Duże doświadczenie / Biuro nieruchomości Północ Nieruchomości powstało w 1999 roku.
Wtorek
03.09.2019
Franczyzobiorca Północ Nieruchomości nie musi mieć branżowego doświadczenia. Jakie warunki powinien w takim razie spełnić, żeby móc otworzyć biuro nieruchomości?
 

Biuro nieruchomości Północ Nieruchomości powstało w 1999 roku. Obecnie sieć liczy już ponad 50 biur, w których pracuje 250 doradców, brokerów, pośredników, na terenie całego kraju. W ofercie biura znajduje się szeroki zakres usług związanych z doradztwem i pośrednictwem na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.

Rafał Wojdyła, menedżer ds. rozwoju sieci i marketingu zaznacza, że to, co wyróżnia Północ Nieruchomości od innych biur z tego segmentu to elastyczność we współpracy z partnerami. Od potencjalnych franczyzobiorców nie jest wymagane doświadczenie w branży, mają oni do wyboru dwie formy współpracy. – Pierwszy to franczyza „Na Próbę”, jest to roczny program dla osób, które chcą spróbować swoich sił w branży. Nie trzeba posiadać ani biura, ani pracowników i tym właśnie różni się od drugiej opcji Premium – mówi Rafał Wojdyła.

Franczyzodawca szuka partnerów w całej Polsce. A na jakie wydatki musi być przygotowany przyszły franczyzobiorca? – 1 tys. zł wynosi opłata wstępna przy franczyzie „Na Próbę”. 2 tys. zł przy franczyzie Premium. Nie pobieramy opłaty marketingowej ani prowizji od obrotu – dodaje Rafał Wojdyła. 

Wszyscy franczyzobiorcy do dyspozycji mają swojego opiekuna, który służy pomocą w każdym problemie formalnoprawnym, technicznym i sprzedażowym. – Osoba, z którą będzie się kontaktować franczyzobiorca dobrze zna ten biznes i pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów – mówi Rafał Wojdyła. Franczyzodawca oferuje pomoc w doborze lokalu, dostarcza materiały reklamowe, wzory umów i dokumentów, pomoc w rekrutacjach oraz szkolenie „Na start” dla pośredników.  Dzięki okresowym szkoleniom i treningom franczyzobiorcy są na bieżąco z zagadnieniami dotyczącymi obrotu nieruchomościami. Dbamy o to, aby mieli oni możliwość systematycznego poszerzania kompetencji swoich i swojej kadry – zapewnia Rafał Wojdyła. Franczyzobiorca otrzymuje także dostęp do narzędzi ułatwiających codzienną pracę: skrzynek pocztowych, zaawansowanego systemu CRM z panelem administracyjnym oraz programu do obsługi ofert, klientów i biura. Ale na tym nie koniec, otrzymuje również do dyspozycji bazę zawierającą wzory wszystkich dokumentów niezbędnych do bieżącej działalności.

Jeśli zaś chodzi o wybór lokalizacji, franczyzodawca daje w tej kwestii wolną rękę franczyzobiorcy. – Choć staramy się unikać centrum miast ze względu na koszt wynajęcia lokalu. Bardzo dobrze sprawdzają się miejsca na placówkę w pobliżu punktów przesiadkowych bądź przy ruchliwych ulicach – dodaje Rafał Wojdyła.


Marka rośnie w siłę / Obecnie sieć liczy już ponad 50 biur, w których pracuje 250 doradców, brokerów, pośredników, na terenie całego kraju.