Żabka stawia na innowacje
Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. – Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6 tys. placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie 2020 roku wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.
Sieć inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, a także buduje swoje marki własne. – Przy pomocy takich narzędzi, jak sztuczna inteligencja analizujemy potrzeby i preferencje naszych klientów. Wiemy, że są oni coraz bardziej zapracowani i zabiegani, mają mniej czasu i wolą przeznaczać go na przyjemności lub inne życiowe obowiązki, niż stać w kolejkach. Nowy format sklepów Żabka jest odpowiedzią na ich potrzeby. Tutaj w drodze kupią kawę na wynos, kanapkę na śniadanie, danie gotowe na obiad, odbiorą paczkę i wypłacą gotówkę. Żabka to sklep dający gotowe rozwiązania tu i teraz – dodaje Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w Żabka Polska.
Odmieniony format sklepów przyniósł nie tylko korzyści konsumentom, lecz także franczyzobiorcom. Wraz z jego wprowadzeniem, Żabka zaprezentowała nowy format franczyzowy, który spotkał się z uznaniem właścicieli sklepów. Sieć wprowadziła ponad 100 zmian w funkcjonowaniu sklepów na podstawie opinii klientów i franczyzobiorców. Właściciele sklepów podkreślają, że nowy format wpłynął na jeszcze lepsze postrzeganie placówek i przyciągnął do sieci o 30 proc. więcej klientów. – Komunikacja z franczyzobiorcami jest dla nas niezwykle istotna. Mamy radę franczyzobiorców, która została wybrana przez wszystkich franczyzobiorców sieci, czyli ponad 4 tys. Rada franczyzobiorców jest w kontakcie z zarządem spółki. To oni sugerują, nad czym należy jeszcze popracować, a co działa sprawnie. Franczyzobiorcy najbardziej zadowoleni są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych – mówi Tomasz Suchański.
Spore zmiany / Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Checklista przyszłego franczyzobiorcy: co sprawdzić w umowie franczyzy
/27.10.2025
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów