Przejdźmy na profesjonalizm
Grzegorz Grodek, wiceprezes zarządu Tax Care
To oczywiste, że kiedy szykują się zmiany w podatkach, przyda się dobra księgowa. Pani Basia, sąsiadka, może nie wystarczyć, potrzebna jest firma księgowa i to renomowana. Współpracę na linii zarząd firmy – obsługa księgowa należy sprofesjonalizować. A wierzcie mi, nawet na lokalnym rynku można mieć fachową obsługę księgową nadążającą za zmianami w prawie, a z nią dostać narzędzia, które uczynią nasze przedsiębiorstwo prymusem rozliczania, co wcale nie znaczy, że zapłacimy dużo fiskusowi. Otóż nie, zapłacimy dokładnie tyle, ile trzeba.
Dobra księgowa (oczywiście może być księgowy) wie, co jest w księgach, co może być i z której strony wieje wiatr podatkowych zmian. Bo jak się szykują podwyżki podatków, to lepiej stanąć tyłem do wiatru. Wtedy jest mniej zimno. Czyli bezpieczniej.Fachowa wiedza księgowa jest nam w firmie potrzebna na co dzień, żeby dobrze zarządzać przepływem pieniądza. Ale przydaje się również w sytuacjach nagłych, kiedy z dnia na dzień zmieniają się interpretacje starych przepisów. A przecież zmieniają się biegunowo. Wówczas potrzebny jest ktoś, kto na bieżąco wiedzę o zmianach uzupełnia i podpowie nam, że stary przepis znaczy coś zupełnie nowego. I wtedy kluczową postacią w firmie może być nie pan prezes, lecz księgowa, której część zespołu może nawet nigdy nie widziała. I nie musi jej widzieć, ważne, żeby słupki się zgadzały.
Oszczędzanie na zewnętrznej firmie księgowej to najgorsza oszczędność, jaką może uczynić przedsiębiorca. A może wcale nie jest to oszczędność, tylko dodatkowy koszt związany z merytoryczną lichotą tanizny? Czy leczycie dziecko u najgorszego lekarza, a opony na zimę zmieniacie w niesprawdzonym warsztacie, który ma najniższą cenę w mieście? Na pewno nie.
W ciągu kilku ostatnich lat liczba zmian w przepisach podatkowych oraz prawie gospodarczym spowodowała, że księgowy należy do najczęściej dokształcających się specjalistów. W tym fachu można być albo fachowcem, albo podróbką. Nie ma trzeciej możliwości. Nie każda księgowa wie tyle samo, nie każda aktualizuje wiedzę równie szybko. A zdarza się, że o zmianach w przepisach dowiaduje się od klienta, którego rozlicza.
Księgowa pod szyldem Tax Care otrzymuje narzędzia usprawniające komunikację z klientem oraz dostęp do infolinii prawnej, podatkowej i szeregu szkoleń. Najważniejsze jednak to stałe merytoryczne wsparcie, dzięki któremu księgowa Tax Care zawsze wie, jak pomóc swojemu klientowi. Czy to musi być drogie i czy markowa księgowa działa tylko w największych miastach? Dzięki franczyzie markowa księgowa jest teraz w twoim mieście. Albo za chwilę będzie i kosztuje tyle, by było cię stać.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...