Biznes, który pomoże sportowcom
Podologia.pl, zajmująca się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie nóg, ma sieć ok. 170 gabinetów partnerskich w Polsce. Teraz rusza z nowym konceptem partnerskim. Functionalmed.pl to rozwiązanie sportowo-medyczne, umożliwiające poszerzenie usług np. siłowni czy klubów fitness o usługi profilaktyki i rehabilitacji aparatu ruchu.
– Naszymi klientami są osoby bardzo aktywne, które dbają o kondycję ciała i zdrowe odżywianie. Znajdują się wśród nich aktywni zawodowi sportowcy, drużyny sportowe oraz indywidualni amatorzy aktywności ruchowej. Opracowaliśmy dla nich system diagnostyki, rehabilitacji i usprawniania ciała, aby mogli poprawiać swoje wyniki sportowe – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju Functionalmed.pl.
Firma chce nawiązać współpracę partnerską z trenerami personalnymi, specjalistami rehabilitacji sportowej, lekarzami oraz przedsiębiorcami, planującymi działalność w obrębie klubów sportowych, siłowni czy klubów fitness. W zależności od wybranej opcji współpracy partner inwestuje od 2 tys. zł do ok. 150 tys. zł. Najniższa kwota wiąże się z zakupem urządzenia do diagnostyki parametrów sportowych, wraz z przeszkoleniem kadry. W ramach rozwoju partner może poszerzać zakres świadczonych usług o: dobór programów do rozwoju ciała, sprzedaż produktów medycznych dopasowywanych do klienta po uprzedniej analizie biomechaniki aparatu ruchu, a także o terapię funkcjonalną oraz rozwój motoryczny. Ale nie musi.
– Oferujemy partnerom sprzęt i uczymy jak go wykorzystywać. Przekazujemy też swoje know-how i oferujemy stałe wsparcie merytoryczne – podsumowuje Marcelina Bitenc-Jasiejko.
Partnerzy marki będą mogli kupować nawet z 50 proc. rabatem produkty oferowane przez firmę i sprzedawać je swoim klientom, co pozwoli im zwiększyć osiągane przychody. Usługi Functionalmed.pl można świadczyć w każdym mieście, franczyzodawca nie wprowadził w tym zakresie żadnych ograniczeń.
– Ze względu na mniejszą liczbę partnerów ze wschodniej Polski, w szczególności w tamtych rejonach liczymy na rozwój naszych usług. W tym roku przewidujemy, że nawiążemy współpracę z 30-50 partnerami – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Hipnoza w biznesie? W czym może pomóc? I czy to naprawdę działa? Anna Godlewska, hipnoterapeutka, coach i trener efektywnych zespołów zapewnia, że tak.