Franczyza nie śpi

Wygodniejsze zakupy / Nowy koncept sklepów Intermarche Power wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów.
Sobota
17.07.2021
Rosyjskie pizzerie wchodzą na polski rynek, Intermarché modernizuje sklepy, SPAR otwiera. Przegląd tygodnia 10-17 lipca.
 

Rosyjska franczyzowa sieć pizzerii Dodo Pizza zaczyna rozwój w Polsce. Budową sieci nad Wisłą zajmuje się master-franczyzobiorca Vladimir Goretsky. Firma została założona dziesięć lat temu w Syktywkarze w Rosji przez Fiodora Ovchinnikova. Przedsiębiorca wprowadził nowoczesne rozwiązania - zbudował internetową platformę do składania zamówień i stworzył aplikację mobilną. W 2014 roku Dodo Pizza otworzyła swoją pierwszą jednostkę franczyzową poza Rosją, w Rumunii i uruchomiła pierwszą na świecie komercyjną dostawę pizzy za pomocą drona.

Obecnie sieć jest największą firmą serwującą pizzę w Rosji i w Kazachstanie. Łącznie działa w 13 krajach w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Płn. i liczy ponad 700 lokali.

SPAR w nowej lokalizacji

Do sieci SPAR dołączył nowy sklep w formacie SPAR Mini w Świdniku. Prowadzony jest przez niezależnych partnerów detalicznych – to ich piąta placówka w sieci SPAR.

– Zauważamy, że od czasu pandemii klienci zwiększyli zakupy w sklepach lokalnych, blisko domu i zaczęli zwracać jeszcze większą uwagę na jakość produktów. To akurat mocne strony sieci SPAR. Dlatego chcemy otwierać działające z sukcesami sklepy praktycznie w każdej lokalizacji. Nie prowadzimy ekspansji wyłącznie w dużych miastach, skupiamy się również na mniejszych miejscowościach, a także na wsiach. Nawet niewielkie miasteczka są w stanie przyjąć nie jeden, lecz np. dwa sklepy SPAR. Jest to możliwe, gdyż SPAR ma nad innymi sieciami handlowymi istotną przewagę, jaką jest możliwość prowadzenia sklepu w wielu formatach, dostosowanych do tego, aby zaspokajać różne potrzeby zakupowe konsumenta – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Fit Cake dla dzieci

Fit Cake i Fundacja Miś w Fartuchu stworzyły specjalny baton dla cukrzyków. o nazwie “Czekoladowy Miś”. Przedstawiciele franczyzodawcy i fundacji rozdawali zdrowe słodycze pacjentom Uniwersyteckiego Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Białymstoku . Sieć deklaruje jeszcze, że 5 proc. ze sprzedaży wszystkich batonów w Fit Cake Białystok zasili konto Fundacji i przeznaczone będzie na wsparcie dzieci z cukrzycą.

– Naszym sloganem reklamowym jest “No sugar, no problem” i to prawda, o której jesteśmy głęboko przekonani – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake. – Ale w szpitalu widziałam, że brak słodyczy dla wielu dzieci jest jednak dużym problemem, niezaspokojoną tęsknotą. Cieszymy się, że razem z Fundacją znaleźliśmy dobre rozwiązanie. Skład batonów “Czekoladowy Miś” jest przemyślany i zbilansowany. Dominantą jest czerwona fasola, mająca zbawienny wpływ na poziom glukozy we krwi. Posłodziliśmy je “bezpiecznym” erytrolem. Wzbogacone zostały także o dodatkowe wartości, tj. wymiennik węglowodanowy oraz białkowo-tłuszczowy. To bardzo istotne informacje dla osób przyjmujących insulinę. To pełnowartościowy posiłek, który nie powoduje nie tzw. skoku glikemicznego. 

Fit Cake współpracuje także, z innymi organizacjami wspierającymi diabetyków w całej Polsce: m.in. w Warszawie, Rzeszowie, Poznaniu.

Chłopskie Jadło w Bydgoszczy

Chłopskie Jadło, jedna z sieci restauracyjnych Sfinks Polska, ponownie znalazło się na gastronomicznej mapie Bydgoszczy. Restauracja mieści się tam gdzie dawniej, tj. przy ul. Mostowej 3, jednak teraz goście zobaczą lokal po remoncie. Bydgoskie Chłopskie Jadło w nowej odsłonie jest prowadzone przez franczyzobiorcę. Restauracja ma blisko 300 m2 powierzchni, z salą na 19 stolików i ogródkiem sezonowym. Lokal może pomieścić ponad sto osób. Wystrój nawiązuje do standardów sieci Chłopskie Jadło w całej Polsce. We wnętrzach widać ludowe wzory, kolorowe tkaniny inspirowane kulturą ludową i inne dekoracje folkowe, ale w nowoczesnym, zapewniającym komfort wizyty, wydaniu.

– Bardzo cieszymy się, że nasza sieć znów będzie miała swój lokal w Bydgoszczy. Mostowa 3 to sprawdzony adres, miejsce w spacerowym i turystycznym centrum miasta. Restauracja jest prowadzona przez sprawdzonego partnera franczyzowego oraz zespół, który będzie dbał o jakość i atmosferę. Zapraszamy do odwiedzania nowo otwartego lokalu – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Chłopskie Jadło.

Menu restauracji Chłopskie Jadło to dania kuchni polskiej, choć z nutą nowoczesności, przygotowywane na podstawie autorskich receptur szefów kuchni sieci.

Sklepu w modelu power

Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, intuicyjny układ sklepu oraz dłuższe taśmy kasowe – to tylko niektóre ze zmian wprowadzonych w supermarkecie Intermarché w Oleśnicy. Sklep dostępny jest dla klientów w nowym koncepcie – Power.

– Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce. Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą – mówi Benjamin Ferte, członek zarządu dyrekcji handlowej Intermarché. – W planach mamy modernizację supermarketów w kolejnych miastach.

Nowy koncept sklepów wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów. W supermarkecie zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Kolejne wdrożone w sklepie ułatwienie to dłuższe taśmy kasowe, które zapewniają konsumentom wygodę. Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji.

Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.


Po polsku / Menu restauracji Chłopskie Jadło to dania kuchni polskiej.

POPULARNE NA FORUM

Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Znam osoby gdzie rocznie zarabiają 300 tys złotych prosze nie łżeć że hodowla się nie opłaca.

4 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2023