DepilConcept Centrum Fotodepilacji i Fotoodmładzania

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 58 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 80 zł za każdą strefę ciała.
Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.
W ramach systemu pracuje blisko 200 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta około 14 000 klientów.
Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 11 lat obecna w Polsce, 16 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajachm.in: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, na Słowacji oraz w Irlandii.
Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID pokazała, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.
Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!
DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 11 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku.
Nagrody i wyróżnienia.
Jesteśmy jedyną marką zajmującą się fotodepilacją, która została wyróżniona nagrodą „Best Support to the Network”przyznawaną przez IFF - Instytut Informacji Franczyzowej. Tytuł „Kobiecej Marki Roku” 2017, 2018. Dodatkowo w 2021 roku otrzymaliśmy nagrodę „Lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej” Polish BusinessWomen Awards.
Nowoczesna koncepcja biznesowa DepilConcept oparta jest na 3 zasadach:
Precyzja i szybkość
DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.
Jakość i przystępna cena
Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.
Rentowność
Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.
Wyłączność terytorialna
Wybierając DepilConcept otrzymujesz wyłączność na określonym terenie dla usług trwałej depilacji salonu oraz prowadzenia lokalnych działań marketingowych.
Trwałą depilacja dostępna dla wszystkich!
DepilConcept obala mit skutecznej i trwałej depilacji jako produktu luksusowego dostępnego tylko zamożnym klientom.
JEDNOSTKI WŁASNE
Polska - 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Polska – 58 (pierwsza powstała 2011r). Pozostałe kraje: Brazylia (4), Portugalia (60), Serbia (1), Czechy, Słowacja, Irlandia.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
- wspólny wyboru lokalu,
- wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
- rekrutacja pracowników,
- kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
- wsparcie lokalnych działań marketingowych,
- kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
- wsparcie działu marketingu,
- strategia marketingowa,
- wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
- kampanie centralne,
- dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
- bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
- specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
- cykliczne szkolenia,
- własny serwis urządzeń,
- urządzenie zastępcze na czas napraw.
Korzyści dla franczyzobiorcy
- gwarancja rentowności,
- szybki zwrot z inwestycji,
- duży potencjał rynku,
- sprawdzony koncept biznesowy,
- brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
- udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
- doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
- wyłączność działania na wybranym obszarze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 120 do 210 tys. złotych – w zależności od wybranej opcji inwestycji. Środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna do otwarcia nowego gabinetu DepilConcept.
1. Opcje inwestycji
- Rental: 79 700 zł netto - opcja z urządzeniem SHR w leasingu lub wynajmie.
- Standard: 119 700 zł netto - opcja z zakupionym 1 urządzeniem SHR,
- Dynamic: 149 700 zł netto - opcja z zakupieniem 2 urządzeń SHR.
2. Adaptacja lokalu
To inwestycja od 30 do 60 tys. złotych, w zależności o stanu lokalu (warunków najmu).
3. Opłaty miesięczne:
- miesięczna opłata franczyzowa: 1 500 zł netto,
- miesięczna opłata marketingowa: 1 500 zł netto.
- miesięczna za 2 urządzenie w salonie: 500 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni od 60 m2 do 80 m2, najlepiej na parterze z witryną, niekoniecznie wchodzący w skład głównego ciągu handlowego,
- 2 gabinety około 12 mkw.,
- miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców,
- doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane,
- przestrzeganie strategii prowadzenia biznesu DepilConcept.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak
ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka
(22) 250 11 34
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mariusz Włoczkowski tel. 694 737 025 franchising@depilconcept.pl
Kamil Miciałkiewicz tel. 600 026 759 franchising@depilconcept.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak (ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DepilConcept Centrum Fotodepilacji i Fotoodmładzania oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilconcept.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firmy zarządzane przez przedstawicielki płci pięknej to coraz częstsze zjawisko. W jakich konceptach franczyzowych kobiety odnajdują się najlepiej?
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Oto nasze podpowiedzi.
DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.

Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.

Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.
Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.
Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
Po siedmiu latach działalności Mistrzowie Tattoo otworzyli się na współpracę i rozpoczęli poszukiwanie franczyzobiorców. To jeden z nielicznych licencjodawców w tej branży.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.