Japanos
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasza historia
Mistrzyni smaku Kana Hashimoto przybyła do Rumunii mając zaledwie 18 lat z zamiłowaniem do japońskiej sztuki kulinarnej. Po ponad 20-letnie doświadczeniu w prowadzeniu japońskich restauracji skupiła się na celu, jakim było stworzenie restauracji, która oferuje klientom autentyczne japońskie jedzenie, przy użyciu składników zgodnych z jej dziedzictwem, ale jednocześnie zachowując nowoczesność, modę i przystępną cenę.
Stworzyła dania, które dostarczą naszym gościom niezapomnianych wrażeń, które przyniosą prawdziwy smak Japonii.
Nasza marka
Jesteśmy nowoczesną marką, która czerpie z autentyczności Japonii i sztuki robienia sushi i przenosi ją na dzisiejszy rynek. Pomysł polegał na stworzeniu wspaniałego doświadczenia restauracyjnego i bardzo silnej obecności w internecie, biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów wynikające ze zrównoważonego stylu życia. Tak powstał Japanos: Bento Sushi Ramen.
Poszukujemy master franczyzobiorcy lub przedstawiciela regionalnego.
JEDNOSTKI WŁASNE
Rumunia - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Algeria - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
- Malta - 6 puktów sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- plan aranżacji restauracji Japanos,
- materiały użyte do aranżacji przestrzeni restauracji,
- elementy identyfikacji wizualnej restauracji Japanos,
- kolorystyka zastosowana zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i w wyposażeniu restauracji,
- użyte surowce,
- autorskie receptury stosowane w restauracjach japońskich,
- procesy produkcyjne specyficzne dla restauracji Japanos,
- plan aranżacji japońskiej kuchni wraz ze sprzętem i specyficznymi naczyniami,
- wstępne szkolenie personelu, szefów kuchni i kierownictwa,
- ciągłe szkolenie szefów kuchni
- własny plan utrzymania czystości w punkcie sprzedaży i w kuchni centralnej Japonos,
- plan marketingowy Japanos, offline i online,
- podręcznik operacyjny Japanos,
- ciągły rozwój i innowacje systemu Japanos.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kuchnia centralna – 50.000 euro,
- Wyposażenie punktu sprzedaży (restauracji) – 15.000 euro,
- Marketing na otwarcie – 5.000 euro,
- Samochód chłodniczy – 15,000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie prowadzenia własnej firmy lub zatrudnienia doświadczonego menedżera;
- posiadać niezbędny kapitał umożliwiający uruchomienie kuchni centralnel i punktów sprzedaży;
- ukończenia programu szkoleniowego;
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japanos Friends SRL
Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia
+40 784 530 535
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Cristina El Majzoub
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Japanos oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie japanos.ro.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.