Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.
Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.
To nas wyróżnia
Sprawdzony koncept i standardy
- Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
- Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
- Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów
Wyjątkowy marketing i innowacje
- Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
- Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
- System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
- Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów
Niezawodna logistyka
- 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
- Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1114
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje
Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.
Wsparcie na otwarcie
- Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
- Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
- Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
- Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem
Codzienne wsparcie Twojego biznesu
- Wizyty Doradcy Klienta
- Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
- Stale dostępny program szkoleniowy
- Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
- Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
- Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
- Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
- Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci
Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
662 77 44 77
Osoba do kontaktu dla kandydatów
krzysztof.trnka@eurocash.pl oraz katarzyna.kalwas@eurocash.pl
tel. 605 676 384
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Przegląd tygodnia 1-7 listopada. Nowe obostrzenia wprowadzone przez rząd uderzyły w kolejną grupę przedsiębiorców. Franczyzodawcy modyfikują swoje biznesy, żeby uodpornić je na pandemię.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Prawie 80 proc. przedsiębiorców twierdzi, że działalność małych sklepów pozytywnie wpływa na lokalne społeczności. Właściciel Eurocashu ma pomysł jak tę wiedzę przekuć w sukces.
Regały pod szyldem Faktorii Win trafiły już do 4,5 tys. sklepów w Polsce. Co właściwie dają właścicielom?

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.