Nieoczekiwana zmiana miejsc

Koncept Żabka przyzwyczaił klientów do obecności w lokalizacjach takich, jak osiedla czy ulice z dużym natężeniem ruchu pierwszego. Niedawno próbuje swoich sił w zupełnie innych obiektach – centrach handlowych. Otwarty pod koniec stycznia sklep w Galerii Karuzela to jedenasty lokal sieci Żabka, który mieści się na terenie galerii. Znajduje się w pobliżu dworca PKS, parkingu i dwóch targowisk.
– Wyniki poprzednio otwartych punktów sieci Żabka w podobnych lokalizacjach potwierdziły, że format naszych sklepów bardzo dobrze sprawdza się na terenie centrów handlowych. Szeroki pakiet usług oraz oferta ciepłych przekąsek i gorących napojów, możliwych do kupienia na wynos w strefie Żabka Cafe, stanowią duże udogodnienie dla zabieganych klientów, pracowników oraz podróżnych – mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych.
Sklep Żabka o powierzchni ponad 100 m2 zlokalizowany jest pomiędzy salonami Martes Sport i Deichmann. Asortyment nowego punktu to przede wszystkim produkty popularnych marek, ale także szeroka gama szybkich przekąsek, dań gotowych do podgrzania na miejscu czy kawa na wynos. Franczyzodawca zapewnia, że Żabki w galeriach będą dostępne również dla franczyzobiorców.
- Każdy franczyzobiorca, bez względu na lokalizację czy typ budynku współpracuje z nami w ramach jednej, takiej samej dla wszystkich umowy franczyzowej. Jedyną różnicę dla Franczyzobiorców prowadzących sklepy w lokalizacjach biurowych lub galeriach handlowych, stanowi konieczność podpisania oświadczenia zobowiązującego do przestrzegania regulaminu obiektu i wiążących się z nim obowiązków - informuje biuro prasowe Żabki.
Franczyzodawca spodziewa się, że segment convenience będzie w 2018 roku święcił kolejne triumfy.
– Zaspokajane przez sklepy takie, jak Żabka, potrzeby związane z życiem „w biegu” stają się coraz bardziej powszechne. Możliwość zakupów blisko domu poszerzona o dodatkowe usługi, staje się dla klientów coraz ważniejsza. W połączeniu z ofertą posiłków gotowych do spożycia i dobrą kawą taka oferta stanowi najlepszą odpowiedź na to, czego potrzebuje zabiegany klient – mówi Anna Jarzębowska, rzecznik prasowy Żabka Polska. – Dynamika ostatnich lat na rynku detalicznym pokazuje, że proces konsolidacji i zmian stał się naszą codziennością, ale w przekroju rynek będzie podlegał tym samym trendom, które obserwowaliśmy w ostatnich latach. Jednym z nich jest spadek dynamiki rozwoju dużych formatów na rzecz mniejszych, wygodnych sklepów.
Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów