Mail Boxes Etc.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Mail Boxes Etc. (MBE) to sprawdzona i pewna marka, która istnieje na rynku od 36 lat i wciąż w szybkim tempie rozwija się na pięciu kontynentach i w ponad trzydziestu krajach na całym świecie. Od 1980 roku zapracowała na miano jednego z największych i najbardziej rentownych systemów franczyzowych oferowanych na rynku. Wysoki profesjonalizm oraz kompleksowość oferowanych przez MBE usług sprawiła, iż w 2001 roku firma została zakupiona przez największą firmę kurierską na świecie – UPS, która do dziś pozostaje strategicznym partnerem MBE w realizacji przesyłek kurierskich. Od 2009 właścicielem marki poza USA i Kanadą jest włoska spółka MBE Worldwide S.p.A. Do dnia dzisiejszego otwartych zostało i z sukcesem działa 1600 placówek MBE na terenie ponad trzydziestu państw Europy, Azji i Ameryki Południowej oraz 4432 oddziały w USA i 361 w Kanadzie, działające pod marką The UPS Store. W 2017r. grupa MBE przejęła firmy PostNet i Alphagraphics, rozszerzając swoją sieć o ponad 1000 punktów na świecie.
Filarami specjalizacji punktów MBE są wysyłki kurierskie – krajowe oraz międzynarodowe, a także: pakowanie i zabezpieczanie przesyłek do transportu, projektowanie graficzne, druk cyfrowy i wielkoformatowy, wynajem skrytek adresowych z możliwością rejestracji działalności gospodarczej pod adresem MBE oraz sprzedaż artykułów biurowych.
Motto firmy brzmi: „Sprawiamy, że biznes staje się łatwiejszy. Na całym świecie”. Punkty usługowe MBE są w stanie sprostać oczekiwaniom i złożyć ofertę małym i średnim firmom z każdej branży oraz klientom indywidualnym. Dzięki znaczącej sile firmy na globalnym rynku, solidnej podstawie kapitałowej, sprawdzonemu systemowi biznesowemu oraz unikalnej wiedzy i know-how, firma daje franczyzobiorcom możliwość realizowania zysków przy minimalnym ryzyku przez nich ponoszonym. Marginalny procent rotacji punktów oraz zadowolenie i osobisty sukces finansowy franczyzobiorców świadczy najlepiej o efektywności i skuteczności firmy Mail Boxes Etc. (MBE).
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2600
Niemcy, Austria, Francja, Włochy, San Marino, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Hiszpania, Norwegia, Rosja, Szwecja, Australia, Japonia, Malezja, Nowa Zelandia, Korea Południowa, Tajlandia, Bahamy, Belize, Kajmany, Kolumbia, Kostaryka, Dominikana, Honduras, Martynika, Meksyk, Panama, Peru, Wenezuela.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- prawo do posługiwania się znakiem towarowym Mail Boxes Etc.,
- know-how (koncepcja biznesowa sprawdzona od 35 lat) i wsparcie w bieżącym prowadzeniu działalności,
- umowy ramowe z dostawcami tj. UPS, Fedex, K-EX, Western Union, InPost, Colop,
- 3-tygodniowe profesjonalne szkolenie wstępne,
- projekt zagospodarowania lokalu,
- oprogramowanie IT,
- wynegocjowane warunki handlowe z dostawcami (sprzęt, zatowarowanie, materiały pakowe),
- materiały sprzedażowe wykorzystywane w codziennej pracy (katalogi i oferty handlowe, wzory dokumentów graficznych dla klientów),
- stałe i sezonowe materiały marketingowe;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Aby uzyskać szczegółowe dane dotyczące warunków współpracy prosimy o kontakt bezpośredni z przedstawicielem firmy lub za pomocą formularza kontaktowego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja i możliwość bezpośredniego zaangażowania w biznes,
- pomyślne przejście weryfikacji kandydata,
- posiadanie wystarczającej ilości aktywów pozwalającej na dokonanie wymaganej kwoty inwestycji,
- pomyślne ukończenie szkoleń przygotowujących do biznesu,
- chęć nauczenia się nowej branży od podstaw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Krzyżanowski tel. 517 118 163
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MBE Poland Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mail Boxes Etc. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mbe.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wojciech Szadziul przez kilkanaście lat pracował na etacie, aż w końcu uznał, że najwyższy czas przejść na swoje. Na jaki biznes postawił?
Franczyzodawca MBE szuka franczyzobiorców w całej Polsce, ale w tym roku w szczególności chciałby zaistnieć ze swoją marką na Śląsku. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

– Pokutuje przekonanie, że rozpoczęcie działalności w biznesie spedycyjnym oznacza inwestycję we flotę ciężarówek. A to nieprawda – mówi Ewa Kozłowska z Northgate Logistics.
Franczyzodawca Agencji Wirtualnej twierdzi, że franczyzobiorcy marki już po dwóch tygodniach od uruchomienia biznesu notują pierwsze zyski.
Czy branża energetyczna to nadal atrakcyjny segment rynku? Orange Energia przekonuje, że tak.
Rośnie zainteresowanie otwieraniem biznesu pod szyldem Northgate Logistics. W tym roku do sieci dołączy co najmniej trzech nowych partnerów.
Dołącz do międzynarodowego grona ekspertów optymalizacji kosztów i zbuduj własną firmą konsultingową w oparciu o sprawdzoną metodologię.

Na współpracę pod szyldem Northgate Logistics zdecydowało się trzech partnerów. Jak sobie radzą?
Każdy, kto używa w pracy pojazdu dostawczego, wie, jak istotne jest dopasowanie jego rozmiaru i funkcjonalności do konkretnej pracy.
Rośnie świadomość konsumentów, którzy chętnie wybierają produkty i usługi powstałe w warunkach przyjaznych dla środowiska.
Agencja Reklamowa Ad Awards Google Partner zaproponowała w minionym roku oryginalny model współpracy franczyzowej. Jak się sprawdził?
IWG podpisało pierwszą umowę franczyzową w Polsce. Franczyzobiorca zobowiązał się, że w ciągu najbliższych pięciu lat otworzy pięć centrów Regus. Gdzie będą się mieścić?
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.