aktualności

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.09.2006

Zamydlone oczy inwestora

- Nie dość, że prowadzą biznes lekceważąc przepisy, to jeszcze sprzedają na niego licencje – mówi oburzony Włodzimierz Sator, były franczyzobiorca sieci Pracownia Mydła Sapo. – To bzdura – komentują Waleria Hexel i Jelena Ejduka, założycielki firmy.

gastronomia | 18.09.2006

Tortilla w Mr Hamburger

Mr Hamburger chce zerwać z wizerunkiem sieci barów sprzedających wyłącznie hamburgery. Od początku września w lokalach sieci można kupić również tortillę.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.09.2006

Supermarkety Billa znów w Polsce

Grupa Rewe zamierza przywrócić na polski rynek wycofaną kilka lat temu markę Billa.

gastronomia | 15.09.2006

KFC za poradą mamy

KFC utworzyła stowarzyszenie dla mam, które będą pomagać właścicielom sieci w zdrowym zarządzaniu marką.

nieruchomości | 15.09.2006

WGN – Nieruchomości w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę WGN – Nieruchomości.

gastronomia | 13.09.2006

Green Way w Norwegii

Green Way przyjął do sieci norweską restaurację Vegeta Vertshus.

edukacja | 12.09.2006

Szkoły szybko przynoszą zyski

- rozmowa z Moniką Sobotą, przedstawicielką sieci szkół British School.

art. spożywcze i przemysłowe | 12.09.2006

Groszek wszedł w TV

Sieć Groszek wdrożyła w sklepach franczyzowych tzw. Active POS, czyli system telewizji w miejscu sprzedaży.

gastronomia | 11.09.2006

Pączek od rana do wieczora

Dunkin’ Donuts modyfikuje sposób działania. Z punktu najczęściej odwiedzanego o poranku chce stać się miejscem, do którego klienci zaglądają przez cały dzień.

moda | 11.09.2006

Licencja Palmers dla EM&F

Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.

moda | 08.09.2006

Rajstopy i bielizna we franczyzie

Producent rajstop i bielizny Sanpellegrino zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Obecnie firma ma 20 własnych sklepów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 07.09.2006

Jesienią trzy nowe Kukartki

Sieć Kukartka, która sprzedaje upominki zamierza jesienią otworzyć trzy nowe sklepy: w Galerii Krakowskiej, w Złotych Tarasach w Warszawie oraz w Galerii Piastów w Legnicy.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.09.2006

Piekarnia Pod Telegrafem - tylko własna

Piekarnia Pod Telegrafem wstrzymała rozwój we franczyzie. W najbliższym czasie firma będzie otwierać tylko punkty własne.

gastronomia | 06.09.2006

Posiłki za rower

KFC wystawiła na sprzedaż główny rekwizyt do reklamy swoich produktów. Sześcioosobowy rower trafił na aukcję internetową.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.09.2006

Społem - już nie Społem

Nie będzie już sieci Społem. Od listopada na szyldach ponad 900 sklepów pojawi się nowa nazwa: „Społem Znajomy Sklep”.

usługi dla konsumentów | 04.09.2006

W Galerii Mokotów już ćwiczą

Pierwszy klub fitness sieci Shape Fitness Club od kilku dni działa w warszawskiej Galerii Mokotów. Konkurencyjna sieć Gymnasion zamierza natomiast rozwijać się poprzez franczyzę.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.09.2006

Klienci kupują lody przez cały rok

- rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, założycielem firmy „Grycan – lody od pokoleń”.

moda | 01.09.2006

Ambra nie odpoczywała

Ambra otworzyła w wakacje siedem nowych sklepów.

z kraju | 31.08.2006

Polska gospodarka przyspiesza

W drugim kwartale br. wzrost gospodarczy sięgnął 5,5 procent. To zasługa m.in. inwestycji, które wzrosły o 14,4 procent w porównaniu do zeszłego roku.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.08.2006

Albert w Opolu

30 sierpnia rozpoczął działalność pierwszy franczyzowy supermarket Albert w Opolu. Dotychczas sieć otwierała w Opolu wyłącznie własne sklepy.

  pierwsza
  poprzednia
378
379
381
382
następna  
ostatnia