Stoiska z sushi
                                                                        Renata Kiraga, dyrektor ds. ekspansji marki Hand Roll Tsuru Sushi
Do kogo kierowana jest oferta franczyzy Tsuru Sushi?
  Nasz koncept skierowany jest do wszystkich, którzy nie boją się wyzwań i chcą uczestniczyć w tworzeniu sieci punktów specjalizujących się w sprzedaży rolek sushi. Z naszego doświadczenia wynika, iż taka koncepcja sprzedaży przeznaczona jest raczej do dużych miast (min. 100 tys. mieszkańców). Dotychczas nasze punkty otwieraliśmy głównie w centrach handlowych. Nie wykluczamy jednak również otwarć w innych lokalizacjach. Nasz koncept nie wymaga od franczyzobiorcy posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu gastronomi. Ze swej strony zapewniamy program szkoleniowy dotyczący m.in. takich aspektów jak produkt i jego sprzedaż, metody rekrutacji i szkolenia pracowników.
Dlaczego postanowiliście rozwijać się poprzez franczyzę?
  Po prawie dwuletniej już działalności i zdobytym doświadczeniu w prowadzeniu własnych punktów sprzedaży uznaliśmy, że nadeszła pora na stworzenie ogólnopolskiej marki sieci sprzedaży pod nazwą Hand & Roll Tsuru Sushi. Budowanie własnej sieci jest bardzo czasochłonne i dlatego postawiliśmy na model franczyzowy. To była trafna decyzja. Mamy wiele zgłoszeń od potencjalnych franczyzobiorców, którzy chcą z nami współpracować m.in. ze względu na przejrzyste warunki franczyzowe i niską kwotę inwestycji (od 30 tys. zł). Bardzo duże zainteresowanie budzi możliwość przejęcia dobrze prosperującego już punktu Hand & Roll Tsuru Sushi. Dla osób, które nie maja doświadczenia biznesowego, jest to bardzo atrakcyjny model współpracy, bo minimalizujący ryzyko właściwie do zera. Posiadamy w pełni wyposażone i sprawdzone pod względem wyników finansowym punkty, których ceny wynoszą 100-500 tys. zł. Zwrot inwestycji szacujemy na 12-24 miesiące. Mamy też wiele ofert współpracy od zarządców centrów handlowych, którym spodobał się nasz koncept i chcą, aby punkt naszej marki był zlokalizowany w ich galerii. Aktualnie dysponujemy już kilkanastoma sprawdzonymi lokalizacjami w Polsce, m.in.: w Olsztynie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Łodzi. Chcemy je przekazać naszym franczyzobiorcom. Do końca 2018 roku planujemy podpisać od 30 do 40 umów franczyzowych.
Jak powstało Hand & Roll Tsuru Sushi?
  Sushi w wydaniu streetfood narodziło się w Australii, gdzie zostały otwarte pierwsze punkty oferujące klientom rolki sushi serwowane w całości, na wynos. Zapatrzeni na to co się tam dzieje, postanowiliśmy zaproponowac Polskim konsumentom sushi w rolce. Okazało się ono absolutnym hitem. Jesteśmy pionierami w Polsce w sprzedaży rolek sushi. Wypełniamy nisze pomiędzy drogimi restauracjami sushi, a sushi sprzedawanym wprost z lodówek z supermarketów. Nasz produkt jest świeży, a jednocześnie dużo tańszy.
Budujemy sieć stoisk w galeriach handlowych, który umożliwia klientom zakup sushi w formie rolek, które można szybko i wygodnie zjeść. Obecnie mamy 17 punktów sprzedaży i cały czas pozyskujemy kolejne lokalizacje.
Jakie warunki finansowe musi spełnić franczyzobiorca?
  W zależności od lokalizacji, koszt inwestycji zaczyna się od 30 tys. zł. Jego wysokość uzależniona jest również m.in. od tego, czy franczyzobiorca kupuje już działający punk, czy też otwiera zupełnie nowy. Opłata licencyjna to 20 tys. zł netto. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa wynosi 6 proc. netto od obrotów, a opłata marketingowa 2 proc. W ramach pakietu franczyzowego użyczamy franczyzobiorcy: znak towarowy, przekazujemy know-how prowadzenia biznesu oraz udostępniamy podręcznik operacyjny, określający procedury i standardy prowadzenia działalności.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali