Monetia stawia na firmy zewnętrzne

Aktualnie pod należącą do banku DnB Nord marką Monetia działa 271 agencji, w tym 23 własne oraz 248 prowadzonych przez agentów.
Piątek
13.03.2009
Sieć punktów kasowych korzysta na kryzysie - przyjmuje w outsourcing inne kasy wystawców rachunków.
 

Obecne spowolnienie gospodarcze zachęca przedsiębiorstwa do redukcji kosztów, co przekłada się na zwiększone zainteresowanie naszymi usługami – mówi Wojciech Jóźwiak, prezes zarządu Monetia.

Aktualnie pod należącą do banku DnB Nord marką Monetia działa 271 agencji, w tym 23 własne oraz 248 prowadzonych przez agentów. Firma planuje rozszerzenie zakresu działania. W planach na najbliższe dwa lata uwzględniono m.in. poszerzenie wachlarza usług transakcyjnych (pełny zakres obsługi gotówkowej, przekazy międzynarodowe), wprowadzenie alternatywnych kanałów sprzedaży i obsługi klientów i dalszy rozwój sieci placówek agencyjnych. Do końca 2009 roku ma ich powstać ok. 100.

Koncentrujemy się na przyjmowaniu w outsourcing kas wystawców rachunków oraz zachęcaniu do dołączenia do sieci Monetia działających na rynku, niezależnych podmiotów – mówi Wojciech Jóźwiak.

Partnerzy Monetii nie ponoszą żadnych opłat na rzecz banku, nie odprowadzają również żadnych kwot na fundusz marketingowy. Model współpracy opiera się na podziale przychodów oraz kosztów działalności.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz