Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Dlaczego Delikatesy Centrum

Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku.

Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem.

Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.

Jeżeli więc kierujesz się:

  • renomą franczyzodawcy, 
  • minimalizacją ryzyka biznesowego,
  • mocnym wsparciem franczyzodawcy,

biznes Delikatesy Centrum jest właśnie dla Ciebie!

Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje

Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.

To nas wyróżnia

Delikatesy Centrum to przede wszystkim sklep spożywczy, którego przewagą na rynku są kategorie świeże. Osiągamy to dzięki systematycznym kontrolom jakościowym dostaw do naszych magazynów oraz współpracy z lokalnymi producentami.

JEDNOSTKI WŁASNE

220

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1110

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wspieramy sklep przed otwarciem, w jego trakcie i po otwarciu.

Działamy kompleksowo, aby zapewnić naszym Franczyzobiorcom konkurencyjność:

  • szybko i elastycznie reagujemy na ich potrzeby dzięki dedykowanej strukturze  operacyjnej,
  • oferujemy profesjonalną logistykę 6 dni w tygodniu; wszystkie produkty dostarczone w jednej dostawie, całość rozliczona jedną fakturą,
  • zapewniamy dostęp do najnowszych badań i bezpłatnych szkoleń zarówno dla naszych partnerów jak i pracowników sklepu; nasza Franczyza to pierwszy w Polsce kompleksowy, innowacyjny program rozwoju kwalifikacji personelu
  • posiadamy program lojalnościowy Delikarta, który dostarcza wiedzę o klientach, ich preferencjach i zachowaniach. Dzięki temu przygotowujemy naszym klientom promocje dostosowane do ich indywidualnych potrzeb,
  • wykorzystujemy tylko sprawdzone narzędzia i kanały komunikacji; przez cały rok prowadzimy kampanię reklamową w głównych kanałach TV i radiowych,
  • Oferujemy profesjonalną, dedykowaną księgowość obniżająca koszty prowadzenia działalności.

Dzięki nieustannemu wsparciu nasz Partner otrzymuje solidne podstawy, by budować własny biznes, stając się liderem w swoim regionie.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Lokalizacja sklepu powinna posiadać:

  • min 150m2 powierzchni sali sprzedaży oraz odpowiednie zaplecze magazynowe,
  • parking, możliwość odbioru dostaw wielopaletowych,
  • odpowiedni potencjał lokalizacji.

W przypadku braku lokalizacji spełniającej powyższe oczekiwania, pomagamy  w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. 

Jeżeli dysponują Państwo działką lub gruntem pod zabudowę położonym na terenie osiedla, w centrum miasta lub w środowisku wiejskim, zapraszamy do złożenia oferty.

Od naszych Partnerów oczekujemy:

  • Podnoszenia kwalifikacji własnych i personelu,
  • Partnerskiej współpracy z franczyzodawcą,
  • Wspólnego budowania pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum .

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.

ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki

662 77 44 77

rafal.kurowski@eurocash.pl

delikatesy.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Rafał Kurowski 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Delikatesy Centrum.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.