pytanie tygodnia

Rekordowy rok
– Od początku roku uruchomiliśmy kilkadziesiąt punktów franczyzowych Bafra Kebab. Obecny rok jest rekordowy pod względem otwarć – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery.

Marketing musi być efektywny
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.

Biznes na małym rynku
– Interesują nas głównie mniejsze miejscowości, w których oferta gastronomiczna nie jest zbyt rozbudowana – mówi Radosław Charubin, współwłaściciel sieci Lody Bonano oraz “u Lodziarzy”.

Klienci wrócili do restauracji
– Goście teraz chętnie przeznaczają więcej pieniędzy na wyjście do restauracji – mówi Wojciech Lewandowski, menedżer ds. franczyzy i sprzedaży Pierogarni Stary Młyn.

Fitness się opłaca
– Praca zdalna i ograniczona możliwość ruchu w ostatnim roku sprawiły, że zainteresowanie klubami fitness rośnie – mówi Krzysztof Kotwica, właściciel MeetFit Studio Treningowe.

Zdrowie się opłaca
– Mamy potencjał, aby zbudować marki, które staną się europejskimi, a może nawet światowymi czempionami w branżach przyszłości – mówi Piotr Buchalski, twórca sieci holistycznych spa.

Dwa to lepiej niż jeden
– Nawet 80 proc. naszych nowych franczyzobiorców decyduje się na otwarcie jednocześnie dwóch konceptów – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.

Restrukturyzacja uratowała firmę
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Biznes w branży fashion
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.

Zarabiaj na wynajmie biur coworkingowych
– Biura są i nadal będą potrzebne. Tyle, że w elastycznej formie – mówi Michał Dorszewski, dyrektor franczyzy w IWG.

Biznes z niską inwestycją
– Zwrot z inwestycji w naszą pizzerię powinien nastąpić po 3-4 miesiącach – mówi Wojciech Goduński, który wprowadza na rynek nowy koncept Amori Pomodori.

Franczyza w ochronie środowiska
– Odbiorcą naszych usług jest praktycznie każdy przedsiębiorca, działający w Polsce – mówi Katarzyna Michniewska, prezes firmy consultingowej Project Zero Waste.

Zyski ze słońca
– Nasi najlepsi franczyzobiorcy podpisują 15-20 umów miesięcznie – mówi Grzegorz Jaworski, specjalista ds. sieci PVGE.

Ubezpieczenie ma znaczenie
O biznesie w branży ubezpieczeniowej rozmawiamy z Rafałem Walczakiem, dyrektorem ds. rozwoju Viviamo.

Mobilny agent
– Nie czekamy na klientów, to my jedziemy do nich – mówi Adam Hanusiak, właściciel marki Twoje Ubezpieczenia Mobilne.

Stawiamy na franczyzę
– Obecnie poszukujemy ponad 2 tys. kandydatów, którzy w różnych częściach kraju będą mogli prowadzić swój własny sklep pod szyldem Żabka – mówi Damian Rybak z Żabka Polska.

Czy to dobry czas na otwarcie biura nieruchomości?
– Agencje nieruchomości mają dzisiaj rewelacyjne warunki do rozwoju i zarabiania pieniędzy – twierdzi Krzysztof Badan, franczyzobiorca WGN.

Jak zarobić na diecie pudełkowej
– Catering dietetyczny okazał się covidoodporny – zapewnia Aneta Jaremkowska, franczyzodawczyni Fit & Food Catering.

Klienci inwestują w walutę
– Wielu Polaków likwiduje obecnie lokaty bankowe i inwestuje pieniądze w zakup waluty – mówi Marcin Latos, prezes zarządu Extrakantor.pl.

Biznes dla młodych i odważnych
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.