pytanie tygodnia

Alternatywny biznes
– Najwięcej osób zainteresowanych otwarciem biura nieruchomości pod naszą marką do tej pory prowadziło agencję podróży – mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse.

Jak otworzyć restaurację McDonald's
– Kandydaci na franczyzobiorców McDonald’s muszą być gotowi do zmiany miejsca zamieszkania – mówi Krzysztof Stępień z działu franczyzy McDonald's Polska.

Rynek z potencjałem
– W kolejnych latach, po okresie utrzymywania się cen na poziomie nieprzekraczającym tych sprzed pandemii, nieruchomości znowu zaczną drożeć – mówi Jarosław Wójtowicz z WGN.

Własny biznes za niewielkie pieniądze
– Franczyzobiorca, który zdecyduje się przystąpić do naszej sieci powinien mieć 8-10 tys. zł na inwestycję – mówi Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający mTlumaczenia.pl.

Franczyza na topie
– Usługa, realizowana dla restauracji przez naszych franczyzobiorców jest przeciętnie o 20-25 proc. tańsza niż własny kurier – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

E-biznes za kilka tysięcy złotych
– Nasz franczyzobiorca może pracować zdalnie. Na start powinien mieć 5 tys. zł, telefon oraz komputer z dostępem do internetu – mówi Sebastian Wachowski, prezes DlaWas.Info.

Makarun w wersji mobilnej
– W obecnych czasach zdecydowanie najbezpieczniejszą formą działalności są food trucki – uważa Marcin Szworak, współwłaściciel sieci Makarun Spaghetti and Salad.

Bafra Kebab – biznes dla każdego
– Sieć Bafra Kebab, mimo pandemii, zanotowała wzrost sprzedaży o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku – twierdzi Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery, do której należy marka.

Fitness kontra koronawirus
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.

Pewny partner na niepewne czasy
– Coraz więcej osób zajmujących się pośrednictwem finansowym, chce rozszerzyć działalność o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami – mówi Marcin Tauber z Investor Nieruchomości.

Przygotuj się na franczyzę
– Przy przekształcaniu biznesu w sieć franczyzową potrzebujemy dobrze opracowanego modelu finansowego – mówi Karol Kaczmarek, doradca we franczyzie PROFIT system.

Czas na powrót do gry
– Najbardziej ryzykowny jest brak działania i czekanie na kolejne złote czasy na rynku consumer finance, które pewnie wrócą za dłuższą chwilę – mówi Piotr Przedlacki, prezes Fines.

Rekord sprzedaży
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Kilogramy w dół, zyski w górę
– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.

Zyski z sypialni
– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.

Franczyza bankowa na nowych zasadach
– Oswoiliśmy epidemię. Życie toczy się dalej, ale biznes wygląda inaczej. Zmienia się również franczyza bankowa – mówi Tomasz Pawłowski z Banku Millennium.

Idzie ku dobremu
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.

Dobre relacje procentują
– W czasie pandemii potwierdziło się, jak duże znaczenie odgrywa bliska relacja z lokalną społecznością – mówi Anna Kulczyk-Szymańska, franczyzobiorczyni PSH Lewiatan.

Kryzysy nas omijają
Pierwsze umowy sprzedażowe niektóre biura podpisują już w pierwszym miesiącu działalności - mówi Rafał Wojdyła, menedżer ds. rozwoju sieci i marketingu Północ Nieruchomości.

Franczyza z Czech
– Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Nowi franczyzobiorcy już budują domy motyli Papilonia w Brnie i Lipnie – mówi Zbyněk Černý, założyciel konceptu Papilonia.