Trzeba się wyróżnić

Kawa Jaff, dyrektor regionalny Little Caesar Enterprises Inc.
Little Caesars to trzecia co do wielkości sieć pizzerii na świecie. Rozpoczęliście w tym roku ekspansję w Europie i szukacie franczyzobiorców, którzy chcieliby wprowadzić markę na polski rynek. Co wyróżnia koncept biznesowy Little Caesars od konkurentów?
Model biznesowy Little Caesars opiera się na trzech głównych wartościach: wygodzie, jakości oraz cenie. Wygoda oznacza krótki czas oczekiwania na pizzę. Przykładem tego jest wdrożony w lokalach naszej sieci system sprzedaży o nazwie Hot-n-Ready. Oznacza to, że klient może wejść do naszej restauracji w dowolnym momencie bez składaniu uprzedniego zamówienia, i w ciągu 30 sekund odebrać świeżo przygotowaną pizzę. Klienci mogą również złożyć zamówienie bezpośrednio w restauracji, a na pizzę i tak nie będą czekać dłużej niż 8 minut. Drugą wartością naszego modelu biznesowego jest jakość. Podczas przygotowania pizzy używamy wyłącznie świeżych składników o wysokiej jakości, które nigdy nie zamrażamy. Nasz sos pomidorowy jest zawsze przygotowany ze świeżych pomidorów. Trzecią wartością jest cena. Chociaż ostateczne ceny dla polskich klientów będą ustalone wspólnie z przyszłym franczyzobiorcą, nasz model biznesowy pozwala oferować pizzę bardzo wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Wszystkie te cechy zawarte są w naszym know-how i sprawiają, że Little Caesars jest konceptem unikalnym i konkurencyjnym na każdym rynku.
W jakich krajach jesteście obecni?
Dziś sieć pizzerii Little Caesars ma lokale we wszystkich stanach USA oraz w 18 innych krajach na świecie. Najbliżej Polski restauracje Little Caesars można znaleźć w Turcji. Mimo że w ciągu ostatnich 10 lat trzykrotnie zwiększyliśmy liczbę restauracji Little Caesars poza Stanami Zjednoczonymi, rozwój w Europie pozoste dla nas priorytetem. Teraz jesteśmy skoncentrowani na rynkach Polski oraz Węgier.
Jaki jest optymalny lokal na restaruację Little Caesars?
Restauracji Little Caesars mają zazwyczaj od 75 do 100 m2. Większość tej powierzchni przeznaczona jest na kuchnię, piekarnik, lodówkę oraz ladę sprzedażową. W pozostałej części mieszczą się zazwyczaj nie więcej niż dwa, trzy stoliki. To dlatego, że marka raczej nastawia się na klientów, którzy zamawiają pizzę z dostawą lub na wynos. Dlatego kładziemy tak wielki nacisk na szybką obsługę i wygodę. Również taki koncept biznesowy sprawia, że inwestycja w lokal może być utrzymywana na niższym poziomie.
Jeśli chodzi o lokalizację, najlepsze miejsca znajdują się w pobliżu popularnych sklepów i ulic, atrakcji turystycznych, dworców kolejowych, uniwersytetów lub centrów handlowych. Chcemy otwierać nasze restauracje nie tylko w Warszwie, ale w każdym polskim mieście zamieszkałym przez co najmniej 200 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcia z Państwa strony może liczyć franczyzobiorca?
Przede wszystkim oferujemy kompleksowy program szkoleniowy dla naszych franczyzobiorców oraz ich pracowników. Przekazujemy unikalne know-how, szkolimy w zakresie planowania biznesowego, strategii sprzedaży itp. Pomagamy franczyzobiorcom w rozwiązaniach architektonicznych, wystroju i aranżacji restauracji. Następnie wspieramy franczyzobiorców w promowaniu nowootwartego lokalu na lokalnym rynku. Mamy wiele narzędzi marketingowych, które służą do tego celu. Rynki i klienci się różnią, dla tego dopasujemy kampanie marketingowe pod konkretną sytuację. Nowego franczyzobiorcę również będzie wspierał doświadczony menedżer od spraw marketingu z centrali Little Caesars.
Nie zostawiamy naszych franczyzobiorców po rozpoczęciu działalności. Ciągle badamy rynek, poszukujemy i wdrażamy innowację, wspieramy franczyzobiorców w budowaniu sieci dystrybucyjnej, optymalizacji kosztów i dzielimy się najlepszymi rozwiązaniami biznesowymi.
ZOBACZ W KATALOGU


















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali