Biznes, który pomaga zaoszczędzić

Tylko eksperci / Partnerami ERA zostają wyłącznie osoby z dużym doświadczeniem biznesowym. Muszą mieć co najmniej 15 lat doświadczenia jako menedżerowie wyższego szczebla
Poniedziałek
25.07.2022
Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy szukają oszczędności. ERA nie narzeka na brak zainteresowania.
 

Na brak zainteresowania swoimi usługami nie narzeka Expense Reduction Analysts (ERA), firma, która pomaga przedsiębiorcom w optymalizacji kosztów.

– Dzisiaj jest to strategiczny obszar dla wielu przedsiębiorstw. Mogę powiedzieć, że trudny czas gospodarczy nam sprzyja. Inflacja, zerwane łańcuchy dostaw, wojna na Ukrainie spowodowały, że firmy zaczęły poszukiwać oszczędności, dlatego kierują się do nas – mówi Michał Brzemiński, dyrektor ds. spraw rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej w ERA.

Ręce pełne pracy

Dla całego zespołu ERA w Europie Centralnej i Wschodniej lata 2021 i 2022 to czas wzmożonej pracy, a jednocześnie największej prosperity.

– Rynek stawia też jednak przed nami sporo wyzwań – nie ukrywa Michał Brzemiński.

Dodaje, że największe z nich to praca z obszarami kosztowymi dotkniętymi szokami podażowymi oraz kryzys energetyczny.

Jego zdaniem, pomimo tego moment na zakładanie franczyzy konsultingowej Expense Reduction Analyst jest dobry.

– Liczy się jednak przede wszystkim jakość, którą wypracowywaliśmy przez 30 lat. ERA jest dzięki temu odporna na kryzysy gospodarcze – zapewnia Michał Brzemiński.

W tym roku firma chce rozwijać swoją strukturę, ale przede wszystkim skupia się na aktualnych działaniach, w których realnie pomaga firmom i wdraża w nich projekty optymalizacyjne.

– Ważne jest dla nas, żeby klienci byli zadowoleni z naszych usług i dzięki nim wprowadzali nowoczesne rozwiązania redukcji kosztów operacyjnych. Prowadzimy także wiele rozmów z potencjalnymi klientami, którym moglibyśmy pomoc w optymalizacji bazy kosztowej. Z drugiej strony, ważny jest dla nas rozwój struktur o wykwalifikowanych partnerów - franczyzobiorców, którzy wniosą wartość do naszej organizacji i będą angażować się w realizowane przez nas projekty – mówi Michał Brzemiński.

Skomplikowany proces

Partnerami ERA zostają wyłącznie osoby z dużym doświadczeniem biznesowym. Muszą mieć co najmniej 15 lat doświadczenia jako menedżerowie wyższego szczebla i wiedzieć, jak funkcjonują firmy, jak im pomagać oraz dysponować swoją ekspertyzą z danego obszaru kosztowego.

– Sam proces wejścia do sieci jest złożony i wielopoziomowy. Wprowadzając nową osobę, przekazujemy jej 30-letnie know-kow 10-etapowej metodologii oraz szkolimy za pomocą doświadczonych praktyków z ERA – wyjaśnia Michał Brzemiński.

Kwota inwestycji związana z zakupem licencji franczyzowej ERA wynosi 39,9 tys. euro. Potem partnerzy są zobowiązani do uiszczania 20 proc. miesięcznej opłaty od przychodu oraz 3 proc. opłaty marketingowej. ERA w trakcie współpracy pomaga im we wszystkim, ale to franczyzobiorcy podpisują umowy ze swoimi klientami i są odpowiedzialni za działania u nich. 

Partnerzy pracują głównie zdalnie, wiec nie wymagany jest lokal. W tym roku do ERA powinno dołączyć dwóch nowych partnerów. To, ile można zarobić, zależy od zaangażowania, doświadczenia i pracowitości. Partnerzy korzystają ze swojego doświadczenia i mogą samodzielnie kreować rytm pracy.

– Rekordziści potrafią zarobić kilka milionów euro rocznie. Skupiamy się natym, aby przychody naszych partnerów osiągały sumy powyżej 1 mln euro rocznie – dodaje Michał Brzemiński.

WIZYTÓWKA EXPENSE REDUSTION ANALYSTS

Firma zajmująca się optymalizacją kosztów dla biznesu.

  • 10 franczyzobiorców
  • koszt licencji 39,9 tys. euro

Michał Brzemiński, dyrektor ds. spraw rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej w ERA. / "Skupiamy się na tym, aby przychody naszych partnerów osiągały sumy powyżej 1 mln euro rocznie."
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020
Szkolenia sprzedażowe

Dzień dobry, czy wie ktoś z Państwa kto prowadzi szkolenia sprzedażowe czy szkolenia dla handlowców?

1 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Moim zdaniem warto. W takich agencjach pracują przeważnie doświadczeni specjaliści, którzy starają się zadbać o klienta oraz zapewnić mu możliwie profesjonalną i...

3 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2019