Oprócz Biesiadowa, Wojtex jest też właścicielem kilku innych marek gastronomicznych: Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajni, kawiarni CoffeeLoffee, lodziarni Mangatto.
Piątek
11.08.2017
Sieć Biesiadowo liczy obecnie 92 lokale. Franczyzodawca zdecydował się na połączenie dwóch brandów pod jednym dachem, aby dotrzeć do większej liczby klientów.
 

Biesiadowo, podobnie jak wszystkie konceptu firmy Wojtex, przyciąga franczyzobiorców przede wszystkim niską kwotą wejścia w biznes. Przewidywany koszt inwestycji w lokal o powierzchni 70-80 m2 to 42 tys. zł. W tej kwocie zawiera się min. projekt technologiczny, remont i aranżacja wnętrza lokalu, niezbędne wyposażenie kuchni. Najlepsze lokalizacje na pizzerię, to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp. Lokal powinien mieć powierzchnię minimum 70 m2, choć optymalna wielkość to 100-120 m2. Wystrój wnętrza nawiązuje do tradycyjnej chaty góralskiej. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej. Miesięczna opłata licencyjna to 1 tys. zł i jest niezależna od osiąganych obrotów ze sprzedaży. W produkty, konieczne do przygotowywania menu, franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni, należącej do właściciela konceptu. Także w hurtowni jest dostępne pełne wyposażenie lokalu oraz niezbędne urządzenia.

Oprócz Biesiadowa, Wojtex jest też właścicielem kilku innych marek gastronomicznych: Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajni, kawiarni CoffeeLoffee, lodziarni Mangatto.
– W tym roku wdrożyliśmy również otwieranie multibrandów, czyli restauracji łączących dwa koncepty – informuje Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – Dzięki temu np. w menu pizzerii pojawił się bogaty wybór wysokiej jakości kawy, świeżo wyciskanych soków oraz ciast deserowych, co uatrakcyjniło ofertę restauracji w Brodnicy oraz Szprotawie i przyciągnęło większą liczbę konsumentów.

Łączyć można też inne koncepty Wojteksu. W Kaliszu działa np. kawiarnia Coffeloffe, połączona z lodziarnią Mangatto. W przypadku Coffeeloffee inwestycja, według wyliczeń licencjodawcy, zaczyna się już od 20 tys. zł, przy lokalu o powierzchni 6-10 m2, oferującym wyłącznie sprzedaż na wynos. Jeśli zamierzamy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, musimy liczyć się z większymi wydatkami.


POPULARNE NA FORUM

Piec do pizzy - jaki wybrać ?

Na polskim rynku ostatnio pojawiły się piece do pizzy z firmy Moretti Forni. Prawdziwy top topów pieców do pizzy. Dostępne są tutaj

29 wypowiedzi
ostatnia 28.12.2018
Da Grasso - opinie o franczyzie ?

BartS i jak zdecydowałeś się? Ja ciągle myślę od Dagrasso, ale też roważam Biesiadowo i New York Pizza Department. W te dwa pozostałe koncepty dużo niższe koszty...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.12.2018
Da Grasso - opinie o franczyzie ?

Cześć, Zastanawiam się nad franczyzą Da Grasso, czy jakiś obecny franczyzobiorca mógłby się wypowiedzieć czy warto ? Jak współpraca z centralą ? Atmosfera tejże...

2 wypowiedzi
ostatnia 23.11.2018
Gastronomia w szkole.

Witam, mój syn chodzi do szkoły Zawodowej na Ul.Gintrowskiego 38 w Warszawie, przyjrzałem się, że jest tak sklepik z żywnością. Zastanawiam się ile taka pani czy pan...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2018
Catering dietetyczny

Witam. Poszukuję franczyzy na catering dietetyczny ale nie interesuje mnie wersja gdy dostaję gotowe produkty . Mam wlasną firmę gastronomiczną i moge spokojnie sam o to...

1 wypowiedzi
ostatnia 08.11.2018
Mc Donald zamyka 174 restauracje

Przecież McDonald's to nie tylko burgery. My często tam się umawiamy na kawę.

9 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
Jedzenie na zamówienie

My w sumie rzadko zamawiamy jedzenie. Wolimy sami gotować.

8 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
Lodziarnie Lody Przygoda - ktoś współpracuje?

Nie polecam współpracy z Lody Przygoda. Jeśli nie chcesz stracić kasy, to uważaj na tych byznesmenuf.

9 wypowiedzi
ostatnia 02.10.2018