Poniedziałek
18.09.2006
Mr Hamburger chce zerwać z wizerunkiem sieci barów sprzedających wyłącznie hamburgery. Od początku września w lokalach sieci można kupić również tortillę.
 

Mr Hamburger rozszerza menu oraz zmienia wygląd swoich barów.
- Od kilku miesięcy trwają intensywne prace nad poprawą elementów wizualnych w barach. Zaprojektowaliśmy nowe tablice informujące o menu. Wszystko po to, by odświeżyć styl Mr Hamburgera – mówi Agnieszka Niedbała, menedżer ds. franczyzy Mr Hamburgera.

Osoba zainteresowana współpracą z siecią Mr Hamburger musi dysponować 50 tys. zł. To kwota potrzeba na remont lokalu oraz na opłatę za przystąpienie do sieci – 10 tys. zł. Po rozpoczęciu współpracy franczyzobiorca będzie musiał przekazywać franczyzodawcy comiesięczną opłatę bieżącą w wysokości 5-8 proc. od obrotu.

Obecnie sieć Mr Hamburger liczy 24 barów, 12 należy do franczyzobiorców. (asmoli)