pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 21.12.2009

Dobry rok 2009 dla sieci agencji turystycznych Multita

- mówi Roman Fon, wiceprezes sieć agencji turystycznych Multita.

pytanie tygodnia | 14.12.2009

Gastronomię czeka świetlana przyszłość

- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.

pytanie tygodnia | 07.12.2009

Rowery kupujemy na wiosnę

- mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu spółki Velo, rozwijającej sieć Dobre Sklepy Rowerowe.

pytanie tygodnia | 30.11.2009

Zawsze jest sezon na szkolenia

O sytuacji na rynku szkoleń opowiada Marcin Matuszewski właściciel firmy Intelektualnie.pl.

pytanie tygodnia | 23.11.2009

Wrócą kredyty, zwiększy się popyt

O rynku nieruchomości opowiada Joanna Sójka, dyrektor regionalny Re/Max Poland North-West.

pytanie tygodnia | 16.11.2009

Kryzys zweryfikuje jakość modeli biznesowych

- mówi Yann Guen, wiceprezes Mayland Real Estate.

pytanie tygodnia | 09.11.2009

Jest sezon na delikatesy

- mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite.

pytanie tygodnia | 02.11.2009

Bielizna nie wystarcza

O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.

pytanie tygodnia | 26.10.2009

Znana marka jest w cenie

mówi Oskar Fischer, dyrektor zakupów Żabka Polska.

pytanie tygodnia | 19.10.2009

W poszukiwaniu zbędnych wydatków

O sposobach redukcji kosztów w przedsiębiorstwie mówi Łukasz Polak, area developer na rynku Polskim firmy Expense Reduction Analyst.

pytanie tygodnia | 12.10.2009

Koniec „wolnej amerykanki”

O zmianach na rynku pośrednictwa finansowego mówi Radosław Pakuła, dyrektor ds. sprzedaży w Finance Partner.

pytanie tygodnia | 05.10.2009

Pustostany nam nie grożą

O rynku powierzchni handlowej w małych i średnich miastach opowiada Tomasz Jurga, członek zarządu firmy deweloperskiej Świtalski&Synowie, realizującej projekt budowy tzw. mini parków.

pytanie tygodnia | 28.09.2009

Outlety pokażą na, co je stać

O sytuacji na rynku outletów odzieżowych i jego rozwoju w Polsce opowiada Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska, zarządzającej marką City Hell.

pytanie tygodnia | 21.09.2009

Lojalność popłaca

O programach lojalnościowych dla aptek opowiada Marcin Piechocki, członek zarządu spółki Świat Zdrowia.

pytanie tygodnia | 14.09.2009

Amerykański sposób na polskie nieruchomości

O polskim rynku pośrednictwa w nieruchomościach opowiada Stanisław Korzeniowski, członek zarządu i dyrektor regionalny ReMax Poland.

pytanie tygodnia | 07.09.2009

Zasłonięty biznes

O rynku wyposażenia wnętrz opowiada Marek Śleziak, specjalista do spraw rozwoju sieci Eurofirany.

pytanie tygodnia | 31.08.2009

Polskie firmy wygrywają

O rozwoju restauracji casual dining w Polsce mówi Tomasz Plebaniak, prezes Dominium SA.

pytanie tygodnia | 24.08.2009

Jeans jest trendy

O trendach w modzie opowiada Magdalena Fedorowicz, menedżer ds. franczyzy Pepe Jeans.

pytanie tygodnia | 17.08.2009

Ambitny cel

O planach rozwoju opowiada Jacek Roszczyk, prezes Żabka SA

pytanie tygodnia | 10.08.2009

Partner na lata

O rekrutacji franczyzobiorców mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, właściciela marek Intermarche i Bricomarche.

  pierwsza
  poprzednia
40
41
43
44
następna  
ostatnia