Top Secret
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Top Secret jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych na rynku polskich brandów odzieżowych. Ma 25-letnie doświadczenie w świecie mody. Marka skierowana jest do ludzi żyjących w sposób nowoczesny, świadomych siebie i swoich oczekiwań.
Top Secret oferuje damskie i męskie różnorodne, ale komplementarne kolekcje ubrań i dodatków, tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym.
Produkty są równie modne i miejskie, jak w ofercie wielu marek na rynku, ale wyróżnia je nietuzinkowa dbałość o piękno i kobiecość. Oferta podzielona jest na dwie linie. Kolekcja CITY proponuje ubrania w stylu Smart Wear, bardziej nowoczesne, minimalistyczne i wyższej jakości, przeznaczone na specjalne i wyjątkowe okazje. Kolekcja CASUAL oferuje produkty w stylu bardziej swobodnym i funkcjonalnym, przeznaczone do codziennego komfortowego użytku. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje, od biżuterii poprzez torebki i dodatki ubraniowe, po różnego rodzaju buty.
Uczestnicy systemu franczyzowego czerpią z wiedzy i wieloletniego doświadczenia Top Secret na rynku modowym. System franczyzowy Top Secret oparty jest na zasadzie towaru powierzonego w depozyt. Top Secret śledzi trendy na rynku modowym, projektuje kolekcje zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami rynku, a następnie dostarcza je do sklepów. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w produkty będące w trendach i dopasowanie do kalendarza zakupowego klienta. Pomoc ze strony Top Secret obecna jest na każdym etapie inwestycji i prowadzenia sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
22
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
83
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Korzystanie z szeroko rozpoznawalnego znaku towarowego;
- Korzystanie z know-how bez dodatkowej opłaty;
- Wsparcie w procesie poszukiwania i weryfikacji lokalizacji;
- Wsparcie w negocjacjach warunków umowy najmu;
- Przygotowanie projektu aranżacji lokalu;
- Koordynacja procesu adaptacji lokalu;
- Ponoszenie kosztów logistyki;
- Optymalizacja zatowarowania oraz prowadzenie polityki cenowej;
- Wsparcie w procesie rekrutacji i szkolenia personelu;
- Opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz visual merchandisera;
- Kompleksowe wsparcie w zakresie bieżącego funkcjonowania sklepu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady na adaptację i wyposażenie lokalu zgodnie ze standardem Top Secret w kwocie od 1 tys. zł/mkw. do 2 tys. zł/mkw. netto w zależności od lokalizacji i standardu wynajmowanego lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców – centrum handlowe, park handlowy, główne ulice miast;
- Powierzchnia ogólna lokalu od 100 do 180 mkw.;
- Posiadanie prawa do lokalu (własność, najem);
- Silna motywacja i zaangażowanie zorientowane na osiągnięcie sukcesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greenpoint SA
Greenpoint S.A. ul. Domagały 3, 30-741 Kraków
668 215 677
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Nowicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Greenpoint SA ( Greenpoint S.A. ul. Domagały 3, 30-741 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Top Secret oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie topsecret.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sfinksowi rośnie sprzedaż, choć spada liczba restauracji, za to Duży Ben przyspiesza tempo otwarć. Przegląd tygodnia 6-13 maja.
Zdrowa Krowa i Frentzza – Pizza & Friends otworzyły nowe lokale. Redan chce uniezależniać się od Top Secret. Przegląd tygodnia 15-22 kwietnia.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.