Nowa aranżacja / Obecny wygląd pizzerii Piramid Pizza jest zainspirowany stylem industrialnym.
Środa
20.11.2019
Nowa nazwa, logo i menu – takie zmiany przeszedł jeden z konceptów firmy Wojtex. Skąd decyzja o rebrandingu i jak będzie teraz wyglądać współpraca franczyzowa?
 

Działająca od wielu lat marka Crazy Piramid Pizza skróciła swoją nazwę o jeden człon – teraz to Piramid Pizza. Ale to nie koniec zmian w koncepcie franczyzowym, należącym do firmy Wojtex. Marka ma też nowe logo i zmienioną aranżację wnętrz lokali. 
– Nowy logotyp Piramid Pizza nie przedstawia już żółtej odwróconej egipskiej piramidy. Obecne logo ma nowoczesny charakter. Zaprezentowane jest w postaci czarno-pomarańczowej nazwy brandu z niewielkim elementem nawiązującym do Egiptu – wyjaśnia Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Piramid Pizzy. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadziliśmy wśród franczyzobiorców i klientów sieci.

Obecny wygląd pizzerii jest zainspirowany stylem industrialnym. Skórzane żółte loże zostały zastąpione meblami z drewna oraz metaloplastyki. Na ścianach zamiast wcześniejszych żywych kolorów, pojawiły się szarości, czernie oraz pomarańcz – nawiązujące do logo. Cały czas jednak obecne są elementy inspirowane starożytnym Egiptem: nadruki, zdjęcia oraz napisy.
W lokalach zmieniło się również menu. 
– Postanowiliśmy wycofać z menu pizzę w rożku – mówi Wojciech Goduński. – Polacy preferują tradycyjną formę pizzy i to właśnie płaska pizza o tradycyjnym kształcie generuje największą sprzedaż w sieci. Oprócz niej klienci w naszych lokalach mogą zamówić także dania obiadowe, sałatki, makarony, kebab, zapiekanki oraz pierogi.

Franczyzodawca zapewnia, że Piramid Pizza to koncept odpowiedni zarówno dla dużych miast, jak i mniejszych miejscowości, liczących już od 5 tys. mieszkańców. Lokal na pizzerię powinien mieć minimum 70 m2. Według wyliczeń licencjodawcy, przy takiej powierzchni koszt inwestycji zaczyna się od 45 tys. zł. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł (niezależnie od wysokości obrotów), nie ma opłaty marketingowej. 
– Zapraszamy do współpracy osoby przedsiębiorcze, pozytywnie nastawione do biznesu oraz zaangażowane – podkreśla Wojciech Goduński. – Oferujemy pomysł na korzystny biznes, sprawdzone receptury oraz opiekę profesjonalnej kadry menedżerskiej i bezpłatne szkolenia, przygotowujące do prowadzenia własnej pizzerii. Co najważniejsze, nie wymagamy doświadczenia w pracy w gastronomii.

Obecnie pod szyldem Piramid Pizza działają dwa lokale, trzeci ma zostać otwarty wkrótce.


Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex / "Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Piramid Pizzy".