pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 22.03.2021

Dwa biznesy pod jednym dachem

– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.

pytanie tygodnia | 14.03.2021

Przemyślane plany

– Chcielibyśmy, aby placówki Gigantów Programowania znajdowały się w każdym mieście powiatowym w Polsce – mówi Radosław Kulesza, prezes Gigantów Programowania.

pytanie tygodnia | 07.03.2021

Dobre pomysły procentują

– Nasze sklepy franczyzowe dobrze radzą sobie w pandemii. Niektóre już w listopadzie zrealizowały ubiegłoroczny plan sprzedażowy – mówi Marta Parafińska z Komfortu.

pytanie tygodnia | 24.02.2021

Budowlanka ma się dobrze

– Klienci wolą dziś robić zakupy lokalnie, w polskich firmach. A my jesteśmy firmą opartą w 100 proc. na rodzimym kapitale – mówi Piotr Langierowicz z Majster Budowlane ABC.

pytanie tygodnia | 18.02.2021

Franczyza na stacjach paliw

– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.

pytanie tygodnia | 04.02.2021

Nie osiadamy na laurach

– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.

pytanie tygodnia | 23.01.2021

Kultura się opłaca

– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha.

pytanie tygodnia | 16.01.2021

Restauracja po gruzińsku

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski z Chinkalnii.

pytanie tygodnia | 09.01.2021

Cenna pomoc

– W czasie pandemii uruchomiliśmy kilka nowych placówek i wzrosło zainteresowanie naszymi usługami – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

pytanie tygodnia | 02.01.2021

Pizzeria w czasach pandemii

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

pytanie tygodnia | 24.12.2020

Klienci chudną, franczyzobiorcy zarabiają

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.

pytanie tygodnia | 16.12.2020

Sklep z naturalnymi kosmetykami

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

pytanie tygodnia | 06.12.2020

Interes odporny na wirusa

– Branża nieruchomości nie wyhamowała w czasie COVID-19 i po ustaniu pandemii nie będzie się musiała odbudowywać – mówi Bartłomiej Kołodziejek z Aspect Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 28.11.2020

Edukacja w pandemii

– Obecnie konkurencja w naszej branży jest mniejsza, bo niektóre zajęcia dla dzieci nie mogą się odbywać on-line. To daje większe możliwości – mówi Piotr Nitecki, franczyzodawca Genius.

pytanie tygodnia | 24.11.2020

Alternatywny biznes

– Najwięcej osób zainteresowanych otwarciem biura nieruchomości pod naszą marką do tej pory prowadziło agencję podróży – mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse.

pytanie tygodnia | 18.11.2020

Jak otworzyć restaurację McDonald's

– Kandydaci na franczyzobiorców McDonald’s muszą być gotowi do zmiany miejsca zamieszkania – mówi Krzysztof Stępień z działu franczyzy McDonald's Polska.

pytanie tygodnia | 08.11.2020

Rynek z potencjałem

– W kolejnych latach, po okresie utrzymywania się cen na poziomie nieprzekraczającym tych sprzed pandemii, nieruchomości znowu zaczną drożeć – mówi Jarosław Wójtowicz z WGN.

pytanie tygodnia | 30.10.2020

Własny biznes za niewielkie pieniądze

– Franczyzobiorca, który zdecyduje się przystąpić do naszej sieci powinien mieć 8-10 tys. zł na inwestycję – mówi Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający mTlumaczenia.pl.

pytanie tygodnia | 18.10.2020

Franczyza na topie

– Usługa, realizowana dla restauracji przez naszych franczyzobiorców jest przeciętnie o 20-25 proc. tańsza niż własny kurier – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

pytanie tygodnia | 08.10.2020

E-biznes za kilka tysięcy złotych

– Nasz franczyzobiorca może pracować zdalnie. Na start powinien mieć 5 tys. zł, telefon oraz komputer z dostępem do internetu – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.Info.

1
3
4
5
następna  
ostatnia