pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 08.04.2020

McDonald’s pracuje

– Opracowaliśmy program wsparcia dla franczyzobiorców, przesuwając największe płatności w czasie i redukując część z nich – mówi Magdalena Neuman z McDonald’s Polska.

pytanie tygodnia | 01.04.2020

Franczyza jako bezpieczna przystań

– Kryzys nie zmiecie franczyzy z powierzchni Ziemi. Gdy pandemia wygaśnie, franczyzodawców mogą czekać złote czasy – mówi Grzegorz Morawski z IT Coders Lab.

pytanie tygodnia | 24.03.2020

Restauracje w obliczu pandemii

O zmianach w restauracjach, które mają zniwelować skutki pandemii opowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.

pytanie tygodnia | 11.03.2020

Jak zarobić na strzyżeniu?

– W Polsce działa jedynie 300 salonów barberskich. Nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna – mówi Aleksander Sadovsky, właściciel BarberShop.

pytanie tygodnia | 28.02.2020

Zjeść ciastko i… mieć biznes

– Fit Cake to nie tylko pomysł na firmę, to również styl życia – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake.

pytanie tygodnia | 23.02.2020

Jak zarobić na studiu fitness?

– Najwięcej studiów EMS jest w Krakowie. Uważamy, że w innych polskich miastach będą one równie znane – mówi Bartłomiej Stanek, dyrektor ds. rozwoju franczyzowej Studia Synergy.

pytanie tygodnia | 16.02.2020

Profity z ekologii

– Franczyzobiorca, który sprzeda 15 jednośladów elektrycznych jest w stanie wypracować ponad 5,5 tys. zł netto zysku miesięcznie – mówi Tomasz Przygucki, właściciel TrybEco.

pytanie tygodnia | 06.02.2020

Dobre jedzenie to podstawa

– Polacy coraz chętniej sięgają po rzeczy z wyższej półki cenowej, także w gastronomii – mówi Daniel Załupka, franczyzodawca The William Wallace whisky bar & restaurant.

pytanie tygodnia | 26.01.2020

Zmywanie graffiti pomysłem na biznes

– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami GRS.

pytanie tygodnia | 20.01.2020

Zyski ze stolarstwa

– Mniej więcej po pół roku prowadzenia działalności nasz franczyzobiorca może liczyć na ok. 15 tys. zł netto miesięcznego zysku – mówi Tomasz Sobik, właściciel firmy Sob-Drew.

pytanie tygodnia | 08.01.2020

Pizzeria pod klucz

– Wprowadziliśmy nowy model pizzerii, w formacie kontenera gastronomicznego, który dostarczamy gotowy do pracy – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department.

pytanie tygodnia | 29.12.2019

Franczyza dla każdego

– Mamy wśród franczyzobiorców pracowników korporacji, księgową czy przedsiębiorców, którzy mają też inne biznesy – mówi Rafał Kościuk, twórca konceptu Fit Cake.

pytanie tygodnia | 20.12.2019

Franczyzobiorca ma wybór

– Połowa pośredników nieruchomości zamyka swoją działalność po pierwszym roku. Znamy przyczynę – mówi Joanna Biskupska, konsultant biznesowy RE/MAX.

pytanie tygodnia | 11.12.2019

Zdrowa Krowa się zmienia

– Nasz format ewoluuje: nie jesteśmy już burgerownią, ale restauracją – mówi Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.

pytanie tygodnia | 01.12.2019

Urządzają i zarabiają

– Wzrost wynagrodzeń skłania konsumentów do podnoszenia standardu życia – mówi Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu.

pytanie tygodnia | 17.11.2019

Opłacalna walka ze szkodnikami

– Jesteśmy gotowi na współpracę z istniejącymi firmami zajmującymi się zwalczaniem szkodników w Polsce – mówi Marcello Romeiro, dyrektor ds. rozwoju franczyzy marki Orkin.

pytanie tygodnia | 10.11.2019

Smaczna franczyza

O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.

pytanie tygodnia | 03.11.2019

Biznes podpatrzony na Bali

Piotr Buchalski, prezes zarządu Orient Massage, pomysł na biznes znalazł na Bali. Zamierza rozwinąć w Polsce sieć orientalnych salonów masażu.

pytanie tygodnia | 20.10.2019

Zyski z wynajmu

– Poszukujemy franczyzobiorców, którzy są zainteresowani założeniem własnej firmy lub posiadają już agencję turystyczną – mówi Nino Dubretic, właściciel marki Direct Booker.

pytanie tygodnia | 06.10.2019

Zarabiaj w telekomunikacji

– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.

1
3
4
5
następna  
ostatnia