Kilka możliwości zarobku
Metrohouse umożliwia uruchomienie biura obrotu nieruchomościami w pakiecie z usługami pośrednictwa finansowego. Firma od dwóch lat jest właścicielem Gold Finance, spółki zajmującej się właśnie pośredniczeniem przy zaciąganiu kredytów i zakupie ubezpieczeń.
– W sumie w naszej sieci działa 700 agentów i 400 ekspertów kredytowych. Dzięki temu partnerzy mają aż trzy źródła przychodu: z nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Koszty wejścia
Opłata wstępna za przystąpieniu do sieci wynosi 15 tys. zł netto. W zamian partnerzy dostają pakiet szkoleń dla siebie i zespołu, praktyczne wdrożenie do zarządzania zespołem agentów, pakiet startowy z materiałami marketingowymi, dostęp do bazy ofert nieruchomości, system CRM, komplet dokumentów niezbędnych do obrotu nieruchomościami a także projekt i wizualizację witryny lokalu na biuro. W przypadku większości miast całkowita inwestycja w biuro Metrohouse wynosi 50 tys. zł. Zwraca się ona po około roku.
Miesięczna opłata w ramach funkcjonowania pod logo Metrohouse wynosi 8 proc. od przychodu. Kolejne 2 proc. partnerzy wpłacają na wspólny fundusz marketingowy, też co miesiąc.
Metrohouse szuka ludzi, którzy będą chcieli się zaangażować w uruchomienie biura i aktywnie zarządzać zespołem agentów.
– Nasza franczyza jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które mają za sobą doświadczenia sprzedażowe albo w zarządzaniu zespołami handlowymi. Doświadczenie w obrocie nieruchomościami nie jest konieczne – mówi Agata Korzeniewska.
Rozwój mimo pandemii
Metrohouse w sumie ma obecnie 80 biur w Polsce. W ostatnich miesiącach otworzyły się one m.in.: w Krakowie, Warszawie, Gdyni, Szczecinie, Katowicach czy Lublinie.
– W trakcie szkoleń mamy kolejnych dwunastu nowych partnerów, którzy przygotowują się do oficjalnego otwarcia placówek m.in.: w Gdańsku, Sieradzu, Łodzi, Warszawie, Radomiu i Nowym Targu – mówi Agata Korzeniewska.
Firma szuka partnerów w całej Polsce. Atrakcyjne są dla niej zarówno największe polskie miasta, jak i miasteczka powiatowe.
– Spotykamy się z każdym zainteresowanym współpracą z nami i oceniamy potencjał lokalnych rynków nieruchomości. Czasem, jeśli dochodzimy do wniosku, że dany rynek jest mało perspektywiczny, zachęcamy partnera do przemyślenia innej lokalizacji, która umożliwi np. większe szanse na rozwój placówki – mówi Agata Korzeniewska.
Dodaje, że po osłabieniu koniunktury w kwietniu, każdy kolejny miesiąc przynosi coraz lepsze wyniki sprzedażowe.
– Nawet w tym pandemicznym okresie pobiliśmy trzykrotnie rekordy obrotów – mówi Agata Korzeniewska.
WIZYTÓWKA SIECI METROHOUSE
- opłata wstępna – 15 tys. zł
- opłata miesięcznie – 8 proc. + 2 proc. od obrotu
- liczba placówek – 80
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof