aktualności

usługi dla konsumentów | 17.08.2007

Nowy Euro-Salon w Wągrowcu

We wtorek, ostatniego dnia lipca, w CH Kaufland w Wągrowcu otwarto kolejny salon Eurokiosku.

moda | 17.08.2007

Szame na Wschód, LOOKat we franczyzie

Giełdowa spółka Mewa inwestuje w swoje marki odzieżowe. Sieć Szame chce rozwijać w Rosji, a nową markę LOOKat wprowadza we franczyzę.

z kraju | 16.08.2007

Kolejna edycja warsztatów dla franczyzodawców i firm agencyjnych

Dnia 6 września 2007 roku po raz drugi odbędą się warsztaty dla franczyzodawców i firm agencyjnych, organizowane przez firmę doradczą PROFIT system, we współpracy z Polską Organizacją Franczyzodawców i Telekomunikacją Polską, która jest głównym partnerem spotkania.

usługi dla konsumentów | 14.08.2007

PAF Operator Pocztowy: dobry rozwój mimo monopolu poczty

Gdyby rynek pocztowy został uwolniony w 2009 roku, obrót prywatnych operatorów byłby większy o 15 proc. PAF Operator Pocztowy mobilizuje siły i prognozuje na koniec 2007 roku przychody na poziomie ok. 430 mln zł.

moda | 14.08.2007

Bergson dla rowerzystów i licencjobiorców

W sklepach Bergson, które w ciągu najbliższych kilku lat mają działać w większości miast powyżej 100 tys. mieszkańców, pojawiły się produkty z kolekcji rowerowej.

moda | 13.08.2007

Mieszczuch czerpie z przeszłości

O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.

moda | 13.08.2007

Redan szuka pieniędzy na rozwój

Spółka Redan handlująca odzieżą Top Secret, Troll i Textilmarket chce pod koniec 2007 roku wyemitować akcje.

usługi dla biznesu | 10.08.2007

Doradzą na licencji

Sandler Sales Institute, amerykańska firma doradcza i szkoleniowa, zamierza rozwijać się w Polsce we franczyzie. Jeszcze w tym roku zostaną podpisane pierwsze umowy.

usługi dla konsumentów | 10.08.2007

Premio przyjęte do POF

Premio, sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, zostało przyjęte do grona członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF).

art. spożywcze i przemysłowe | 07.08.2007

Carrefour przyspiesza ekspansję w Polsce

Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie 4 nowych hipermarketów i 5 supermarketów.

finanse i bankowość | 07.08.2007

GE Money Bank kupił mini-BPH

Za ponad 2 mld złotych amerykański GE Money stał sie właścicielem 66 proc. akcji banku BPH oraz prawie 50 proc. akcji BPH TFI.

finanse i bankowość | 06.08.2007

Eurobank rozbudowuje sieć placówek agencyjnych

Po czterech miesiącach od uruchomienia systemu partnerskiego, eurobank posiada już 10 placówek agencyjnych i zapowiada dynamiczny rozwój sieci.

dom i ogród | 06.08.2007

Kare Shop w Polsce?

Niemiecka firma z branży wyposażenia domów planuje wejście do Polski i budowę sieci na naszym rynku.

dom i ogród | 06.08.2007

DDD w nowych barwach

Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.

moda | 03.08.2007

Troll i Top Secret sprzedają więcej

Giełdowa spółka Redan ma się coraz lepiej. Porozumiała się z bankami w spawie spłaty długów, a i należące do niej odzieżowe marki zanotowały ostatnio wzrost sprzedaży.

moda | 03.08.2007

The Beatles w Lee Cooper

Kamex II, właściciel marki i sieci sklepów Lee Cooper, wykupił prawa do wykorzystywania przez trzy lata znaku zespołu The Beatles, grafik i emblematów z okładek płyt.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 03.08.2007

Karen Notebook planuje rozwój sieci

Firma Karen Notebook specjalizująca się w sprzedaży sprzętu komputerowego szuka środków na rozbudowę sieci.

edukacja | 02.08.2007

Edukacja Polska w przedszkolach

Producent środków dydaktycznych Edukacja Polska chce stworzyć ogólnopolską sieć przedszkoli. Pierwsze placówki zostaną uruchomione w przyszłym roku.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 02.08.2007

Sprzedawca musi być fachowcem

- o rynku sprzętu komputerowego mówi Kamil Kaczmarek, prezes zarządu firmy Divicom, do której należy sieć sklepów komputerowo-multimedialnych.

dom i ogród | 01.08.2007

Dobre Dla Domu w nowej szacie

Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.

  pierwsza
  poprzednia
361
362
364
365
następna  
ostatnia