Teletorium
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo-serwisowych akcesoriów GSM oraz telefonów komórkowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku.
Odkryliśmy niszę rynkową nieobsługiwaną przez firmowych dealerów GSM – rynek tanich akcesoriów do aparatów telefonicznych w połączeniu z sprzedażą telefonów bez simlock`a i serwisem GSM w centrach handlowych.
Oferowane przez sieć Teletorium akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a i tak sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100 proc. w większości grup asortymentowych, ponieważ dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce Dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.
Drugim, równie ważnym, często najważniejszym aspektem działalności jest sprzedaż telefonów komórkowych. Konsumenci coraz częściej odpowiadając na reklamy producentów telefonów wymieniają swoje aparaty na coraz to nowsze, posiadające nowe funkcjonalności. Ten segment rynku rozwija się nieprzerwanie nawet mimo ostatnich zawirowań gospodarczych.
Trzecim ważnym źródłem przychodów jest prowadzony na stoisku serwis telefonów.
Ta strategia pozwoliła franczyzodawcy osiągnąć sukces rynkowy, stworzyć wciąż rozwijającą się sieć stoisk w największych miastach Polski, zlokalizowanych w najlepszych galeriach handlowych. Teraz franczyzodawca dzieli się swoją receptą na sukces ze swoimi partnerami – franczyzobiorcami.
Chcesz pracować na własny rachunek, ale nie masz pomysłu lub środków na start? Teletorium ma dla Ciebie kolejną, ciekawą propozycję!
Oprócz przedstawionej niedawno na naszym portalu oferty Teletorium dla nowych franczyzobiorców (Halo, tu Twój zysk), firma przedstawia nowy koncept, skierowany do przedsiębiorców, którzy swoich sił w biznesie chcieliby spróbować jako najemcy maszyny wendingowej z akcesoriami GSM. Pierwszy z automatów działa od początku sierpnia w poznańskiej Posnanii i, co ważne, cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.
Koncept, oparty na dostępności i łatwości użycia umożliwia zakupy także w dni z ograniczeniem handlu, co bez wątpienia znacznie podnosi jego atrakcyjność. Szpitale, dworce czy akademiki to miejsca, w których automat z pewnością sprawdzi się doskonale. Łatwy w obsłudze i niewymagający dużych powierzchni - to tylko niektóre z jego zalet.
Podobnie, jak w przypadku przygotowanych do przejęcia placówek Teletorium, oferta najmu automatów opiera się na bardzo korzystnych warunkach. Franczyzobiorca na starcie ponosi jedynie koszty zatowarowania maszyny, co w przypadku „młodych” przedsiębiorców znacznie obniża koszty rozpoczęcia działalności. Teletorium serdecznie zaprasza do współpracy! Dowiedz się więcej na: www.biznes.teletorium.pl.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
231 punktów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach sieci Teletorium franczyzobiorca otrzymuje prawo do posługiwania się marką Teletorium oraz:
- dostęp do atrakcyjnego asortymentu, w atrakcyjnych cenach,
- wsparcie w zakresie właściwego zatowarowania,
- wsparcie w kwestiach związanych z właściwym funkcjonowaniem stoiska,
- dzierżawę mebli, które tworzą nowoczesny wystrój stoiska sprzedaży,
- wsparcie marketingowe,
- stabilność działania, połączone z niskim ryzykiem i małą kwotą inwestycji,
- oferujemy dogodne miejsca na stoiska sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie,
- Minimalna kwota inwestycji to około 35-40 tys zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku,
- brak opłat wstępnych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- doświadczenie w handlu i przynajmniej podstawowa znajomość branży GSM,
- możliwości finansowe na rozpoczęcie działalności -> zatowarowanie stoiska,
- silna motywacja do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- zapraszamy osoby, które mają upatrzoną lokalizację, ocenimy i pomożemy otworzyć tam stoisko,
- umiejętności dostosowania się do zasad współpracy w sieci i działanie zgodnie z zasadami opisanymi w umowie franchisingowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Teletorium Sp. z o.o.
ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław
660 533 333
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Teletorium Sp. z o.o. (ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Teletorium oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie teletorium.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Handel smartphonami nie jest tak atrakcyjny biznesowo jak sprzedaż akcesoriów do telefonów. Żeby każdy model nie wyglądał tak samo, użytkownik inwestuje w dodatki.
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
W styczniowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" prezentujemy 25 sprawdzonych pomysłów na zyskowną knajpę, kawiarnię, pizzerię i lodziarnię we franczyzie.
Planujesz otwarcie własnej firmy, ale nie wiesz ile musisz mieć pieniędzy na ten cel? Podpowiadamy, jak to sprawdzić i nie dać się zaskoczyć niespodziewanym wydatkom.
Prezentujemy 10 pomysłów na nowe życie zawodowe dla 30- i 40-latków. Zdradzamy, kto może otworzyć McDonalda. Podpowiadamy, jak z sukcesem prowadzić naleśnikarnię, wypożyczalnię skuterów, sklep z telefonami i pasiekę.
Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.