Sobota
19.09.2020
Sieci kancelarii prawnych Twój Prawnik 24 przybywa klientów i franczyzobiorców. Do końca roku firma otworzy trzy placówki.
 

Kancelaria Twój Prawnik 24 rośnie w czasie kryzysu. Firma specjalizuje się w oddłużaniu, w którego skład wchodzi m.in. upadłość konsumencka, gospodarcza, restrukturyzacja oraz szeroko pojęte działania antywindykacyjne.

Sprzyjający kryzys

Właśnie tego typu usługi szczególnie teraz, w czasie pandemii, zyskują na znaczeniu. – Wiele firm dostało wsparcie w ramach tarcz antykryzysowych, ale w wielu przypadkach okazało się ono niewystarczające. Odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost zainteresowania naszymi usługami. Zgłaszają się do nas podmioty, które mają problemy z płatnościami, kontrahentami i zadłużeniem – mówi Grzegorz Kostrzewa, koordynator rozwoju sieci franczyzowej Twój Prawnik 24.

To wszystko powoduje, że zainteresowanie usługami Twój Prawnik 24 rośnie, a do tego jest coraz więcej chętnych na to, żeby prowadzić biznes, który wykazał się odpornością w czasie kryzysu.

Obecnie Twój Prawnik 24 ma siedem oddziałów, a kolejne trzy otworzą się do końca tego roku. Docelowo sieć chce mieć swoją placówkę w każdym województwie. Generalnie modele współpracy są dwa, przy czym jeden z nich, Franczyza Basic, ruszy dopiero w połowie przyszłego roku. Do tej pory firma będzie się skupiać na rozwoju w ramach modelu Franczyza Premium. Polega on na otwieraniu placówek w miastach wojewódzkich, z liczbą mieszkańców powyżej 100 tys. Lokal musi się znajdować przy głównej ulicy, na parterze. Powinien mieć między 55-65 mkw, tak, żeby zmieściły się tam dwa stanowiska do obsługi klientów oraz przeszklony, dźwiękoszczelny pokój, w którym klienci będą mogli swobodnie rozmawiać o swoich problemach.

– Dla nas to bardzo ważne, bo im więcej informacji od klienta dostaniemy, tym lepszą strategię działania jesteśmy w stanie skonstruować – mówi Grzegorz Kostrzewa. Jednorazowa opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto. Do tego dochodzi wyposażenie lokalu, koszt zakupu mebli, brandingu, remontu, szacowany w zależności od lokalizacji i stanu lokalu na 30-50 tys. zł.

Dwa modele

Franczyza Basic ruszy dopiero, kiedy w każdym województwie znajdzie się minimum jedna placówka Twój Prawnik 24. – Wtedy umożliwimy otwieranie naszych placówek w mniejszych miejscowościach. Nie będą one musiały się znajdować na parterze, ani posiadać dźwiękoszczelnego pokoju – mówi Grzegorz Kostrzewa.

Ponadto w pewnym sensie będą one zależne od franczyzodawcy premium, działającego w danym województwie. To on, jako pierwszy, dostanie propozycję otwarcia lokalu, w mniejszym mieście. Jeśli z niej nie skorzysta, centrala znajdzie innego chętnego. Jednak część wypracowanej przez franczyzodawcę basic prowizji będzie trafiała do placówki premium, w zamian za szeroko rozumiane wiedzę i wsparcie, którymi franczyzodawca premium będzie zobowiązany się podzielić. Miesięczny koszt współpracy w ramach franczyzy premium to 1500 zł.

– Ta kwota w całości jest reinwestowana w obsługę CRM-u, narzędzia wspierające i centralne akcje marketingowe. Franczyzobiorcy mają z tego realne korzyści, bo fizycznie przekazujemy klientów pozyskanych centralnymi narzędziami do placówek regionalnych ze względu na miejsce zamieszkania klientów – mówi Grzegorz Kostrzewa. Natomiast czas zwrotu z inwestycji sieć szacuje na od 6 do 9 miesięcy. – Jednak przychody pojawiają się już od pierwszego miesiąca działalności – zastrzega Grzegorz Kostrzewa.

Pozostaje tylko kwestia ich wysokości i doprowadzenia do sytuacji, w której koszyk podpisanych przez franczyzobiorcę umów przekłada się na realne wpłaty od klientów. Twój Prawnik 24 umożliwia klientom regulowanie płatności w ratach, dlatego wpływy rozciągają się w czasie. Ponadto część wynagrodzenia kancelarii jest oparta na zasadzie succes fee, czyli otrzymywana dopiero w momencie, kiedy uda się doprowadzić sprawę klienta do szczęśliwego zakończenia.

Nie trzeba być prawnikiem

Franczyzobiorcy TwójPrawnik24 nie muszą mieć wyksztalcenia prawniczego. – Szukamy skutecznych menedżerów i przedsiębiorców, ludzi, którzy mieli do czynienia ze sprzedażą i z obsługą klienta. Wiedzy niezbędnej do prowadzenia kancelarii jesteśmy w stanie ich nauczyć – mówi Grzegorz Kostrzewa.

Sieć zapewnia pakiet szkoleń oraz niezbędne materiały z kompendium wiedzy. Ponadto w każdym procesie prowadzonym przez Twój Prawnik 24 uczestniczy osoba z wykształceniem prawniczym. Sieć ma swoich prawników wewnętrznych i nawiązuje współprace ze specjalistami z zewnątrz.

 

WIZYTÓWKA TWÓJ PRAWNIK 24

Sieć kancelarii prawnych, specjalizujących się w oddłużaniu.

  • liczba placówek – 7,
  • opłata franczyzowa – 20 tys. zł netto,
  • wysokość inwestycji – 30-50 tys. zł,
  • opłaty miesięczne – 1500 zł.

 


Grzegorz Kostrzewa, koordynator rozwoju sieci franczyzowej Twój Prawnik 24 / Odnotowaliśmy kilkudziesięcioprocentowy wzrost zainteresowania naszymi usługami. Zgłaszają się do nas podmioty, które mają problemy z płatnościami, kontrahentami i zadłużeniem.
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020