aktualności
Nowa marka w Tesco
Najpierw Cherokee, teraz Florence & Fred - Tesco wprowadza do sieci kolejne marki odzieżowe.
W zimie potrzeba witamin
O klientach aptek opowiada Roman Cichoń, specjalista ds. farmaceutycznych z sieci Super+Apteka
Próchnik ma dobry początek
2007 rok znakomicie zaczął się dla łódzkiego Próchnika, producenta odzieży męskiej. Sprzedaż była o 100 proc wyższa niż w styczniu ubiegłego roku.
Rok w rytmie House’a
Boom na rynku odzieżowym wykorzystuje krakowska spółka Artman, właściciel marki House. Dzięki koniunkturze rosną przychody firmy i wciąż powstają nowe sklepy w kraju i za granicą, głównie w Rosji.
Delikatesy po włosku
Firma North Coast, dystrybutor włoskich produktów spożywczych planuje rozwój sieci delikatesów. Na półkach pojawią się wyłącznie produkty z Włoch.
Direct English w Turcji i Egipcie. Teraz czas na Polskę
Jedna z największych na świecie sieci szkół języka angielskiego rozpoczęła działalność na zasadzie licencji master w Turcji i Egipcie. Firma jest również zainteresowana budową sieci szkół w Polsce.
Kawa do kurczaka
Starbucks Coffee, największa sieć barów kawowych na świecie pojawi się w Polsce. Współodpowiedzialną za uruchamianie barów będzie spółka AmRest.
Smakosze hamburgerów poszukiwani
W pierwszej połowie lutego br. Mr Hamburger otwiera nowy lokal franczyzowy w Ustroniu. Do końca roku firma planuje otworzyć około 10 barów.
Walka o kierowców będzie zacięta
- o polskim rynku paliwowym opowiada Magdalena Kandefer z BP Polska
Mars znalazł partnerów
Zadłużona na ponad 100 mln zł sieć sklepów Mars nawiązała partnerską współpracę handlową ze spółkami Mix Electronics i Neonet. Niewykluczone, że połączy się z jedną z nich.
Germanos z P4
P4 - czwarty operator komórkowy, który za kilka tygodni rozpocznie działalność na rynku, mocno zaznaczył swój zbliżający się debiut. Przejął 300 salonów sprzedających dotychczas usługi Ery.
Da Grasso przekroczyła setkę
Sieć Da Grasso tworzy już 108 pizzerii. Najwięcej znajduje się w rejonie Śląska, na Pomorzu oraz w okolicach Warszawy.
Sfinks stawia na 250 restauracji
Łącznie 250 restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło w 2011 roku to założenia firmy Sfinks, właściciela obu sieci. W ciągu 5 lat spółka zamierza uruchomić ponad 140 nowych lokali.
Presto w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć pizzerii Presto.
Carrefour - także osiedlowy
Opracowanie konceptu franczyzowego dla sieci sklepów osiedlowych oraz otwarcia nowych hiper i supermarketów – to plan działania grupy Carrefour Polska. Firma podsumowała dziesięciolecie swojej działalności w Polsce. Ujawniła też plany na 2007 rok.
Rosyjski partner pożądany
Firma odzieżowa Ravel ma już swoje sklepy na Litwie i Ukrainie. Obecnie poszukuje partnerów do współpracy w Rosji.
Debiut Żółtego Cesarza
Trend na zdrowe odżywianie trwa. Widać to także na rynku franczyzy.
Koszula z garniturem to czysty zysk
Dwa symbole polskiej mody męskiej Vistula i Wólczanka w ubiegłym roku połączyły siły i nieźle na tym wychodzą. Przychody spółki za ubiegły rok były wyższe od spodziewanych.
Allen Carr’s w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich opisujemy metodę rzucania palenia wymyśloną przez Allena Carr’a.
Eurotel liczy nowe sklepy
Do końca 2007 roku spółka Eurotel zamierza powiększyć sieć o 50 – 70 salonów.