomoc w podnoszeniu kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera,
- pomoc w rekrutacji personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wejście do programu ok. 200 tys. zł,
- koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wejście do programu: ok. 200 tys. zł netto,
- lokal (własny lub dzierżawa), w którym będzie znajdował się Instytut powinien mieć powierzchnię ok. 100 mkw., tak aby można było wydzielić co najmniej 4 gabinety zabiegowe,
- pożądane cechy lokalu: wejście od ulicy, duże witryny, wygodny parking,
- przystosowanie lokalu w oparciu o projekty i standardy Instytutów Yasumi,
- praca wyłącznie na kosmetykach Yasumi
- zakup kosmetyków na ustalonym minimalnym poziomie miesięcznym bądź kwartalnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yasumi Polska Sp. z. o. o.
ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz
(62) 501 92 54
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Yasumi Polska Sp. z. o. o. (ul. Kopernika 13, 62-800 Kalisz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Yasumi Instytut Zdrowia i Urody oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie yasumi.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?

Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.