Biznes z energią
Orange Energia od 2015 roku działa jako prywatny sprzedawca w branży energetycznej, kierując swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
– Oferujemy klientom innowacyjne rozwiązania umożliwiające optymalizację kosztów i zwiększanie konkurencyjności – informuje Przemysław Pieprzyk, dyrektor zarządzający Talio Partner Orange Energia, Agent na wyłączność Orange Energia. – Wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej oraz elastyczne podejście do obsługi klienta skutecznie zostało przeniesione na rynek energii elektrycznej oraz odnawialnych źródeł energii. Wspólnie budujemy zespół specjalistów w obszarze profesjonalnego doradztwa w zakresie energii elektrycznej oraz paneli fotowoltaicznych. Jako że rynek energii dynamicznie się rozwija, podjęliśmy decyzję o powiększeniu obecnie działającej sieci sprzedaży.
Nastawieni na sprzedaż
Partnerzy do współpracy są poszukiwani na terenie całej Polski. Szczególnie mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży energii elektrycznej dla firm oraz instalacji fotowoltaicznych.
– Jednak podejmujemy również współpracę z osobami bez doświadczenia, którym zależy na rozwoju oraz wysokich zarobkach – dodaje Przemysław Pieprzyk. – Gwarantujemy pełny proces wdrożenia oraz szkolenia na każdym etapie współpracy. Branża energii wymaga od kandydatów zaangażowania, otwartości i komunikatywności w kontaktach z klientami, a także odporności na stres. Dodatkowym atutem będzie posiadanie umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
Głównym obowiązkiem agentów i doradców Orange Energia jest pozyskiwanie klientów na wyznaczonym terenie oraz ich kompleksowa obsługa. Agenci przeprowadzają audyty energetyczne, analizują rachunki klientów i doradzają optymalne rozwiązania energetyczne, które pozwolą osiągnąć realne oszczędności. Podpisują umowę z klientami, a realizacją zamówień zajmuje się centrala.
Agent na prowizji
Jak zapewnia franczyzodawca, nawiązanie współpracy nie wiąże się z żadnymi kosztami ani inwestycjami. Nie ma też żadnych opłat w trakcie trwania współpracy. Agenci zmają możliwość budowy własnej sieci sprzedaży na wyznaczonym terenie. Zarabiają na prowizji od podpisanych umów, mogą również liczyć na premie.
– Naszych partnerów wspieramy na każdym etapie naszej współpracy – zapewnia Przemysław Pieprzyk. – Gwarantujemy pełne wsparcie marketingowe, zapewniamy profesjonalne wdrożenie oraz szkolenia sprzedażowe i produktowe.
Agenci mogą także liczyć na wsparcie w czasie spotkań z potencjalnymi klientami i w czasie przygotowywania oferty.
– Obecny czas jest przełomowy w branży energetycznej – zauważa Przemysław Pieprzyk. – Firmy z większym zużyciem energii borykają się z dużym wzrostem rachunków za prąd. Powoduje to szybszy okres zwrotu inwestycji w OZE. Klienci coraz częściej siadają więc do rozmów z nami i nawiązują współpracę, chcąc znaleźć oszczędności. Dlatego zaangażowanie i determinacja ze strony naszych agentów szybko przekłada się na realny dochód. W zestawieniu z innymi branżami u nas ryzyko niepowodzenia oraz zagrożenie jest minimalne.
WIZYTÓWKA ORANGE ENERGIA
Prywatny sprzedawca energii.
Do obowiązków agentów i doradców Orange Energia należy pozyskiwanie klientów i ich obsługa.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...