Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.

Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.

To nas wyróżnia

Sprawdzony koncept i standardy

  • Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
  • Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
  • Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów

Wyjątkowy marketing i innowacje

  • Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
  • Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
  • System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
  • Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów

Niezawodna logistyka

  • 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
  • Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu

JEDNOSTKI WŁASNE

ponad 400

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1114

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje

Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.

Wsparcie na otwarcie

  • Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
  • Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
  • Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
  • Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem

Codzienne wsparcie Twojego biznesu

  • Wizyty Doradcy Klienta
  • Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
  • Stale dostępny program szkoleniowy
  • Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
  • Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
  • Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
  • Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
  • Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
  • Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci

Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.

ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki

662 77 44 77

rafal.kurowski@eurocash.pl

delikatesy.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

krzysztof.trnka@eurocash.pl oraz katarzyna.kalwas@eurocash.pl

tel. 605 676 384  

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Delikatesy Centrum.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.