Jeta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salon łazienkowy Jeta to pomysł na indywidualny biznes stworzony dla ludzi którzy szukają oryginalnych rozwiązań skrojonych na miarę i jednocześnie chcą być uczestnikami grupy zakupowej. Osoby przystępujące do naszej sieci franczyzowej mogą liczyć na wsparcie swojego nowego biznesu przez firmę Jeta. Wsparcie takie polega na całkowitym przygotowaniu salonu łazienkowego do funkcjonowania na lokalnym rynku a polega na:
- przygotowaniu biznesplanu w oparciu o istniejące salony łazienkowe i wielkopowierzchniowe markety na tle potencjalnych klientów,
- wyliczeniu bieżących/miesięcznych kosztów w oparciu o aktualne dane na bazie aktywnych jednostek sprzedażowych,
- wsparcie w zakresie przygotowania i organizacji modelu wynagrodzeń i premii dla przyszłych handlowców salonu,
- wykonaniu projektu wizualnego salonu łazienkowego,
- przygotowaniu i wykonaniu salonu łazienkowego,
- projekcie i realizacji reklamy salonu łazienkowego (obrendowanie salonu - neon świetlny - plakaty -reklama...),
- przekazaniu jednego programu do projektowania łazienek CAD Decor,
- przeszkoleniu personelu w zakresie znajomości towarów, obsługi klienta, projektowania łazienek,
- wsparciu i prowadzenie akcji reklamowo-marketingowej na otwarcie salonu łazienkowego,
- bieżącej pomocy handlowców Jet na czas otwarcia salonu łazienkowego,
- aktywnym zatowarowaniu salonu łazienkowego - w przypadku "nietrafionych" zakupów - wymiana towaru na rotujący,
- wsparciu w procesach reklamacyjnych,
- realizacji bieżących zamówień w internetowym systemie zamówień elektronicznych B2B,
- transporcie zamówionego towaru na koszt JETA bezpośrednio do salonu łazienkowego,
- bieżącym uaktualnianieniu oferty handlowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
12
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 4, partnerskie 100
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Szeroko rozumiana pomoc organizacyjno-finansowa w zakresie otwarcia i prowadzenia jednostki franczyzowej Jeta.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal o powierzchni minimum 250 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Przedsiębiorstwo Handlowe „Jeta” Sp. z o.o. Maciej Świątek
ul. Gorzycka 34A, 63-400 Ostrów Wielkopolski
604 103 909
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Świątek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Przedsiębiorstwo Handlowe „Jeta” Sp. z o.o. Maciej Świątek (ul. Gorzycka 34A, 63-400 Ostrów Wielkopolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jeta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jeta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.
Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?

Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Izodom 2000 Polska startuje z franczyzą. Firma specjalizuje się w technologii, która pozwala szybciej tworzyć budynki charakteryzujące się niskimi kosztami utrzymania.
Budownictwo pasywne i energooszczędne zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.