DDD urządzi Łuków
Wojciech Pietruszka, nowy franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu, jest doświadczonym przedsiębiorcą. Od 13 lat działa w branży motoryzacyjnej (handel samochodami, myjnie, etc.). Branża podłogowa to jednak dla niego zupełna nowość.
– Od pewnego czasu szukałem nowych możliwości biznesowych – mówi franczyzobiorca. – Rozglądałem się. Motywację do wejścia w branżę wyposażenia wnętrz znalazłem przy budowie kolejnego domu. Bardzo szybko zorientowałem się, że w najbliższej okolicy brakuje dobrego sklepu z drzwiami i podłogami. Uznałem to za sprzyjające warunki rozpoczęcia nowej działalności.
Jak mówi, zdecydował się na franczyzę, by nie wyważać już otwartych drzwi. – Jeśli bowiem na rynku są gotowe i sprawdzone rozwiązania, to po co zaczynać od zera? – dodaje przedsiębiorca. Mówi też, że ryzyko niepowodzenia oszacował na dość niskim poziomie, ponieważ uznał DDD za wiarygodnego partnera, a swój sklep uruchomił w budynku, którego jest właścicielem. Sklep Wojciecha Pietruszki ruszył w ostatnich dniach sierpnia. Posiada blisko 300 m2 powierzchni sprzedażowej.
Przedsiębiorca mówi, że to zdecydowanie za wcześnie by oceniać tę inwestycję. Jest jednak dobrej myśli. –Mam doświadczonego sprzedawcę, a mój salon znajduje się w okolicy innych sklepów z branż pokrewnych, więc łatwo do mnie trafić przy okazji innych zakupów budowlanych czy wyposażeniowych – mówi. – Na razie trwa kampania rozruchowa, nawiązuję współpracę z architektami wnętrz oraz uruchamiam dawne kontakty z branży budowlanej.
Marka DDD Dobre Dla Domu obecna jest na rynku od kilkunastu lat. Obecnie w sieci funkcjonuje 36 salonów z czego 35 prowadzą franczyzobiorcy.
Wysokość inwestycji w sklep DDD Dobre Dla Domu zależna jest od wielkości lokalu i wynosi 50-100 tys. zł. Projekt aranżacji salonu, plan sklepu oraz wizualizację zewnętrzną przygotowuje centrala firmy. Następnie DDD konsultuje z franczyzobiorcą ofertę handlową sklepu podpowiadając, co najlepiej będzie się sprzedawać na lokalnym rynku partnera. Spółka zapewnia także wyposażenie sklepu – meble ekspozycyjne, elementy reklamy oraz wsparcia handlowego. Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek ok. 40-50 tys. zł. Partner współfinansuje również kampanię marketingową na otwarcie sklepu. To wydatek tym bardziej opłacalny, że centrala DDD wspomaga zarówno organizacyjnie, jak i finansowo start biznesu. Według szacunków centrali już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep zaczyna zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Aby ułatwić franczyzobiorcy rynkowy start, przez pierwszy rok współpracy DDD oferuje preferencyjny system opłat franczyzowych. W tym okresie firma również wspiera finansowo lokalne działania marketingowe partnera oraz oferuje specjalne warunki zakupowe. To pozwala na zrównoważony rozwój w okresie, kiedy franczyzobiorcy zdobywają rynek. Najlepsze sklepy osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Na sklep DDD Dobre Dla Domu trzeba przeznaczyć min. 65 tys. zł.
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.