Beza Krówka Lody rzemieślnicze
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Beza Krówka to marka działająca od 11 lat w oparciu o miękką, przyjazną i partnerską franczyzę. Wytwarzamy lody rzemieślnicze, opierając się na indywidualnie opracowanych, tradycyjnych włoskich i autorskich recepturach. Dzięki temu na ten moment sieć posiada ponad 100 punktów w całej Polsce! Niektórzy franczyzobiorcy są już z nami 10 lat!
Niepowtarzalny smak lodów, w tym firmowy smak beza krówka, sprawia, że goście lodziarni wracają próbować również innych smaków, których lodziarnia sezonowo ma ponad 250!
Oferta lodziarni skupia się na lodach, ale także posiada zupełną nowość, którą pokochały tysiące lodomaniaków – torty lodowe, zrobione w 100 proc. z lodów rzemieślniczych. Idealne na urodziny, a nawet wesela czy inne imprezy okolicznościowe. Pracujemy nad stroną internetową do zamawiania tortów lodowych, by zamawianie dla klientów było łatwiejsze, i żeby przychodów dla naszych franczyzobiorców było jeszcze więcej. Sprzedajemy także kawę, lemoniadę oraz shake, które generują dodatkowe przychody.
Beza Krówka działa głównie sezonowo, ale posiada również punkty całoroczne.
Lodziarnię można otworzyć w formie stacjonarnego lokalu, przyczepy gastronomicznej, food trucka, wyspy lodowej lub punktów w galeriach handlowych. Proponujemy również możliwość rozszerzenia oferty istniejących kawiarni czy lokali o nasze lody rzemieślnicze.
Dodatkowym atutem wyróżniającym naszą franczyzę jest to, że Beza Krówka ponosi całkowite koszty dostawy towaru własnym specjalistycznym taborem, szkolenia pracowników oraz szeroko pojętego coachingu od momentu nawiązania współpracy poprzez cały okres prowadzenia działalności. Istotnym elementem współpracy jest to, że nasz klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z franczyzą oprócz jednorazowej, niewielkiej opłaty rocznej. Ze względu na rozszerzony asortyment oraz miejsce do relaksu (ogródka) zarobki są większe niż w standardowej budce z samymi lodami. Oczywiście wszystko jest uzależnione od lokalizacji, zaangażowania w rozwój oraz zarządzania i innych czynników. Jednak w tym wszystkim zapewniamy pełne wsparcie.
W ramach współpracy Beza Krówka gwarantuje przede wszystkim:
- sprawdzony model biznesowy;
- niewielki koszt inwestycji;
- brak ukrytych dodatkowych opłat w trakcie współpracy;
- możliwość wynajmu sprzętu mroźniczego;
- szybką i wysoką stopę zwrotu;
- prowadzenie biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki; obecnie posiadamy ponad 100 lokali w całej Polsce;
- niezapomniany smak i najwyższą jakość lodów;
- współpracę w przyjaznej, partnerskiej atmosferze;
- brak zaborczych umów.
JEDNOSTKI WŁASNE
12
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
96
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ BEZA KRÓWKA?
- Pomoc w doborze lokalizacji, wchodząc we współpracę z nami możesz liczyć na pomoc opiekuna, który pomoże Ci wybrać idealną lokalizację.
- Podręcznik franczyzowy – otrzymasz od nas prosty podręcznik, który zainspiruje Cię do odpowiedniego obrandowania lokalu zgodnie z naszymi wytycznymi oraz pokieruje w najważniejszych sprawach związanych z prowadzeniem tego biznesu.
- Gotowe i sprawdzone standardy organizacji pracy lodziarni – otrzymasz od nas gotowe standardy lokalu (HACCP, klauzulę RODO czy podręcznik franczyzowy).
- Wsparcie w rekrutacji – biorąc pod uwagę lata doświadczenia w branży gastronomicznej, wiemy, że odpowiedni personel to połowa sukcesu.
- Pomożemy Ci w rekrutacji idealnych pracowników. Pomożemy także w szkoleniu pracowników.
- Pomoc w planowaniu zatowarowania w bieżącej działalności – nie wiesz jak odpowiednio zatowarować lokal? Spokojnie, masz nasze wsparcie!
- Wizyty koordynatora, pomoc w analizie sprzedaży i doradztwo w zakresie optymalizacji biznesu i marketingu – opiekun pomoże Ci poprowadzić twój biznes i przeanalizuje czynniki, które mogą sprawić, że obrót lodziarni będzie jeszcze większy.
- Wsparcie lokalnych działań marketingowych – zaplanujemy promocję twojego lokalu i wypromujemy jego lokalizację. Dział marketingu zapewni najwyższej jakości obsługę marketingową.
Beza Krówka to przede wszystkim:
- rozpoznawalna marka;
- wysokiej jakości lody wytwarzane metodą rzemieślniczą;
- unikalny smak lodów, po które goście wracają;
- prosta współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu;
- stosunkowo prosty do prowadzenia biznes;
- szybka stopa zwrotu inwestycji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości, zaangażowania;
- chęci prowadzenia własnego biznesu;
- otwartości na współpracę;
- współpracy na zasadach partnerskich.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Helado Sp. z o.o.
ul. Europejska 14, 62-500 Konin
575 107 200
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Adam Pawela
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Helado Sp. z o.o. (ul. Europejska 14, 62-500 Konin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Beza Krówka Lody rzemieślnicze oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie beza-krowka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Beza Krówka zapewnia, że jej oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Swoją sieć lodziarni opiera głównie na punktach sezonowych.
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.