Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.
Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.
To nas wyróżnia
Sprawdzony koncept i standardy
- Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
- Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
- Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów
Wyjątkowy marketing i innowacje
- Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
- Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
- System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
- Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów
Niezawodna logistyka
- 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
- Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1114
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje
Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.
Wsparcie na otwarcie
- Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
- Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
- Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
- Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem
Codzienne wsparcie Twojego biznesu
- Wizyty Doradcy Klienta
- Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
- Stale dostępny program szkoleniowy
- Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
- Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
- Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
- Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
- Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci
Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
662 77 44 77
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Kurowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Eurocash Franczyza Sp. z o.o. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Delikatesy Centrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie delikatesy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Biznes sklepów spożywczych podczas pandemii złapał drugi oddech, ale nadal pozostał wybitnie konkurencyjny.

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.