DepilConcept Centrum Fotodepilacji i Fotoodmładzania

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 76 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 90 zł za każdą strefę ciała.
Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.
W ramach systemu pracuje ponad 300 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta około 21 000 klientów.
Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 12 lat obecna w Polsce, 16 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajachm.in: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, Słowacji, Chorwacji oraz w Irlandii.
Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID, wojna w Ukrainie, sytuacja gospodarcza m.in.: wysoka inflacja, pokazały, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.
Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!
DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 12 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku. W ramach grupy Concept na świecie działa ponad 200 salonów DepilConcept oraz BodyConcept.
Nagrody i wyróżnienia.
Jesteśmy jedyną marką zajmującą się trwałą depilacją, która została wyróżniona nagrodą „Best Support to the Network”przyznawaną przez IFF - Instytut Informacji Franczyzowej. Tytuł „Kobiecej Marki Roku” 2017, 2018. Dodatkowo w 2021 roku otrzymaliśmy nagrodę „Lidera franczyzy dla kobiet w branży kosmetycznej” Polish BusinessWomen Awards.
Nowoczesna koncepcja biznesowa DepilConcept oparta jest na 3 zasadach:
Precyzja i szybkość
DepilConcept oferuje wyłącznie zabiegi depilacji i fototerapii. Tak wąska specjalizacja oraz profesjonalna obsługa to gwarancja precyzji i szybkości świadczonych usług.
Jakość i przystępna cena
Wysoką jakość usług zapewniają nowoczesne urządzenia, kosmetyki oraz profesjonalizm pracowników, dzięki temu DepilConcept oferuje najatrakcyjniejszą na rynku relację pomiędzy ceną, jakością i zakresem usług.
Rentowność
Biznes musi przynosić zyski, dlatego koncepcja biznesowa DepilConcept została tak opracowana, aby umożliwić osiągnięcie rentowności już od pierwszego miesiąca działalności.
Wyłączność terytorialna
Wybierając DepilConcept otrzymujesz wyłączność na określonym terenie dla usług trwałej depilacji salonu oraz prowadzenia lokalnych działań marketingowych.
Trwałą depilacja dostępna dla wszystkich!
DepilConcept obala mit skutecznej i trwałej depilacji jako produktu luksusowego dostępnego tylko zamożnym klientom.
JEDNOSTKI WŁASNE
Polska - 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Polska – 76 (pierwsza powstała 2011r). Pozostałe kraje: Brazylia (4), Portugalia (65), Serbia (1), Czechy, Słowacja, Irlandia.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
- wspólny wyboru lokalu,
- wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
- rekrutacja pracowników,
- kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
- wsparcie lokalnych działań marketingowych,
- kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
- wsparcie działu marketingu,
- strategia marketingowa,
- wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
- kampanie centralne,
- dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
- bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
- specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
- cykliczne szkolenia,
- własny serwis urządzeń,
- urządzenie zastępcze na czas napraw.
Korzyści dla franczyzobiorcy
- gwarancja rentowności,
- szybki zwrot z inwestycji,
- duży potencjał rynku,
- sprawdzony koncept biznesowy,
- brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
- udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
- doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
- wyłączność działania na wybranym obszarze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 180 tys. złotych netto – w zależności od wybranej opcji inwestycji łącznie z adaptacją, remontem lokalu. Środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna do otwarcia nowego gabinetu DepilConcept.
1. Opcje inwestycji
- Rental: 79 700 zł netto - opcja z urządzeniem SHR w leasingu lub wynajmie.
- Standard: 119 700 zł netto - opcja z zakupionym 1 urządzeniem SHR,
- Dynamic: 159 700 zł netto - opcja z zakupieniem 2 urządzeń SHR.
2. Adaptacja lokalu 70m2
To inwestycja od 80 do 120 tys. zł. netto, w zależności o stanu lokalu (warunków najmu).
3. Opłaty miesięczne:
- miesięczna opłata franczyzowa: 1 500 zł netto,
- miesięczna opłata marketingowa: 1 500 zł netto.
- miesięczna za 2 urządzenie w salonie: 500 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni od 60 m2 do 80 m2, najlepiej na parterze z witryną, niekoniecznie wchodzący w skład głównego ciągu handlowego,
- 2 gabinety około 12 mkw.,
- miejscowość powyżej 40 tys. mieszkańców,
- doświadczenie w branży kosmetycznej nie jest wymagane,
- zaangażowanie się i przestrzeganie strategii prowadzenia biznesu DepilConcept.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak
ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka
(22) 250 11 34
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Brown Sugar Esthetical Marta Szymczak (ul. Zaleśna 1J, 05-502 Kamionka). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DepilConcept Centrum Fotodepilacji i Fotoodmładzania oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilconcept.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.

Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Klub Zdrowia i Urody łączy usługi dietetyczne i kosmetyczne. Ile można zarobić, prowadząc firmę pod tym szyldem?
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.

O tym, czy studio EMS to perspektywiczny biznes w Polsce opowiada Bartłomiej Stanek, właściciel sieci Studio Synergy.
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?
Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
Football Arena szuka partnerów chętnych zainwestować w hale sportowe. Jak działa ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.