Zagraniczna franczyza się opłaca!

Przedsiębiorca to nasz klient / Koncept franczyzowy Mail Boxes Etc. jest prosty, a zarazem innowacyjny. Oferta outsourcingu skierowana do małych i średnich firm.
Na polskim rynku istnieje ponad 1200 marek franczyzowych. Liczba całkiem imponująca, biorąc pod uwagę, że pierwsza franczyza dotarła do nas w 1989 roku.
 

Wszystko zatem wskazuje na to, że polski rynek franczyzy dogonił już rynki franczyzowe bardziej rozwiniętych krajów zachodnioeuropejskich. Daje to potencjalnie ogromny wybór i możliwości dla przyszłych franczyzobiorców. 

Jak zatem nie zagubić się w gąszczu tych wszystkich konceptów i wybrać franczyzę, która jest nie tylko popularną marką, ale również stabilnym modelem biznesowym, opartym na wieloletnim doświadczeniu? Jak wybrać markę, która rok do roku osiąga coraz wyższe przychody i rozwija się dymanicznie zdobywając kolejne rynki?          
Odpowiedzią na te oczekiwania jest włoska marka, Mail Boxes Etc.       

Szansę na szybki i stabilny rozwój swojego konceptu franczyzowego w Polsce dostrzegła grupa Fineffe, będąca właścicielem trzech najbardziej znanych, światowych marek w branżach poligraficznej i wysyłkowej: AlphaGraphics, PostNet oraz Mail Boxes Etc., które zachowują dominującą pozycję na rynku. Grupa obecna jest w 47 krajach na całym świecie, co znaczy, że Fineffe doskonale wie, jak zarządzać biznesem.  

Koncept franczyzowy Mail Boxes Etc. jest prosty, a zarazem innowacyjny. Oferta outsourcingu skierowana do małych i średnich firm jest idealną odpowiadzią na potrzeby polskiego rynku, będącego w fazie profesjonalizacji. Doświadczenia z Europy Zachodniej pokazują,  że rozwiązania Mail Boxes Etc. sprawdzają się świetnie, a klienci chętnie z nich korzystają nawiązując długoterminową współpracę.      
Grupa Fineffe nie ma wątpliwości, że w Polsce sieć będzie rozwijać się stabilnie i przynosić zyski również w długim okresie. Oczywiście rynek się zmienia, ale spółka podąża za zmianami, wzbogacając ofertę o kolejne rozwiązania. Dzięki temu początkowa oferta pakowania i usług kurierskich Mail Boxes Etc. stopniowo została uzupełniana o poligrafię, wirtualne biura i mikrologistykę.     
To nie koniec korzyści płynących ze współpracy z globalnym franczyzodawcą. Międzynarodowy charakter sieci ułatwia współpracę z klientami wymagającymi nietypowych rozwiązań. W razie potrzeby możliwa jest kooperacja z zagranicznymi punktami Mail Boxes Etc.  
Niezwykle ważną kwestią jest efekt skali. Międzynarodowa spółka ma podpisane niezwykle korzystne, globalne umowy z wykonawcami usług (jak firma kurierska UPS) i dostawcami produktów. Dzięki temu oferta jest atrakcyjna dla klienta, a jednocześnie zapewnia franczyzobiorcy wysoką marżę i przede wszystkim stabilność biznesu – podkreśla Sylwia Wiski,  Retail Network Development Manager Mail Boxes Etc. w Polsce.
Tempo wzrostu handlowego tej franczyzy, jej zdolność to tworzenia przewagi konkurencyjnej, organizacji i skonsolidowanego wsparcia na rynkach zagranicznych sprawia, że jest to wiarygodna inwestycja.


Podążają za rynkiem / Początkowa oferta pakowania i usług kurierskich Mail Boxes Etc. stopniowo została uzupełniana o poligrafię, wirtualne biura i mikrologistykę.