Przedstawiciele Naszego Sklepu zapewniają, że będą to wyłącznie zmiany na dobre.
– Przede wszystkim sklepy Aligatora mają teraz towar. Jego brak był największą bolączką właścicieli placówek – mówi Rafał Melanowicz, dyrektor sklepów własnych PPHU Specjał Sp. z o.o. – Branding placówek na tą chwilę nie ulegnie zmianie. Sklepy będą zarządzane przez dział Nasz Sklep – zapewniają przedstawiciele biura prasowego PSH Nasz Sklep.
Sieć Aligator działa jako placówki własne i ajencyjne, w ofercie mają głównie alkohole, papierosy, przekąski, owoce i warzywa. – Zależy nam przede wszystkim na uruchomieniu w sklepach dawnego Aligatora kategorii freshowych, czyli stoisk typu mięso-wędliny oraz nabiałowych. Będziemy także poszerzać ofertę owoców i warzyw, aktualnie jest zbyt skromna – mówi Rafał Melanowicz. – W każdym sklepie będziemy także kolportować gazetkę, co według naszych doświadczeń znacząco podniesie obroty.
Dyrektor sklepów własnych uprzedza, że proces wdrażania zmian nie jest łatwy, bo wiąże się ze sporymi inwestycjami. – Musimy szacować każdą złotówkę – mówi Rafał Melanowicz. Na razie jednak nie chciał nam zdradzić wysokości oszacowanej inwestycji, bowiem jego zdaniem jest na to za wcześnie. – Obraz poniesionych kosztów jest w tym momencie niepełny – dodaje.
22 sklepy sieci Aligator działają w 19 miastach, w województwie dolnośląskim, opolskim i śląskim. Placówki Aligatora zwykle mieszczą się na niewielkiej powierzchni, od 80 m2 do 120 m2. Pojedyncze placówki notują średnio 60-120 tys. zł obrotów miesięcznie.
– Zmierzamy do tego, aby w sieci Nasz Sklep było jak najwięcej sklepów ajencyjnych, z doświadczenia naszego i przedsiębiorców wynika, że jest to najkorzystniejszy układ dla obu stron – mówi Rafał Melanowicz, dyrektor sklepów własnych.
– Sklepy działają w bardzo dobrych lokalizacjach i mają spory potencjał – potwierdzają przedstawiciele biura prasowego PSH Nasz Sklep. – Liczymy na szybkie efekty wzrostu sprzedaży w tych placówkach handlowych. W planach Naszego Sklepu jest poszerzenie asortymentu szczególnie o pozycje sprawdzone w sklepach własnych Nasz Sklep, sądzimy że ich zaimplementowanie znacząco przyczyni się do wzrostu obrotów w tych sklepach. Aktualnie w sieci sklepów własnych jest ośmiu koordynatorów.
W miejscowościach, w których działają dawne Aligatory nie ma innych Naszych Sklepów. Konkurencją wewnętrzną dla nich są placówki Rabat Detal, nad którymi Grupa Kapitałowa Specjał przejęła niedawno kontrolę. W skład tej sieci wchodzi ok. 1,2 tys. sklepów franczyzowych zlokalizowanych w 12 województwach. To efekt nabycia od PGD większościowego pakietu akcji w spółce Rabat Detal przez spółkę Nasz Sklep, wchodzącą w skład GK Specjał.

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów