Mail Boxes Etc.

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
MBE jest jednym z największych i najbardziej rozpoznawalnych systemów franczyzowych na świecie. Jako lider globalnego handlu wspiera sektor klientów detalicznych oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Oferuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie logistyki, e-commerce, fullfillmentu, marketingu, a także poligrafii. MBE Worldwide to obecnie ponad 3 150 centrów rozwiązań biznesowych w 52 krajach z ponad 13 000 współpracownikami. Dzięki synergii MBE Worldwide z PrestaShop obsłużono ponad 1 mln klientów biznesowych na całym świecie, generując 1,3 mld euro (1,4 mld USD) przychodów brutto. To pokazuje, że MBE jest stabilnym, ugruntowanym systemem franczyzowym, oferującym swoim partnerom pełne wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Przewagą MBE jest bliska współpraca ze wszystkimi franczyzobiorcami oraz kontrahentami, a nasze motto to #PeoplePossible.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
37
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskujesz dołączając do MBE?
- Pomoc w wyborze lokalizacji i przygotowaniu lokalu;
- Kompleksowy, profesjonalny pakiet szkoleń (produktowych, sprzedażowych);
- Preferencyjne warunki współpracy z kontrahentami;
- Stałe wsparcie dedykowanego opiekuna w ramach prowadzenia działalności;
- Ogólnopolskie i lokalne kampanie marketingowe (w tym materiały reklamowe do centrów MBE);
- Rozwiązania technologiczne usprawniające pracę (np. wtyczki automatyzujące generowanie etykiet wysyłkowych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji zależna jest od wielu czynników (np. lokalizacja biura, wielkość biura itd.). MBE oferuje kompleksowe wsparcie od ustalenia zakresu inwestycji po wdrożenie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dostosowany do standardów sieci lokal o powierzchni ok 50-70 m2, który znajduje się na parterze (z witryną i miejscem parkingowym);
- Gotowość do bezpośredniego zarządzania centrum przyznanego na mocy umowy;
- Obsługa klienta zgodna z misją i filozofią firmy;
- Raportowanie oraz stała współpraca z Centralą MBE (w języku polskim);
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MBE Poland Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa
22 208 29 75
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział Rozwoju Sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MBE Poland Sp. z o.o. (ul. Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mail Boxes Etc. oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mbe-franchising.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
– Podstawowa zmiana, którą wprowadziłem w MBE, to nowa wycena licencji franczyzowej – mówi Daniel Sułek, country menedżer Mail Boxes Etc.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Własna firma transportowa budowana od zera to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą znaleźć dla siebie miejsce w tej branży.
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Wsparcie przy przeprowadzkach, sprzątaniu czy drobnych naprawach jest coraz bardziej pożądane. Jak otworzyć firmę świadczącą takie usługi?

Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
„Przekształcenie biznesu w sieć franczyzową może być opłacalnym krokiem. Ale ten krok może zrobić tylko zyskowna firma, która ma czym podzielić się z franczyzobiorcami” – mówi Michał Skubiszewski, konsultant z firmy doradczej PROFIT system.
Po drugim roku działalności pod marką Northgate Logistics Patryk Jakubowicz mówi, że jego biznes rośnie, a on sam jest dojrzałym przedsiębiorcą.
Northgate Logistics uruchomiło kolejne biuro spedycyjne. Jego właścicielką jest Aneta Schlomm, pierwsza franczyzobiorczyni w sieci.
Partnerzy Agencji Wirtualnej mogą szukać klientów w całym kraju. Jak sobie radzą?
– Na pierwszym spotkaniu często obalamy mit, że działalność spedycyjna wymaga zakupu floty samochodów ciężarowych – mówi Ewa Kozłowska, expansion menedżer w Northgate Logistics.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.