Twój Prawnik 24 rośnie na oddłużaniu
Kancelaria Twój Prawnik 24 rośnie w czasie kryzysu. Firma specjalizuje się w oddłużaniu, w którego skład wchodzi m.in. upadłość konsumencka, gospodarcza, restrukturyzacja oraz szeroko pojęte działania antywindykacyjne.
Sprzyjający kryzys
Właśnie tego typu usługi szczególnie teraz, w czasie pandemii, zyskują na znaczeniu. – Wiele firm dostało wsparcie w ramach tarcz antykryzysowych, ale w wielu przypadkach okazało się ono niewystarczające. Odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost zainteresowania naszymi usługami. Zgłaszają się do nas podmioty, które mają problemy z płatnościami, kontrahentami i zadłużeniem – mówi Grzegorz Kostrzewa, koordynator rozwoju sieci franczyzowej Twój Prawnik 24.
To wszystko powoduje, że zainteresowanie usługami Twój Prawnik 24 rośnie, a do tego jest coraz więcej chętnych na to, żeby prowadzić biznes, który wykazał się odpornością w czasie kryzysu.
Obecnie Twój Prawnik 24 ma siedem oddziałów, a kolejne trzy otworzą się do końca tego roku. Docelowo sieć chce mieć swoją placówkę w każdym województwie. Generalnie modele współpracy są dwa, przy czym jeden z nich, Franczyza Basic, ruszy dopiero w połowie przyszłego roku. Do tej pory firma będzie się skupiać na rozwoju w ramach modelu Franczyza Premium. Polega on na otwieraniu placówek w miastach wojewódzkich, z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys. Lokal musi się znajdować przy głównej ulicy, na parterze. Powinien mieć między 55-65 mkw, tak, żeby zmieściły się tam dwa stanowiska do obsługi klientów oraz przeszklony, dźwiękoszczelny pokój, w którym klienci będą mogli swobodnie rozmawiać o swoich problemach.
– Dla nas to bardzo ważne, bo im więcej informacji od klienta dostaniemy, tym lepszą strategię działania jesteśmy w stanie skonstruować – mówi Grzegorz Kostrzewa. Jednorazowa opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto. Do tego dochodzi wyposażenie lokalu, koszt zakupu mebli, brandingu, remontu, szacowany w zależności od lokalizacji i stanu lokalu na 30-50 tys. zł.
Dwa modele
Franczyza Basic ruszy dopiero, kiedy w każdym województwie znajdzie się minimum jedna placówka Twój Prawnik 24. – Wtedy umożliwimy otwieranie naszych placówek w mniejszych miejscowościach. Nie będą one musiały się znajdować na parterze, ani posiadać dźwiękoszczelnego pokoju – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Ponadto w pewnym sensie będą one zależne od franczyzodawcy premium, działającego w danym województwie. To on, jako pierwszy, dostanie propozycję otwarcia lokalu, w mniejszym mieście. Jeśli z niej nie skorzysta, centrala znajdzie innego chętnego. Jednak część wypracowanej przez franczyzodawcę basic prowizji będzie trafiała do placówki premium, w zamian za szeroko rozumiane wiedzę i wsparcie, którymi franczyzodawca premium będzie zobowiązany się podzielić. Miesięczny koszt współpracy w ramach franczyzy premium to 1500 zł.
– Ta kwota w całości jest reinwestowana w obsługę CRM-u, narzędzia wspierające i centralne akcje marketingowe. Franczyzobiorcy mają z tego realne korzyści, bo fizycznie przekazujemy klientów pozyskanych centralnymi narzędziami do placówek regionalnych ze względu na miejsce zamieszkania klientów – mówi Grzegorz Kostrzewa. Natomiast czas zwrotu z inwestycji sieć szacuje na od 6 do 9 miesięcy. – Jednak przychody pojawiają się już od pierwszego miesiąca działalności – zastrzega Grzegorz Kostrzewa.
Pozostaje tylko kwestia ich wysokości i doprowadzenia do sytuacji, w której koszyk podpisanych przez franczyzobiorcę umów przekłada się na realne wpłaty od klientów. Twój Prawnik 24 umożliwia klientom regulowanie płatności w ratach, dlatego wpływy rozciągają się w czasie. Ponadto część wynagrodzenia kancelarii jest oparta na zasadzie succes fee, czyli otrzymywana dopiero w momencie, kiedy uda się doprowadzić sprawę klienta do szczęśliwego zakończenia.
Nie trzeba być prawnikiem
Franczyzobiorcy TwójPrawnik24 nie muszą mieć wyksztalcenia prawniczego. – Szukamy skutecznych menedżerów i przedsiębiorców, ludzi, którzy mieli do czynienia ze sprzedażą i z obsługą klienta. Wiedzy niezbędnej do prowadzenia kancelarii jesteśmy w stanie ich nauczyć – mówi Grzegorz Kostrzewa.
Sieć zapewnia pakiet szkoleń oraz niezbędne materiały z kompendium wiedzy. Ponadto w każdym procesie prowadzonym przez Twój Prawnik 24 uczestniczy osoba z wykształceniem prawniczym. Sieć ma swoich prawników wewnętrznych i nawiązuje współprace ze specjalistami z zewnątrz.
WIZYTÓWKA TWÓJ PRAWNIK 24
Sieć kancelarii prawnych, specjalizujących się w oddłużaniu.
- liczba placówek – 7,
- opłata franczyzowa – 20 tys. zł netto,
- wysokość inwestycji – 30-50 tys. zł,
- opłaty miesięczne – 1500 zł.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Miesięcznie rozmawiamy z około dwudziestoma osobami, które chcą z nami współpracować – mówi Piotr Bijański, prezes kancelarii Twój Prawnik 24.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...