Oszczędzają i zarabiają
Expense Reduction Analysts pomaga przedsiębiorstwom zwiększać zyski poprzez optymalizację kosztów. Firma powstała w Wielkiej Brytanii w 1992 roku. Dziś ERA działa w 25 krajach, gdzie skupia przeszło 650 franczyzobiorców, w tym w krajach sąsiadujących z Polską: w Niemczach, na Słowacji i w Czechach. – Do zwiększania zysków w przedsiębiorstwie prowadzą dwie drogi: można więcej sprzedawać albo więcej oszczędzać – mówi Fred Marfleet, założyciel i prezes Expense Reduction Analysts. – Nasze doświadczenie potwierdza, że 90 proc. firm mogłoby zredukować codzienne wydatki o 15-20 proc. Ta prawidłowość dotyczy również Polski, gdzie doradcy ERA pomogli zoptymalizować koszty już ponad 200 przedsiębiorstwom.
Przez 25 lat działalności doradcy Expense Reduction Analysts zrealizowali ponad 18 tys. projektów optymalizacyjnych dla klientów. A redukcja kosztów w tych projektach wyniosła średnio 20 proc.
Klienci Expense Reduction Analysts nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z prowadzonym projektem. Opłaty pobierane są w oparciu o zasadę success fee – po wygenerowaniu oszczędności. Przychód doradcy Expense Reduction Analysts to udział w wygenerowanych oszczędnościach.
Wiedza specjalistyczna ekspertów z Expense Reduction Analysts obejmuje blisko 40 kategorii kosztów, takich jak media, energia, transport, marketing, usługi bankowe, telekomunikacja i wiele innych.
Obecnie Expense Reduction Analysts poszukuje partnera (Area Developera), który rozwinie firmę w Polsce, a także przyjmuje zgłoszenia od potencjalnych franczyzobiorców (doradców Expense Reduction Analysts). Kandydaci na franczyzobiorców powinni być przygotowani na inwestycję w wysokości 34,9 tys. euro.
W ramach opłaty licencyjnej, nowy franczyzobiorca będzie miał zapewnione dziesięciodniowe szkolenie w centrali w Wielkiej Brytanii. Otrzyma też m.in. szczegółowe know-how prowadzenie biznesu pod marką Expense Reduction Analysts, metod pracy, dostęp do bazy klientów (łącznie z bazą potencjalnych klientów z Polski i z krajów Unii Europejskiej). Może też liczyć na stałą pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzobiorcę-coacha.
Do klientów Expense Reduction Analysts należą małe, średnie przedsiębiorstwa oraz międzynarodowe korporacje z praktycznie wszystkich sektorów gospodarki m.in. IKEA, Uniwersytet SWPS, NOVOL, SGB Bank SA, Decathlon, SAMAG a nawet firmy doradcze takie jak Deloitte czy Ernst&Young.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...