W czasie Discovery Day kandydaci na franczyzobiorców dowiadują się, jak krok po kroku będzie wyglądać proces otwarcia placówki i na czym będzie polegać ich praca.
Czwartek
30.03.2017
Tax Care wprowadza Discovery Day dla kandydatów, z którymi chce podpisać umowy franczyzowe. To rodzaj wstępnego szkolenia, które pozwoli lepiej zrozumieć czym jest franczyza w księgowości.
 

Discovery Day dedykowany jest przyszłym franczyzobiorcom, którzy zdecydowali się na współpracę z Tax Care i z którymi firma chce podpisać umowę. Spotkania odbywają się w kilku-, kilkunastoosobowych grupach, a ich celem jest maksymalne przybliżenie systemu franczyzowego Tax Care.

Kandydaci dowiadują się, jak krok po kroku będzie wyglądać proces otwarcia placówki i na czym będzie polegać ich praca jako franczyzobiorców. Poznają również narzędzia, które udostępni im Tax Care w ramach współpracy. Przyszli franczyzobiorcy dowiadują się także o planowanych działaniach marketingowych franczyzodawcy zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i działaniach lokalnych.

- Ideą Discovery Day jest jak najlepsze przygotowanie kandydata do roli franczyzobiorcy, jeszcze przed podpisaniem umowy. Dzięki temu zyskujemy pewność, że nawzajem zrozumieliśmy swoje potrzeby i oczekiwania - wyjaśnia Grzegorz Grodek, wiceprezes Tax Care.

Tax Care jest największą w Polsce siecią biur rachunkowych. Obecnie pod tą marką działa już 320 placówek partnerskich. Ruszyły też pierwsze biura w pełnej franczyzie. W tym formacie działają już punkty w Mińsku Mazowieckim, Wałbrzychu i Gorzowie Wielkopolskim, Kędzierzynie Koźlu i Skawinie. Niebawem na mapie pojawią się kolejne lokalizacje.

Kwota inwestycji w placówkę franczyzową Tax Care dla właściciela biura rachunkowego to jedynie ok. 7 tys. zł. Na tyle bowiem firma szacuje koszty adaptacji lokalu. Cały koszt wyposażenia biura ponosi centrala (wizualizacja, meble, sprzęt IT, wdrożenie systemu księgowego, etc.). Wartość wsparcia Tax Care w inwestycję franczyzobiorcy firma szacuje na 34 tys. zł.


Łukasz Michalak

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020