Telefon zaufania
Najtańsze oferty telefonii stacjonarnej zaczynają się od 20 zł, abonament komórkowy to min. 25 zł.
Telefon stacjonarny ciężko jest zgubić i nie grozi mu rozładowanie baterii. Właśnie dlatego wzbudza swojego rodzaju zaufanie zarówno klientów, jak i kontrahentów. Choć funkcjonalnie niewiele różni się od komórki to jest bezpieczniejszym rozwiązaniem, zwłaszcza dla biznesu, gdyż zapewnia stabilność i jakość połączenia. Dodatkowo daje pewność, że nie przeszkodzimy nikomu w prowadzeniu samochodu, czy ważnym spotkaniu.
- W wymiarze kontaktu z klientem zewnętrznym telefon komórkowy służy nam przeważnie do załatwiania spraw bieżących, a telefon stacjonarny do poważniejszych rozmów, negocjacji i telekonferencji – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu LoVo S.A. - Oczywiście w niektórych zawodach telefon komórkowy zawsze będzie podstawą komunikacji.
A jednak, badanie przeprowadzone przez PBS DGA i CBM Indicator pokazuje, że z telefonów stacjonarnych korzysta tylko połowa polskich firm. W zakresie dostarczania usług telefonii stacjonarnej cały czas dominuje Orange (dawna Telekomunikacja Polska), która obsługuje ponad trzy czwarte firm na rynku. Firmie powoli zaczyna deptać po piętach Netia, z usług której korzysta nieco więcej niż co dziewiąta firma.
- Obecnie w Polsce zarejestrowanych jest około 8,5 tys. operatorów telekomunikacyjnych – kontynuuje Andrzej Dąbrowa. - Szacuję, że aktywnie działa jednak tylko co trzeci. Operatorzy stacjonarni, zarówno w Polsce, jak i zagranicą konkurują ze sobą przede wszystkim na rynkach lokalnych, stąd ich spora ilość. Każdy operator, który zbuduje duży portfel klientów jest podatny na działania konsolidacyjne z innymi operatorami lub przejęcia przez większą spółkę.
Mały operator jest bardziej elastyczny przez co może zaproponować klientom zindywidualizowaną ofertę, lepszą obsługę, czy też usługi wyższej jakości. Z kolei w przypadku dużych, ogólnopolskich dostawców usług telekomunikacyjnych zasięg działalności i znajomość marki pozwalają na łatwiejszą, masową sprzedaż usług. Na rynku działają sieci o rożnej jakości połączeń, co wynika głównie z zastosowanej technologii.
Każdy administrator obiektu biurowego czy mieszkalnego może stworzyć swoją sieć, przy założeniu większej skali kilkuset telefonów, tym samym zostać operatorem telekomunikacyjnym. Nie musi budować punktów styku z innymi operatorami, wystarczy, że podejmie współpracę z innym dostawcą usług i otrzyma pełny dostęp do infrastruktury, technologii i narzędzi do zarządzania siecią.
(boa)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Technologia napędza biznes
/25.09.2023
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Biznes na małym rynku
dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy
Biznes na małym rynku
NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...
Zarabiać przez telefon
To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów
Play się opłaca?
Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..
Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?
A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?
Zarabiać przez telefon
Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?
moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji