pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 18.10.2021

Rekordowy rok

– Od początku roku uruchomiliśmy kilkadziesiąt punktów franczyzowych Bafra Kebab. Obecny rok jest rekordowy pod względem otwarć – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery.

pytanie tygodnia | 02.10.2021

Marketing musi być efektywny

– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.

pytanie tygodnia | 22.09.2021

Biznes na małym rynku

– Interesują nas głównie mniejsze miejscowości, w których oferta gastronomiczna nie jest zbyt rozbudowana – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci Lody Bonano oraz “u Lodziarzy”.

pytanie tygodnia | 08.09.2021

Klienci wrócili do restauracji

– Goście teraz chętnie przeznaczają więcej pieniędzy na wyjście do restauracji – mówi Wojciech Lewandowski, menedżer ds. franczyzy i sprzedaży Pierogarni Stary Młyn.

pytanie tygodnia | 31.08.2021

Fitness się opłaca

– Praca zdalna i ograniczona możliwość ruchu w ostatnim roku sprawiły, że zainteresowanie klubami fitness rośnie – mówi Krzysztof Kotwica, właściciel MeetFit Studio Treningowe.

pytanie tygodnia | 24.08.2021

Zdrowie się opłaca

– Mamy potencjał, aby zbudować marki, które staną się europejskimi, a może nawet światowymi czempionami w branżach przyszłości – mówi Piotr Buchalski, twórca sieci holistycznych spa.

pytanie tygodnia | 17.08.2021

Dwa to lepiej niż jeden

– Nawet 80 proc. naszych nowych franczyzobiorców decyduje się na otwarcie jednocześnie dwóch konceptów – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.

pytanie tygodnia | 11.08.2021

Restrukturyzacja uratowała firmę

– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

pytanie tygodnia | 31.07.2021

Biznes w branży fashion

– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.

pytanie tygodnia | 23.07.2021

Zarabiaj na wynajmie biur coworkingowych

– Biura są i nadal będą potrzebne. Tyle, że w elastycznej formie – mówi Michał Dorszewski, dyrektor franczyzy w IWG.

pytanie tygodnia | 14.07.2021

Biznes z niską inwestycją

– Zwrot z inwestycji w naszą pizzerię powinien nastąpić po 3-4 miesiącach – mówi Wojciech Goduński, który wprowadza na rynek nowy koncept Amori Pomodori.

pytanie tygodnia | 30.06.2021

Franczyza w ochronie środowiska

– Odbiorcą naszych usług jest praktycznie każdy przedsiębiorca, działający w Polsce – mówi Katarzyna Michniewska, prezes firmy consultingowej Project Zero Waste.

pytanie tygodnia | 15.06.2021

Zyski ze słońca

– Nasi najlepsi franczyzobiorcy podpisują 15-20 umów miesięcznie – mówi Grzegorz Jaworski, specjalista ds. sieci PVGE.

pytanie tygodnia | 02.06.2021

Ubezpieczenie ma znaczenie

O biznesie w branży ubezpieczeniowej rozmawiamy z Rafałem Walczakiem, dyrektorem ds. rozwoju Viviamo.

pytanie tygodnia | 22.05.2021

Mobilny agent

– Nie czekamy na klientów, to my jedziemy do nich – mówi Adam Hanusiak, właściciel marki Twoje Ubezpieczenia Mobilne.

pytanie tygodnia | 12.05.2021

Stawiamy na franczyzę

– Obecnie poszukujemy ponad 2 tys. kandydatów, którzy w różnych częściach kraju będą mogli prowadzić swój własny sklep pod szyldem Żabka – mówi Damian Rybak z Żabka Polska.

pytanie tygodnia | 02.05.2021

Czy to dobry czas na otwarcie biura nieruchomości?

– Agencje nieruchomości mają dzisiaj rewelacyjne warunki do rozwoju i zarabiania pieniędzy – twierdzi Krzysztof Badan, franczyzobiorca WGN.

pytanie tygodnia | 25.04.2021

Jak zarobić na diecie pudełkowej

– Catering dietetyczny okazał się covidoodporny – zapewnia Aneta Jaremkowska, franczyzodawczyni Fit & Food Catering.

pytanie tygodnia | 15.04.2021

Klienci inwestują w walutę

– Wielu Polaków likwiduje obecnie lokaty bankowe i inwestuje pieniądze w zakup waluty – mówi Marcin Latos, prezes zarządu Extrakantor.pl.

pytanie tygodnia | 06.04.2021

Biznes dla młodych i odważnych

Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.

1
3
4
5
następna  
ostatnia